Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Trauungsbesprechung Zivilstandsamt
Trauungsbesprechung Zivilstandsamt
 1 2 3
weddingbee85  am 27.03.2014

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

@all: han mal e frag. gönd ihr überhaupt ufs zivilstandesamt vor de "richtige" trauuig? muess mer das go bespräche oder langet nöd es mail? eus gahts nöd grundsätzlich ums "nöd wele verbiigah" sondern eifach, das die büroziite händ woni grad en halbe tag müesst freineh...nervt mi bitz das die da so unflexibel sind...was mached ihr?



Snow_Floks  am 28.03.2014

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

@Wedinbee85: Mir sind nur einisch verbii go alli underlage usfüllä und de Trauigsruum ahluege(15 Minute am Fiirabige emal). Si händ ois gfröget ob mir en Wunsch heiged bezüglich Trauig und Trauperson. Mir händ keine gha ussert, dases nöd söt stiär wärdä. Ois isches ufem Standesamt eh me drum gange zum für de Staat verhüratet si. Ois isch halt di Kirchlichi Trauig wichtiger xi!

Ich denke, das müänd ihr für oi usmache. Mached das wo für oi stimmt und wens für oi stimmt nume es E-Mail zschriibe, mached das.



weddingbee85  am 28.03.2014

Re: Trauungsbesprechung Zivilstandsamt

hallo snow_floks. merci für deinen rat. wir haben uns jetzt mit unserer standesbeamtin verabredet. sie war so lieb und bleibt für uns extra länger im büro damit wir nach dem arbeiten vorbeigehen können.
ich denke, wir haben eine tolle standesbeamtin erwischt, sie meinte wir seien ja als letzte dran und da könne sie sich noch ein bisschen mehr zeit nehmen als die sonst üblichen 20 minuten. wir können uns entweder überraschen lassen was sie für uns vorbereitet oder aber auch selber gedichte oder so wünschen. find ich super



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.