Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Trauungsbesprechung Zivilstandsamt
Trauungsbesprechung Zivilstandsamt
 1 2 3
Braut2013  am 20.02.2013

Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

Guten Morgen zusammen!

Morgen ist es bei uns so weit und wir haben den Termin im Zivilstandsamt zur Besprechung der Trauung. Wir waren bereits in "unserem" Zivilstandsamt wegen all den Dokumenten, wo das Schriftliche erledigt wurde. Nun haben wir die Trauungsermächtigung erhalten, um in einem anderen Zivilstandsamt zu heiraten. Wisst ihr, was da nun noch alles besprochen wird? Gibt es Fragen worauf wir uns vorbereiten sollten? Denke, dass es nicht so eine grosse Sache wird, aber möchte trotzdem vorbereitet sein.

Danke für euer Feedback!



elea  am 20.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

hallo braut, dasch e gueti frog wells me de nemli au betrefft! hürote au ned em standesamt vom wohnort!
nei i denke ned das das bi desem standesamt e grossi sac werd ge. eus esch gseit worde das si eus eifach wend d rühm zeige ond chorz kennelehrt ond de ablauf erkläre! thats it! aber be de sehr gspannt was du verzellsch wies abgloffe esch!



Larinya  am 20.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

hmmmmmmmmmmmm also ich hab das irgendwie andersrum gemacht. hab den termin beim standesamt, wo wir heiraten wollen, bereits abgemacht, schriftliche bestätigung und rechnung längst erhalten und bezahlt. den termin zum vorbereitungsgespräch habe ich noch nicht, kann erst ab juni. dieses wird im standesamt des wohnortes durchgeführt. ein zusätzliches gespräch mit dem standesamt, wo wir heiraten werden, wirds nicht geben. liegt vielleicht daran, dass es im gleichen kanton ist aber nicht im gleichen bezirk???



elea  am 20.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

be eus eschs au so (em gliche kanton aber en andere bezirk)!
ebe d vorgangswis esch doch bi jedere gmeind total anderst! mer hend de termin förs zivile scho 1johr em vorus chöne reserviere. i andere gmeinde chasch das erst 3mönet vorher! genau glich eschs bide vorbereitige denki!



Braut2013  am 21.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

So, jetz simer zrugg vo dere Trouigsbesprächig..also: das Ganze isch nur öpe 10 Minute gange..si het üs gseit wi lang Trouuig geit, wi dr Ablouf isch. Dänn hetsi üsi ID's kopiert und no welle wüsse, obmr Ringe tusche, obmr nur zivil hürate, obmr no irgend e Darbietig wei während dr Trouuig und wie Trouzüge heisse. Und denn heimer no dörfe zahle Das isch scho alles gsi. Si hei nur welle, dassmr d Trouigsermächtig persönlech verbiibringe.



valey  am 25.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

ha do kurz en frog ladys :)

ab hüt chömmer ja eus amelde für ehevorbereitsverfahre im St.A.

sender dett eifach verbi gange go papier bringe und hend den en termin abgmacht? oder hender au müesse alüte zum papier verbi bringe??

dankeee



toeffbraut_25  am 25.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

Also bi eus isch es so, dass mir de Termin bim Zivilstandesamt es Jahr vorher hend chönä provisorisch Reserviere lah. Jez drü Mönät vorher hend mir en Termin fürs Ehevorbereitigsgspröch abgmacht via Telefon. Bim Ehevorbereitigsgspröch müend mir d Wohnsitzbestättigung und e gültigi ID oder Pass mitbringe. Soviel wie i weiss, wird bim Ehevorbereitigsgspröch eifach abklärt, öb mir Hürote dörfed (sprich gschiede oder unverhürotet sind etc.) und erklärt wie Trauuig ablaufe wird/chan.



Prisi87  am 25.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

Bi eus isch es gnau glich abgloffe wie bide toeffbraut
Am 12.März hämer ufem Standesamt en Termin. Bin scho gspannt und freumi dass en Schritt witer gaht



Emma13  am 25.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

Bi eus isches genau glich gsi, chönd am 14. märz verbi gah :)



karero

nicht registriert

am 26.02.2013

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

Hallo zämä

Mer hend gad hüt s'Gspröch gha, daher chani euch echli verzelle wies bi eus gange isch.

Ich han emal mitti letscht Johr aglüte ond s'Datum reserviert. Nachher hani uf de Homepage s'Gsuechsformular fürs Ehevorbereitigsverfahre chöne abelade, han das usgfüllt und drüü Mönet vor em Datum igschickt. Nachher het eus s'Zivilstandsamt selber aglütet zum de Termin fürs Vorbereitigsgspröch abzmache.

Das isch aber Kanton Luzern, weiss ned wies i anderne Kantön ablauft.

Liebe Gruess
karero



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.