Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Wer hürotet nome zivil?
Wer hürotet nome zivil?
 1 2
gini  am 23.04.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

wir heiraten auch "nur" zivil, da wir auch keinen bezug zur kirche haben.
einem kleid konnte ich jedoch nicht wiederstehen..obwohl ich im brautladen noch sagte ich möchte etwas schlichtes....jetzt ist es doch ein richtiges brautkleid und das ist gut so!!!:-))
bin ja auch ohne kirche braut*g*


rafa & gini heiraten am 25.08.2007!!!!



Ela81  am 24.04.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

yep gini, bisch nöd die einzig, mer hürotet au nur zivil, obwohl, was heisst do nur??!! mer hürotet zivil!! isch mer lieber so und mim zuekünftige erst recht. aber thema chleid, han z'erst au nur welle es "schöns" obigkleid, tja bis ich in merys inegloffe bin, es isch zwar es obigkleid, gseht aber us wie es hochziitskleid, han mega freud und ich finde au, es isch genau das richtige! mini trauzügin & kollegin händ beidi au gar nüt meh anders welle gseh a mer... ich finds au perfekt und ächli hervorhebe müend mer eus scho a dem tag

Ela & Alen heiraten am 27.07.2007



Anasazi

nicht registriert

am 25.04.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

Hey Ela81, hesch es Föteli vo däm Chleid wod im Mery`s gfunde hesch?


Ech hürote min Ängu am 07.07.07 zivil & kirchlich



Ela81  am 25.04.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

jo aber leider nur diheime uf em compi gspeicheret....

Ela & Alen heiraten am 27.07.2007



nedea  am 03.05.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

Also mer hürote das johr zivil mit anschl. grillparty und nächscht johr no richtig mit chleid und chile und kutsche. Vöu säge das sig nid guet, aber für üs ischs eso am beschte. De chöi mer zwöi mau fiire und mis mami het au gnueg zit zum mis traumchleid z näihe



Maus  am 05.05.2007

Re: Wer hürotet nome zivil?

Zitat:



Also mer hürote das johr zivil mit anschl. grillparty und nächscht johr no richtig mit chleid und chile und kutsche. Vöu säge das sig nid guet, aber für üs ischs eso am beschte. De chöi mer zwöi mau fiire und mis mami het au gnueg zit zum mis traumchleid z näihe



Das isch scho guet so!
Mir händ au letscht Johr zivil ghürote und düend jetzt erscht das Johr Chirchlich hürote.....
Und für eus stimmts so! Nur wills fascht alli andersch mache, häisst`s no lang ned, dass mer das au so müend mache ;-)



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.