| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich
 1
09.10.14 10:56
Ninuschka 
unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

Hallo Zusammen

Ich habe mich gefragt, ob wir für die zivile und für die kirchliche Trauung je 2 unterschiedliche Trauzeugen nehmen können. Das sollte gehen, oder?
Oder müssen in der (katholischen) Kirche die gleichen Trauzeugen unterschreiben wie bei der zivilen? Ich bin unsicher, weil man ja - bevor die Kirche einen traut - die Bestätigung der zivilen Trauung vorlegen muss...

Weiss jemand Bescheid?

09.10.14 11:14
Jea 
Re: unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

also ich weiss nöd, wie's andere ort isch, aber ich han ide chile bi mire schwöschter nöd müesse unterschriebe, sondern eifach das ganze bezüge (mit ere Ussag)
chönt mir also scho vorstelle, dass mer verschiedeni chönti näh... aber wieso wöttsch dänn das, wänni fröge dörf?

ich würd aber definitiv a beidne (falls ich würd kirchlich hürate, was nöd dä fall isch) die gliche trauzüge näh... macht für mich absolut kei sinn, verschiedeni z näh... trauzüge sind ja au vielfach bime chind dänn götti und gotti... und wänn dänn 4 lüt häsch, stell ich mir das kompliziert vor und dänn verletzisch sicher öpper.

wänns nur drum gaht, niemert vor dä chopf z stosse, chöntsch das immer no mit tätschmeister und so mache...

09.10.14 11:44
malinchen 

Re: unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

Liebi Ninuschka

Mir hei das so gha, aber mir si reformiert, weiss halt nid obs da anders isch. Aber generell dänki, dass das scho müglich isch. Die Bestätigung brucht dr Pfarrer ja nur, wöu er niemer darf troue wo no nid zivil ghürate isch. I dänke nid, dass das ihm ä Rolle spielt ob das die gliche TZ si.

Bi üs ischs halt so gsi, dass mir gärn bim Zivile üsi Brüeder hei welle lah unterschribe, aber gad für bir Vorbereitig und Chleiduswähle etc. hani unbedingt mini Besti welle ibezieh. So hets sich ergäh, dass mir bim Zivile d Brüeder als TZ hei gha und bim Chirchliche de jewils üsi beste Fründinne. Das isch super gsi so und da sie sich när d Arbeit ou chli hei chönne ufteile isch d Belastig für die Einzelne nid so gross gsi. Sie heis ou alli mega guet chönne zämä und hei paar Überraschige z viert vorbereitet etc. Also i ha durchwägs positivi Erfahrige drmit gmacht.

Und wägem Götti /Gotti si findi nid, dass das ä Zämähang het. Me het ja villicht ou meh als eis Chind...

09.10.14 12:01
Ninuschka 
Re: unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

Ja, genau, das ist bei uns eben auch der Fall, bzw. ich würde gern für die eine Trauung eine sehr gute Freundin nehmen, die auch am Anfang der Beziehung mit meinem zukünftigen eine wichtige Rolle gespielt hat. Diese Freundin ist aber aus dem Ausland (also so mit Gotte oder Organisation der Hochzeit etc wird das etwas schwierig auf die Distanz). Deshalb würde ich für die andere Trauung gerne meine Schwester fragen.

Ich bin selbst reformiert, und da sind die "Bestimmungen" im Allgemeinen ja etwas lockerer:), aber bei der Katholischen Trauung unterschreiben ja die Trauzeugen auch noch in der Kirche etc. Zur Sicherheit frag ich dann nochmal den Pfarrer, bevor ich jemanden frage.

Danke für eure Antworten!

09.10.14 12:44
Jea 
Re: unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

also ebe, ich bin anere katholische trauig trauzügin gsi (bi mire schwö) und ich han nöd müesse unterschriebe...

@malinchen :) bi eus ischs halt so, dass trauzüge au meischtens fürs erschte chind gotti/götti sind... :)
aber au da, jede wie er mag :)

12.10.14 15:52
Snin 

Re: unterschiedliche Trauzeugen zivil und kirchlich

Hallo Ninuschka,

Wir werden auch vier Trauzeugen haben.
Bei uns werden alle bei beiden Trauungen dabei sein, einfach werden zwei im Standesamt und die anderen zwei in der Kirche unterschreiben.
Wir werden auch in einer katholischen Kirche heiraten und ich habe mir eigentlich nie Gedanken drüber gemacht, dass es nicht gehen sollte wenn man verschiedene Trauzeugen hat.

Bei einer Kollegin mussten die Trauzeugen auch in der kath. Kirche unterschreiben, aber vielleicht ist das je nach Kirche verschieden.

 1
Organisation   unterschiedliche   Allgemeinen   katholischen   unterschribe   tätschmeister   kirchlich   Trauzeugen   Chirchliche   Überraschige   verschiedeni   Bestätigung   unterschriebe   verschiedene   unterschreiben   Chleiduswähle   verletzisch   reformiert   Bestimmungen   zukünftigen