Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Terminreservation
Terminreservation
 1 2 3
sensuelle  am 18.09.2012

Re: Terminreservation

Ja, es ist nicht ganz unkompliziert.....
Schaut doch sonst mal unter ziviltrauungpunktch und dann unter Traulokale... dort hat's auch noch ein paar hübsche Örtchen für eine schöne Ziviltrauung!
Viel Glück!!



Delphine88  am 18.09.2012

Re: Terminreservation

ah vielen dank werd gleich mal reinschauen



taim  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

Hallo zäme,
Sueche dringend Hiuf...!!:-( Mir wette unbedingt am Sa 13.7.13 hürate, leider machesi im Kt.Be keni Samstigstrouige meh...:-( :-( Cha mir öpper säge wo das überau no müglech isch? Kt. SO oder LU???

Merci im vorus...

Tanja



elea  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

hallo tanja. das esch ned kantonal greglet sondern vo standesamt zo standesamt verscede. müsstisch konkret of de HP vode standesämter no luege. mer hürote em kt. AG amene samschtig. bi eus of de gmeind chame gar ned am samschtig trauige ha dorom semmer of es anders, die mache a jedem erste samschtig vom monet trauuige! aber die termin send natürli heiss begehrt!



Larinya  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

Kt FR, jeden 2. Samstag im Monat



himbeer  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

genau... am beste überleisch mal welli standesämter überhaupt würded in frag cho und klärsch das mit dene direkt ab... isch chli ufwändig, ich denk vorallem de 13.7.13 chönnt no beliebt sii.



elea  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

jo denkes au... serig datum (ond ebe vorallem de no en samschtig) send heiss begehrt!
es geht au standesämter wome erst 3mönet vorher de termin cha reserviere. bi dene standesämter hetsch natürli au ehner no en vorteil!
i wörd mol metem herr "google" echli zemehocke ond standesämter sueche i dinere omgäbig woder gfalle!



himbeer  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

muesses denn unbedingt genau de samstig sii? e ziviltrauig am fritig und denn es fest am samstig isch vilicht no unkomplizierter. ich has zerst au so welle mache und denn gmerkt, dasses so viel stressfreier isch.



FringillaVigo  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

elea:
hallo tanja. das esch ned kantonal greglet sondern vo standesamt zo standesamt verscede.
Doch gwüssermasse scho. Wil im ganze Kanton Bern isches nüm möglich. Glaub es isch so, wenn dr Kanton seit, SA gieng, de entscheide d Standesämter ob sis wei abiete oder nid und wenn dr Kanton seit, keine SA trauige, de choi d Ämter oh nüt meh mache.

@topic: Solothurn bietets glaubs oh nüm a, emu i de Schlösser isches nume a gwüsse Fritige möglich.



elea  am 12.03.2013

Re: Terminreservation

achso fringilla das hani ned gwösst. wel ebe bi eus ide region eschs mega gmeschlett ob si mache oder ned. me muss sech wörkli bide standesämter selber informiere.
aber ebe tanja i denke met ometelefoniere ond google chonsch secher witer!



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.