Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   was legi ou ah?
was legi ou ah?
 1 2
aschera  am 16.10.2008

Re: was legi ou ah?

si het am 21. juni ghürate... u het im lischi gwohnt....
weisch jetzt wär??

doch wär sicher sehr schön....

aber mir si sälbständig u dlüt wete eifach ou cho luege.... mir hei entschide dass es hie im kant. solothurn wird si.... schüsch wäremer i merlige kapällä....

aus chame haut nid ha.... drum hei mir der ziviler sehr sehr gnosse ohni dases öper het gwüsst...


sit am 10.10.08 zivilisch verhüratet, jetzt fröie mir üs ufs wisse am 25.07.09



maju  am 16.10.2008

Re: was legi ou ah?

isch ja lustig :-) bi ig o am ganze Fest iglade gsi hihihihihi i gshse am Samstig, i mues ihre das de grad verzelle! Sie weis sicher um weli cousine dases geit!

mir hürate am 02.05.2009



Inessa

nicht registriert

am 16.10.2008

Re: was legi ou ah?

Meinst du an der zivilen Trauung? Ich möchte die gelegenheit ergreifen um mir ein kleines schwarzes oder ein anderes chices, kurzes zeitloses kleid zu kaufen dass ich auch danach oft anziehen kann und schatzi denke ich mit anzug einfach weils stil hat! wir sind nur 4 (wir beide und die trauzeugen) und machen nix gross aber sicher ein foto und so und es kommt schon geil rüber wenn man sich für so etwas besonderes bissl chic macht finde ich

an der kirchlichen natürlich volle montur, für mich natürlich klassisch romantisches hochzeitskleid mit unterrock, schleier und allem und er sicher chicer anzug und weste etc... freu mich schon


*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung und erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 bei der kirchlichen Trauung "Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



maxi306  am 16.10.2008

Re: was legi ou ah?

Salü aschera,
danke für Dis Feedback.

Da mer in Schwyz (zivil.) ond in Spanien (kirchl.) hüürote - werdet mer a beide Orte es Fäscht mache. Veli vo do chöned ned met uf Spanie.
Vo däm här, chöned mer's leider ned so leger mache. Aber zwoimol met em gliiche chleid - naja, das chont för mech ned i frog.
Ergend öppis beiges oder so söttis hie scho si.

Gruess
maxi306

Zitat:



hallo maxi

wir haben uns für eine legere ziviltrauung entschieden...

mein schatz hat eine dunkelblaue jeans und ein hellblau karriertes hemd getragen.
ich habe mich für eine graue hose und ein violettes oberteil entschieden.

ich muss dazu sagen, wir haben nur mit den eltern und trauzeugen gefeiert... (sonst hat es keiner gewusst, dass wir heiraten)

wenn dies deiner vorstellung entspricht sende ich dir natürlich gerne ein bild....

es liebs grüessli

sit am 10.10.08 zivilisch verhüratet, jetzt fröie mir üs ufs wisse am 25.07.09




aschera  am 17.10.2008

Re: was legi ou ah?

hoi maxi

ja klar so würdi natürlich ou nid so legere a ziviler ga wie mir das hei gmacht....
mir hei ja z wisse woni mi scho rissig fröie ufs chleid.... wenis de ha gfünde....

ig hoffe du findisch genau das wo für di stimmt..... viel spass bim shoppe!

lg
aschera
sit am 10.10.08 zivilisch verhüratet, jetzt fröie mir üs ufs wisse am 25.07.09



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.