| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Will endli afa plane :-(
 1 2 3
27.01.10 10:05
Carmile 

Re: Will endli afa plane :-(

i fänd die idee jetzt eher schad wenn er heimlich uswärts würdet hürote. es chunt halt druff a was für es verhältnis zude eltre, gschwüschterti und fründe ihr hend. aber als eltere und schwöschter wär i sowas vo enttüscht wenn i bi mim chind/schwöschter nöd däbi wär. für mi isch halt schön wenn bide verlobig zu zweit bisch und däno mit andere zeme, denn häsch me es hochzitsfeeling (und für das brucht me nöd 50 lüt, do langet jo au de kline kreis). oder luegsch dass di wichtigste lüt chasch döt mitneh? irgendwo hi flüge?

mer hend üs das au mol überleit..aber i han denn gfunde i mach sowas eimol und i will eimol en tag wo sich all um üs kümmeret, sich alels um üs treit. romantishci stunde zu zweit könd mer no gnueg oft ha.

aber jedem das seine :-)

27.01.10 10:29
Franziska

nicht registriert

Re: Will endli afa plane :-(

@Chiccalina,
tolle Idee von deinem Schatz. Wir haben vor 10 Jahren so geheiratet.
Still und heimlich, danach Karten versendet, wir haben geheiratet. Gut es war noch ein spezielles Datum. 1.1.2000.
Haben dann beide unseren 30 Geburri und das heimliche Hochzeit, an Sivester 2000 mit alles Freunden gefeiert! Schön in den ersten Hochzeitstag hinein.
Und damals schon sagte mein Mann, wenn wir in 10 Jahren noch glücklich sind, heiraten wir in der Kirche.
Und genau das machen wir jetzt. Und.... in meinen 40 Geburri wird hereingefeiert, so lässig...

Wäre doch auch eine Idee

Franziska

26. Juni 2010

Zuletzt bearbeitet am 27.01.2010

27.01.10 16:10
peja 

Re: Will endli afa plane :-(

wie geschrieben, meine sache wär es definitiv nicht.. ich freue mich auf unser tag! habe total spass beim organisieren und x ideen, freue mich auf all basteleien, proben, mit tz planen ect.. geniesse das organisieren nur schon sooo fest! und natürlich lasse ich mich dann auch gerne verwöhnen und überraschen.. das alles würde mir sehr fehlen, denn ich denke und hoffe natürlich, dass man diesen tag nur einmal erlebt auf diese weise...

aber wenn ihr im ausland heiratet und es für euch stimmt, ist ja auch okay.. vielleicht könnt ihr ein fest im nachhinein planen.. klein oder gross, je nach lust und laune..

betreffend zeit zu zweit; die geniessen wir natürlich auch.. aber einfach in anderen momenten/tagen..

Zuletzt bearbeitet am 27.01.2010

28.01.10 20:07
chiccalina 

Re: Will endli afa plane :-(

miar sind üs no nöd sicher wiamers mache wennd, miar findet beides igendwia cool, abr giit bi jedere version vor- und nachteil :-/

29.01.10 12:37
Simta

nicht registriert

Re: Will endli afa plane :-(

@ Chiccalina
Ich kenn öbber wo Standesamtlig khürote het und d Familie isch debi gsi, aber die händ vorhär fo däm alles nüt gwüsst.
Sie händ beidi Familie (Eltere und Gschwüsterti) unter eme Vorwand iglade und sind eins go trinke.
Nohär hets denn kheisse gömmer no e paar Hüsser wyter und denn isch s Brutpaar mit de ahnigslose Verwante zum Standesamt marschiert:)

D Überraschig isch gross gsi und es händ sich all drüber gfreut ka!:))

Villicht wär das au no e Idee.

Zuletzt bearbeitet am 29.01.2010

04.02.10 19:04
chiccalina 

Re: Will endli afa plane :-(

miar isches igendia gad kli vergange letz woche, d'eltere vo mim schatz sind uf bsuach gsi und bi üs isch än honeymoon katalog ummeglege. und denn fragt sin vater so blöd warum miar sonen katalog hend ob miar wellet hürote......? hallo het er gschlafe womers ehne gsait hend an neujahr?

ich bi so entüüscht gsi dass ehn das so wenig intressiert, odr widr "vergesse" het

04.02.10 19:35
speedy 

Re: Will endli afa plane :-(

Hey Chiccalina
Versuech, das nid so an dich ane z loh. Das hätt ohni witeres au min Papi chöne säge! Vätere (oder ebe au Schwiegervätere) sind mängmol eifach chli unsensibel und trampelig. Min Brueder und ich, mir händ üsem Vater vor gaanz vil Johr en Plüschbüffel gschänkt. Will är ebe de Papibüffel isch. Die Mensche (vilicht passierts jo unserne Männer au mol, oder anderne Lüt) händ dich wäge däm nid weniger gärn oder interessiered sich nid für dich. Kopf hoch.

05.02.10 11:22
Ellie 
Re: Will endli afa plane :-(

vielleicht hat ers auch gar nicht vergessen, sondern es war so einer von diesen sprüchen, die nur väter/schwiegerväter lustig finden. und die kommen meist aus verlegenheit und/oder unsicherheit. mach dir keinen kopf!

05.02.10 11:56
cuenca 

Re: Will endli afa plane :-(

@chiccalina: sieh's nicht so eng... unsere Familen wissen es seit über einem Jahr und sie haben sich bis jetzt auch noch nicht wirklich dafür interessiert, bzw. mal nachgefragt... gerade die Väter nicht... Ich denke, dass einige Menschen einfach (seeeehr) viel Zeit brauchen um mit neuen Umständen klar zu kommen und dies zu verarbeiten...

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010

05.02.10 12:04
Edelwiss 

Re: Will endli afa plane :-(

Also sowas würde von meinem Papi niemals kommen! Er freut sich mega und fragt auch immer wieder Mal nach... Von meinem Schiegervater jedoch, würde mich das auch gaaar nicht wundern! Es gibt Männer, die sind einfach so, die meinen das nicht Mal böse...

 1 2 3
hochzitsfeeling   auseinanderzusetzten   reserviere   heiraten   interessiert   nachvollziehen   wunschdatum   provisorisch   schwiegerväter   Vorbereitungszeit   gschwüschterti   Hochzeitsmesse   interessiered   standesamtlich   Essensmöglichkeiten   gschwüsterti   chiccalina   organisieren   hereingefeiert   Schwiegervätere