Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Wann Unterlagen bestellen?
Wann Unterlagen bestellen?
 1 2 3 4
Muggi  am 11.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

verruckt die Schwiz :) letsti hani gseh im SF im Thurgau dörfet keini Usländerine bzw. Thailänderine id Schwiz wens miteme Schwizer ghürote sind,das seig Scheinehe und de werdets befrogt etc.. die händ en Vogel! Janu mir fülle jo gern papier us



Krispy  am 11.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

Das lod bi mer d Hoffnig keime, dasi ned vel Papier muess usfölle wel mine Verlobti ond ech bedi im gliche Zivilstandschreis wohne. Osser ech ha set 2 Johr mini Papier amne andere Ort aber es het sech jo nüd gänderet!



winterbraut

nicht registriert

am 11.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

@ Muggi
ja bin schon gespannt was du erzählst. Viel Spass.

Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!



Muggi  am 11.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

Sali winterbraut
Es isch mega lässig gsi,muesch halt 3 Formular unterschriebe und sache ergänze und das is de gsi! Nocher het sie ebe gfrogt wie mir eus Trauig vorstelle und de hani en Schiin becho dasi ID und reisepass 40 Tag vor de Hochzit cha beaträge dasi de denn ade Trauig bechume! Nocher het sie eus no de Saal zeigt wo Trauig stattfindet,mega schöööööööön gsi sind richtig überwältigt und überglücklich!

Liebi grüessli muggi



winterbraut

nicht registriert

am 16.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

@ Muggi

Merci vielmal für din Bericht. So schön, i wett au.....
wielang duret dänn uchi Trauigszeremonie in etwa? 30min ? oder länger? wo tüend ihr dänn zivilä?
LG winterbraut
Winterbraut wird nun doch zur Sommerbraut. :-)
am 24.7.2010 juhuiiiiii!!!!!



Leika  am 17.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

Hallöle, ha grad eui bieträg gläse beträffend däm ehekurs. Bi ja schön froh isch das nid so... na ja... stier. Tönt ja eigentlech no guet was muggi da schriebt. Dämfau chani mi ja freuä. Muess üs nämlech no a mäude für dä kurs. Darf ja ersch 3 monet vorem zivile hochzit si. Das isch jitzt
hm wirde doch langsam chli chriebelig



Mir hürate am 11.09.09 ziviu und am 10.10.09 kirchlech - freuä mi mega!



filu  am 17.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

also mir hend das au gha:
bi eus isches so ca. 20min gange und mir hend eigentli nur formular müesse usfülle über eus persönlich und de uswis und personestandsuswis abgä. (Uswis het sie nur kontrolliert und e kopie gmacht).
denn hend mir grad no d ehevorbereitig und die zivil trauig zahlt. und scho isch das ganze fertig gsi.
also meh bürokram wo mir hend müesse erledige.

ahja! mir hend no müesse d näme und adresse vo eusne trauzüge ufschribe.
also wär villicht nöd schlecht wenn ihr vorher no d adresse vo dene eu notiered.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Leika  am 18.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

Ou sehr gueti Idee! Hätti äuä grad chli müä, die uswändig z kenne die 2 Adrässene.
Wieviu het de das ganze koschtet so ca? Ha äbe niene würklech kompletti Agabe gfunde...

lg leika

Mir hürate am 11.09.09 ziviu und am 10.10.09 kirchlech - freuä mi mega!



filu  am 18.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

also wir haben für die ehevorbereitung 60.- , für die zivilie trauung 50.- und für den familien ausweis (familienbüchlein) 25.- bezahlt.
also total 135.-
und für den personenausweis den wir vorher besorgen mussten in unserem heimatort haben wir glaube ich noch je 26.- bezahlt.

mir hüratet am 06.08.09 zivil und am 08.08.09 kirchlich :))



Leika  am 19.06.2009

Re: Wann Unterlagen bestellen?

super merci für die usfüärlechi Antwort.

Mir hürate am 11.09.09 ziviu und am 10.10.09 kirchlech - freuä mi mega!



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.