Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?
Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?
 1
dia

nicht registriert

am 23.08.2010

Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?

ich möcht nid unbedingt imene normale Standesamt hürote, do mir nid kirchlich wänn hürote!
kömme standesbeamte au an e andere ort (z.b in e park, oder anders lokal) ?
bi für jedi idee dankbar!

lg,
dia



meimei  am 24.08.2010

Re: Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?

Ciao Dia

Wie wärs mit:
- Schloss Binningen
- Oder Burg Wildestein

Oder Dir machtes wie mir mit emene freie Theolog wo überall ahne chunt und düend am Vortag standesamtlich hürote?

lg



Amiga  am 24.08.2010

Re: Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?


Hallo Dia

Also in Sissach gits Schloss Ebrain, in Bubendorf Schloss Wildenstein, siehe Link unten:

http://www.baselland.ch/ehe_schloss-htm.278334.0.html

Griessli Amiga


**Glückliche Ehefrau seit dem 25.06.2010**



dia

nicht registriert

am 29.08.2010

Re: Wo find ich spezielli Traulokale in dr region Basel oder Baselland?

Danke vill mol für euri ideen!
Mir hän uns fürs Binninger Schloss entschiede, ich freu mi jetzt scho uf die schöne Föteli wo me dört ka mache :-)

lg,
dia



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.