| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
zivil in weiss...?
 1 2 3 4
07.04.10 19:42
seeletaenzli 

zivil in weiss...?

hallo zäme

das weekend hend min schatz ond ech weder mol en abstächer i sini heimat gmacht... debi hend mer natürlech au chli öber üsi hochziit gredt...
vo öpperem vo de familie esch den de kommentar gfalle, dass sie wör chirchlech hüürote, om wiss chönne z'hüürote...
sie esch ned die erscht wo chli "komisch" reagiert, dass ech i mene bruutchleid hüürote, obwohls nur zivil esch.

drom wörs mech etz eifach mol wonder näh, wer vo euch "nur" zivil hüüroted... ond dezue au in wiss... ivory oder creme?

trotz "nur" ziviler trauuig werd ech ned uf mis ivory-farbige chleid verzechte... ond au söscht werd i mi style, lo schminke, han die passende schueh, traumhafte schmuck, die perfekt onderwösch dezue... ond ond ond... esch för mech emmer klar gsi, dass das dezue köhrt...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 19:50
Skunki 
Re: zivil in weiss...?

Hallo!

Meine Schwesterr hat "nur" zivilisch geheiratet - der kirchliche Teil ist weggefallen. Dies hat sie aber nicht davon abgehaltn, die Verbindung ganz in Weiss zu zelebrieren. Im Anschluss an die Ziviltrauung wurden Fotos gemacht und mit ihren Freunden und Verwandten (ebenfalls in festlicher Kleidung) die ganze Nacht gefeiert.

Ich persönlich finde es wichtig, dass ihr so heiratet, wie ihr es euch vorstellt - lasst euch da nicht gross von den anderen etwas vorschreiben (zum Nachdenken anregen ist OK). Schlussendlich ist dies euer Tag!

07.04.10 19:50
gab1510 
Re: zivil in weiss...?

hei seeeletänzli

aso mir hürate zwar ide chile aber ich würd au in wiss hürate wenn mir "nur" zivil würded hürate. das isch doch tip top! las der nöd dri redä, s isch eues hochzit und für eu muess äs stimme.

lg

07.04.10 19:51
Ellie 
Re: zivil in weiss...?

hoi seelentänzli, also das ist ein ganz klarer fall: du hast absolut das gleiche "recht" weiss/ivory/creme zu heiraten wie jede frau, egal ob mit oder ohne kirche! wir heiraten auch "nur" zivil und zwar aus überzeugung, weil ich einfach zu wenig an die institution kirche glaube, als dass ich dort heiraten möchte (klar ist es eine schöne ambiance, aber es nur deswegen zu tun, finde ich reichlich verlogen). anyway: wir heiraten zivil. und ich wollte erst gar kein fest, kein brautkleid und keine grosse sache. soweit so gut. mittlerweile gibt es all das. und noch mehr ich heirate in einem tollen und teuren brautkleid, in voller dessous-montur mit valisiere hz-unterwäsche, hz-schuhen etc. etc. wir haben eine fotografin, ein schönes externes standesamtslokal, einen see, ein mittleres apéro und ein tolles abendessen. es ist unsere hochzeit - mit oder ohne kirche!
ich heirate nicht in weiss, weil ich das nicht wollte. aber würde ich wollen, würde mich die meinung anderer leute nicht davon abhalten, es zu tun! frag diese scherzkekse, wo es geschrieben steht, dass man nur in der kirche weiss heiraten dürfe? frag sie, ob sie wüssten, dass man bis vor nicht allzulanger zeit schwarz getragen hat als braut. frag sie, ob sie ehrlich behaupten können, das "unschuldsweiss" ihres hochzeitskleides habe mit der jüngfäulichkeit ihres körpers korespondiert!
langer rede kurzer sinn: lass dich bloss nicht verunsichern!

07.04.10 19:51
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

danke ehr zwöi...

loh dri rede tuen i mer ned... ech fends super eso, wies esch... ond för üs stemmts..
fends aber spannend euchi meinige dröber z'läse...! danke euch.

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 19:52
sabs 

Re: zivil in weiss...?

Hey Seeletänzli

Wie du weisch mach ichs jo au so und ich hürote in wiss. Es isch für mich au gar nie öpis anders in Frog cho und ich findes echt eh bitz *** wenn meh nume wäge däm in dr Kirche hürotet. Mir hei euseri Gründ wieso mer ebe nid in d Kirche göi, sondern "nur" standesamtlich hürote und mir mache null Unterschied und i seh do au echt kei Grund drfür. Wenn ich in d Kirche würd goh, denn ganz sicher us anderne Gründ.....

Und wer sies Muul will dri ha und meint, "es ghört sich nid eso" dä darf an dem Tag au ganz gern deheime bliibe, wöll ich bi so STOLZ eimol dörfe d Prinzessin si im Läbe und wie gseit i bi sunscht gar nid so:-)

PS: DEIN COUNTDOWN LÄUFT- FREU MI MEGA MIT DIR
Es ist soweit am 24.09.2010

07.04.10 20:00
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

@ellie
danke för die liebe wort... du hesch vollkomme rächt!
ech ben au total öberzüügt defo in wiss z'hüürote... ond das es genau s'rechtige esch... för üs stemmts... es hed mi eifach enorm öberrascht, dass gwössi lüüt no so e "konservativi" meinig vo mene wisse chleid ond de zivile trauuig hend...

han mer bim läse vo dene mehrere brecht nomol gedanke gmacht... ond es stemmt, es hed mi chli veronsecheret... das ganze wohl eifach well i ned gärn im mettelponkt stoh... ond ech plötzlech angscht ka ha, dass es wisses chleid a de zivile trauuig chli "zu viel des guten" esch...
mini gedanke chreised mängisch chli z'fescht...

@sabs
danke vell, vell, vell mol...
fend dini istellig super... ond han au s'gfühl ka, wen s'wisse chleid de einzig grond för d'chile esch... esch das ganze chli gar ghüüchlet..
ond schande über mich... aber ech scholde dir jo scho lang no es föteli!!! werds der grad nochäne schecke!!! tschuldigong... jo... höt sends no genau 1 monet ond 2 woche...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 20:23
happyday 

Re: zivil in weiss...?

toooo hellllpppppp seeletaenzli: 1 MONET UND 2 WUCHE ... das isch jo im grund gnoh nüd. wie schnell d`ziit vergahd! jo gäll, jetzt nur nid nervös wärde und d ziit vorem hochziit noh gniesse.

ich dänke denn u fescht a dich wenn din grossi tag denn dah isch und ich bi üs am vorberäite bih für de tag druf.

jetzt noh zu dim chläider-alige bim zivile: äigendlich hend alli schoh villes vo dem erwähnt wo au mer dure chopf isch. wie au d`ellie find ich, das es jede so darf mache wies äim pässled. klaro wirded d`ellie und ich öppe de äinti oder anderi komentar zu üsne "farbige" chläider dörfe alose, aber ich stah dah drüber. für mich stimmts eso.

und emol agnoh ich würd "nur" zivil hürate, ich würd mer garnüd lah näh wo zumene grosse fäscht ghört. spirch also au kes supi tolls prinzässinne-chläid! fröie di äifach über alles wo uf üch zuechund und gut ist.

Zuletzt bearbeitet am 07.04.2010

07.04.10 20:32
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

@happyday...
es esch wahnsenn wie schnell die ziit rast...
wenn ech den am morge ufwache... völlig glöcklech (hoffes zomendest ) als ehefrau vo mim ehemaa (ergendwie jo logisch)... dänk ech den a dech! well den hesch du din gross tag!!!

ech fend dis chleid toll... ond *** druf, was anderi säged, oder gar dänked. do hesch du vollkomme rächt!

mängmol esch es betz eifacher gseid als gmacht, grad wen mer den so im mettelponkt stohd aber ech ben de öberzüügig, die gedanke mach ech mer etz... wen i det stand, mim zuekönftige maa id auge luege... ond weiss das esch de afang för en neue läbensabschnett... ond dä daf ech met ehm go... spötestens denn werd i all das rondome ond so blödi gedanke vergässe...
ech freu mech sooooooooooooooooooooooooooooooooo sehr! (das hed etz eifach use müesse)...


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 20:37
Ellie 
Re: zivil in weiss...?

@seelentänzli: kann dich gut verstehen, wegen dem mittelpunkt und so. mag das auch nicht so besonders und hab mir anfangs gedanken gemacht, ob so ein kleid grundsätzlich (egal welche farbe) nicht etwas overdressed wirkt fürs standesamt. eigentlich fand ich alles an der hochzeit "overdressed". doch ich habe meine meinung in einigen dingen geändert: man muss die feste feiern, wie sie fallen! und heiraten ist ein verdammt guter grund zum feiern und zum glücklich sein! wir sollten es alle geniessen, und weniger darüber nachdenken, was andere von unserer art zu heiraten denken.
@happyday, wir können uns ja dann austauschen, was alles so für sprüche zu "farbigen" hz-kleidern kommen....

 1 2 3 4
standesamtslokal   seeletaenzli   standesamtlech   athemberoubends   bünzlischwiizermässig   standesamt   Kapitänstrauung   gedanke   heiraten   hochschulabschluss   absolut   verTRAUED   standesamtlich   sooooooooooooooooooooooooooooooooo   anschliessenden   prinzässinne-chläid   läbensabschnett   anschliessendem   hochzeitskleides   anführungszeichen