Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   wir haben es getan!
wir haben es getan!
 1 2 3 4
Taft

nicht registriert

am 24.02.2011

Re: wir haben es getan!

Herzliche Glüclwünsche !!!! Wünsche alles alles Gute! LGR



Jenny78

nicht registriert

am 24.02.2011

Re: wir haben es getan!

@bruetli2011: Auch von mir nachträglich noch herzlichen Glückwunsch zu eurer Zivilhochzeit!! Ich hoffe, Du bist dann im September etwas ruhiger

Lg Jenny

**** Wir freuen uns auf die Ziviltrauung am 04.12.2010 **** Unsere freie Trauung feiern wir am 21.05.2011****



Proeschu  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

@bruetli2011

das esch jo schön, dass er das jetzt eifach so schnell dorezoge händ!
Ha gar ned gwösst, wie schnell das cha go

ha aber glich no en Frog wäg de Baby-Kleider:
händ ehr denn gseit, dass ehr wänd en Familie grönde oder düend das eifach all erwarte, dass mer en Familie gröndet, wemmer hürotet?

Sorry, dass ich so neugierig be....

Liebe Gruess ond alles Gueti!!!!

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



sinna  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

ich wünsch eu au alles gueti und glückliche ehejohre

liebe gruess



Schlumpf79  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

Hoi Bruetli2011

Mega schöni Föteli!! Danke vielmal für dr Iiblich!! Nu einisch wünsch ich üch alles Gueti uf üchem gmeinsame Lebensweg!!


liebs Griässli Schlumpf



elchalten  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

hoi bruetli 2011:
wow - meeega schoeni foeteli! waer isch de dae wunderfotograf o gsi?
d ringe gfalle mer o meega guet!!!
wuensche noeis alles liebi und gueti!
gruessli



sinna  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

euri torte gseht lecker us. was hend ihr für eh füllig ka? also ich han das scho richtig verstande das ihr bis jetzt zivil ghürote hend.

han no niä miterlebt das mo am zivile scho sone hochzittorte hett

Ps : hetts au es foti vo dir im chleid?

lg



sinna  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

wow ! passt total zur eure deko etc. ganz schick...



Flintstones  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

Wow! Herzliche Glückwunsch!

Jetzt hani grad Gluscht uf es Stuck feini Turte !



Eleni07  am 01.03.2011

Re: wir haben es getan!

Hoi Brütli2011

Au vo mir no ganz herzlichi Gratulation, jetzt bisch scho 1 Wuche verhüratet
Ha din Bricht sehr schön gfundä, trotzdem machsch mer grad chli Angst
Mir werdet im Septämber nur Zivil hürate in Kilchberg im C.F. Meyer-Huus, und da werdemer ja d'Zivilstandsbeamtin vo Thalwil ha... Ich hoffe, wämmer dänn extra imene externe Lokal hürated, dass es dänn nöd so troche wird si
Bin au grad nochli gwundrig; wo sind ihr dänn da go ässe gange?

Liebe Gruess Eleni



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.