Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Will endli afa plane :-(
Will endli afa plane :-(
 1 2 3
schusseli  am 05.02.2010

Re: Will endli afa plane :-(

Mein Vater ist auch ähnlich, er interessiert sich nicht so für die Vorbereitungszeit der Hochzeit und er findet auch, wir machen da so ein riesen Tam-Tam draus. Ich musste lernen, dass mir sein Gerede egal ist, da er es einfach nicht nachvollziehen kann, dass man so ein grosses Fest machen möchte.

Naja, spätestens an der Hochzeit wird auch er dann weich.....und so wird es den meisten Vätern gehen, wenn sie ihre Tochter dann im Brautkleit stehen sehen...also nicht den Kopf hängen lassen


Am 05.06.2010 wird euse Troim wahr



gab1510  am 05.02.2010

Re: Will endli afa plane :-(

chiccalina, nöd truurig sii. gwüssi vätere händ eifach nöd so s gspüüri für so sache...

mir händ eus in las vegas verlobt und händ dänn grad eusne eltere (mini sind gschiede) allne äs sms gschickt wells bi ihne zmizt ide nacht gsi isch und mirs umbedingt grad händ wellä säge. d antwort vo mim papi uf s sms isch im stiil gsi: lueged dänn daser nöd alles gäld verspieled in vegas.... und suscht nüt. und wo mir dänn am morge grad aaglüte händ, hät er immer no nöd würklich öppis dägliche tah bis ich ihm dänn nomal gseit han, ebä gäll mir händ eus imfall verlobt... hät mi au zimlich möge i säbem moment. aber mittlerwiile isch besser und er intressiert sich au däfür. däfür hät do min stiefpapi und mis mami und mim schatz sini eltere uuu mega freud gha. und mim schatz sin papi hät eus grad aaglüte und gseit er heig sich jetzt grad scho überleit was er dänn füre asprach tüegi halte am hochzig:-)



chiccalina  am 07.02.2010

Re: Will endli afa plane :-(

Ich denk miar etz aifach isch miar egal! Wems nöd paßt pech,miar müänd glücklich si me nöd :-)



cuenca  am 07.02.2010

Re: Will endli afa plane :-(

Das ist auf jeden Fall besser, als sich den Kopf darüber zu zerbrechen... Manchmal stellt sich im Nachhinein doch alles anders heraus, als es im ersten Moment schien

Lass ihnen/ihm Zeit, das kommt schon gut. Hauptsache Du weisst was Du willst!

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



chiccalina  am 21.07.2010

Re: Will endli afa plane :-(

juhui endli hemmer dä termin für üssi hochzyt, dä 03. juni 2011. het mi kli gwunderet, dass miar dä scho fix hend könne reserviere han aigetlich nu mal welle afrage ab wenn dasmer dä termin kann reserviere :-) jo nu um so besser

äs gaht abr immer no lang :-)



elchalten  am 21.07.2010

Re: Will endli afa plane :-(

hoi chiccalina!!!
wow - freue mich riiiiieeesig mit dir!!! super datum!!!
wir wollen ja auch am 3. juni 2011 heiraten... allerdings muessen wir noch bis am 3.dez 10 warten, bis wir den termin reservieren koennen... sie machens erst 6 monate vorher... :-)

rufe dann einfach ganz frueh am morgen an... :-)

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



chiccalina  am 22.07.2010

Re: Will endli afa plane :-(

hoi elchhalten

hani ebe au denkt, dassmer ersch ä halbs jahr vorher kann reserviere staht au so uf dä homepage. ja nu super dasses etz scho klappet het mit reserviere süs hetti au gad am morge früäh aglüte :-)



elchalten  am 22.07.2010

Re: Will endli afa plane :-(

:-)
het das datum e spezielli beduetig fuer euch? (natuerli nume, we die frag nid ds persoenlech isch). also fuer ues wirds erscht mitem hochzyt zum ne spez. datum - hei suescht kei verbindig derzue... aber genau das machts irgendwie so speziel fuer us :-)

verliebt 9-5-99 verlobt 29-12-09 heiraten 3-6-11



chiccalina  am 22.07.2010

Re: Will endli afa plane :-(

nai het au für üs kais spezielli bedütig - no nöd :-) miar hend aifach immer gsait entweder mai odr juni, weils denn au nöd so meeeeeega heiss isch, hend miar ebe beid nöd gern wenns so mega heiss isch, denn hemmer mal überleit 27. mai abr das hani denn doof gfunde weil i 2 täg spöter geburri han und nöd beides han welle zämä fiire, hochzyt isch halt öppis speziells :-) und denn hemmer denkt 1 woche spöter am 3. juni 2011 :-)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.