| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Termin Ziviler
 1 2 3
16.07.08 14:34
Kaz 

Re: Termin Ziviler

Hallo ehr zwei fliisige Schriiber

Zerst mol es welcom im Forum au vo mer... und dä kei Panik Izzy!! Es get dä au no brüütlis wo au im Früelig 09 Hürated wo nonig so wiit send met plane wie ich zom Bispell! Lah di ned stresse, dra bliibe esch scho guet und gwössi sache gli fixe, aber met ere gwösse glasseheit! Ich weiss no ganz gnau, ich ben gnau so gsii wie du, woni frösch verlobt und idas Vorum ben iecho!! Aber guet dass allne chli glich got!

Wünsche euch zwei kei Stress und gnüüsed die Ziit bim Vorbereite!! Esch en spannendi ziit!
Grüessli
Kaz

Wir Heiraten am 09.05.09

16.07.08 14:37
hurricane_w 
Re: Termin Ziviler

hey kaz, mir hürate vier monet vor euch ;) am 09.01.09 wünsch euch de viel glück und alles guete ;)) und weni stress

das forum isch eifach toll ;) hami zwar ersch grad agmäldet, doch ig finds super!!

16.07.08 14:52
Kaz 

Re: Termin Ziviler

Lustig... aber au es cools Datum! Warum grad Januar??

Säg nüüt, gange secher 3mal im Tag go inegügsle... fast chli söchtig
Ja gliichfalls, es goht schnell verbii!

Wir Heiraten am 09.05.09

16.07.08 14:59
hurricane_w 
Re: Termin Ziviler

ig weiss eigentlich gar nid so genau.. zersch hei mir im juni wöue hürate, när hei mr gfunde, dass mr eigentlich ou gärn scho früehcher würde hürate ;)

und 09.01.2009 passt irgendwie ;) doch es geit immer no sooooo lang ;)

17.07.08 10:40
Tina 
Re: Termin Ziviler

Hallo

Ich habe gerade gelesen, dass Ihr auch im Tessin heiraten wollt wie wir. Darf ich Fragen, wo ihr heiratet und wie ihr das macht mit der Uebernachtung der Gäste?
Wir haben lange im Tessin ein Hotel gesucht und jetzt endlich etwas passendes oberhalb von Locarno gefunden, es ist zwar ein einfaches Hotel, aber da die Gäste ihre Zimmer selber bezahlen, darf es ja auch nicht allzu teuer sein. Dafür hat es einen fantastischen Ausblick auf Locarno und die Kirche ist drei Gehminuten vom Hotel entfernt und wunderschön. Apéro und Nachtessen findet dann im Hotel statt........

Grüessli Tina

17.07.08 15:07
izzy 
Re: Termin Ziviler

Hallo Mädels

Kaz, danke für dini Wort!!

Tina, cool tüet dir ou im Tessin hürate.... ehm, mir si no vou nid so wit wie dir!!!! A welem datum tüet dir hürate?? Hey cool, Locarno isch natürlich de Hammer!! Bi grad am Fritig dört gsi, am Moon and Stars!! isch de Hammer gsi!!
i wet wenns geit ds Bellinzona i de Chile uf de Piazza hürate u nähr im Castell Grande ga z Nacht ässe.... Aber das müesse mer jetzte mau aues ga abchegge, obs no e Termin frei het, o im Castell Grane u wie z ässe isch u wie tüür dases wird....

Hesch du e Coiffeuse u e Kosmetikerin im Tessin??

Grüssli Izzy

17.07.08 15:36
Tina 
Re: Termin Ziviler

Das freut mich jetzt, dass jemand im Forum auch im Tessin heiraten will hihihih.

Wir wollen im Juni 09 heiraten, wahrscheinlich am 20.06., aber das Datum ist noch nicht ganz fix. Nein ich habe noch keine Coiffeuse und Kosmetikerin im Tessin. Wir haben vor, erst am Mittag von der Zentralschweiz abzufahren und da ich jemand kenne, die mich schminken würde und das auch gelernt hat, bin ich mir am Ueberlegen, ob ich dann das hier machen soll bevor wir dann ins Tessin fahren........

Oh Bellinzona, dass ist sicher auch sehr schön. Wann habt ihr vor zu heiraten?

17.07.08 17:16
izzy 
Re: Termin Ziviler

hihi, ha o grad müesse lache... isch schön!!

Hmm, wägem Termin simer äbe ono am studiere... aber he he, ha o de 20.6. im Chopf gha... so z viu!!! De Ziviler hätti dänkt viellich so am 12.6. und nähr äbe chirchlich am 20.6..... aber eben, mau luege obs würklich geit....

Das isch im Fau no praktisch we du öper hesch wo di schminkt u we der vor Zentralschwiz wäg fahret, de geits no!! Das chunnt scho guet!!

I has no gäbig, mini " schwieger eltere" wohne im Tessin, de chani die scho mau chli aus vorbote schicke....

18.07.08 11:08
Tina 
Re: Termin Ziviler

Hihihih wirklich Du hattest auch den 20.06. im Kopf, na das ist natürlich wirklich Zufall. Wir wissen noch nicht genau wie wir es machen mit dem Fotograf, habt ihr euch da schon Gedanken gemacht oder habt ihr schon jemand eventuell vom Tessin?

21.07.08 13:28
izzy 
Re: Termin Ziviler

Hallöle zäme

Ja, de 20.6. isch o i mim Chopf ume gschwirrt... he he....

Wägem Fotograf hei mer üüs no ke Gedanke gmacht.... bi üüs chunnt jetz zersch mau das Problem, wo mir gnau wei hürate u wo das mer wei gah ässe... de Räst chunnt de spöter....

 1 2 3
Zivilstandesamt   unterschriebe   Ehevorbereitigsverfahre   heiraten   wahrscheinlich   Zentralschweiz   reserviere   Hochzitschleider   Wohnsitzbeschinigung   anschliessend   Zivilstandsamt   Ziviler   Zentralschwiz   Schwizerbürger   unterschreiben   Kosmetikerin   Hochzytschleid   wahrschiinlech   eigentlich   Personenstandsuswiiis
Erstellen Sie mit wenig Aufwand und ohne Vorkenntnisse Ihre eigene Hochzeitshomepage mit unabhängiger Wunschliste!