Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Welche Gäste an Ziviltrauung??
Welche Gäste an Ziviltrauung??
 1 2 3
Lus

nicht registriert

am 05.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

Hier werden wir voraussichtlich heiraten.
Es ist wirklich schön dort, hat genügend Parkplätze (ohne Mehrkosten)
Und füro Fotos werden auch nicht extra Gebühren verlangt.



Lus

nicht registriert

am 05.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

und das hier wäre das teure mit den Extragebühren



himbeer  am 05.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

sieht ja genau gleich aus, ausser das wasser. das wäre mir nicht 600 franken wert :-)
nei luus, münsinge isch ja au meeega schön!



SaMi  am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

Liebe Lus

auch eine trauung auf dem standesamt kann romantisch und schön sein. wir hatten uns eigentlich darauf eingestellt, dass das ganze schnell und bürokratisch abläuft, aber wir wurden mehr als nur positiv überrascht.
die standesbeamtin machte ihr arbeit toll... sie erzählte ein wenig, las ein gedicht vor und redete viel über die liebe... wir lachten und mussten zwischendurch sogar tränchen verdrücken...
und eigentlich ist man ja ab diesem datum offiziell verheiratet...
wir heiratet auch noch kirchlich, aber unsere zivile trauung war ebenfalls wunderschön... und wenn ihr "nur" zivil heiratet, würde ich so viel leute wie ihr dabei haben möchtet auch einladen. das ist eure hochzeit und da soll dabei sein, wen ihr wollt!!!!

liebe grüsse
SaMi



Lula  am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

Münsige gseht ja wunderschön us...!!! Nimm das u bruch ds gsparte für Flittis, Hochzytskleid, süschtigi Aschaffige...



Lus

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

Danke a öich aui
Ja so wies usgseht wirds definitiv Münsingen
Ha geschter no mit de Trauzüge gred und si si ou der Meinig, dass die höche Chöschte reini Gäudmacherei si. Und äbe: Schloss isch Schloss und d Föteli chöimer guet ou amene andere Ort ga mache!
Dasi mi GG cha überzüge dasi aui Lüt wett derbi ha isch gloub ds chlinere Problem. Ha ender z Gfüeu dass dr TZ das nid so wird verstah, er kennts haut eifach nid anders. Aber äbe, i hurate nume einisch i mim läbe und de wotti a däm ougeblick ou miner liebe derbiha



himbeer  am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

ich find das e super istellig, lus. und susch tuesch ihn mal dra erinnere dass de TZ s bruutpaar muess i sine entscheidige unterstütze und nöd sin eigne senf überall dezue geh :-)



Lus

nicht registriert

am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

wird gemacht himbeer



himbeer  am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

hihi sehr guet, ich bi stolz uf dich



Kate82  am 08.10.2012

Re: Welche Gäste an Ziviltrauung??

ich find's also das Schloss Münsige au mega schön (aso vo dim Föteli här, kenn's nid), und es paar Föteli chönne dir dört jo sicher glich au mache?
Bi uns isch s'zivile au eher e trocheni Aglägeheit gsi, nei, "troche" stimmt eigentlich nid, d'Standesbeamtin het's mega härzig gmacht. Aber do mir no chirchlich ghürote hei, hei mir's bewusst sehr chli ghalte. Im Vorus het uns d'Standesbeamtin aber gfogt, öb vill Lüt chöme, öb mir e speziells Lied welle oder öb mir d'Ring wei tusche. Also isch das nid so abwägig.... Und Fründe hei's au so gmacht, hei "nur" standesamtlich ghürote, mit wissem Chleid, Musig und Ring...
Ich bi zwar mega froh, hei mir chirchlich ghürote, uns hät alwä öbis gfehlt. Aber das chunt halt uf's Paar a und isch alwä au chli e Istelligs-Sach. Aber uf jedefall plädier ich drfür, dass ihr eui Liebschte drbi söttet ha



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.