| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
zivil in weiss...?
 1 2 3 4
07.04.10 20:41
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

danke ellie...
das met em mettelponkt esch wörkli eini vo mine gröschte sorge...
aber wie scho gseid... ech glaub ergendwän chond de ziitponkt wo mer alles rondome vergesst...
ech weiss, ech müesst mer vell weniger gedanke mache (den hät i bestemmt au weniger chopfweh... kes wonder, dä esch jo völlig öberlaschett)... ond hät nie dänkt dass ech mol so eini ben wo sech sooooooooooo velli gedanke om das thema hochziit macht...

aber das eifach locker näh esch mängisch gar ned eso eifach

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 20:49
Ellie 
Re: zivil in weiss...?

ich weiss. es ist mir sehr bewusst, dass ich oft sehr locker schreibe man solle die dinge nicht so ernst nehmen und sich nicht so den kopf zerbrechen etc. dass ist aber nicht, weil ich eine sooo coole person bin, die alles total légèr nimmt, sondern im gegenteil erfahren musste, dass zu viel nachdenken (vorallem über unnötiges) böse konsequenzen haben kann und einem auch viel verderben kann. die dinge lockerer zu sehen kann man tatsächlich lernen! mir ist es - zumindest teilweise - gelungen und es war eine wichtige lektion!
als braut werden wir im mittelpunkt stehen. wir haben uns für ein fest entschieden. nun gibt es zwei möglichkeiten: a) wir machen uns sorgen. b) wir lassen es auf uns zukommen und nehmen uns vor, es zu geniessen. es braucht keinen hochschulabschluss, um die bessere variante zu wählen...

off topic: du bist sicher nervös gell! 6 wochen!!! wahnsinn! bei mir geht es noch etwas länger, heirate ende juni. und freue mich wahnsinnig!!!

07.04.10 20:53
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

nei nei ellie... han au absolut ned dänkt dass du cool besch
nei im ärnscht... ech ben au scho einiges besser worde, was s'velle nochedänke betrefft... ond s'losloh... ond eifach chönne goh loh... ond eifach chönne akzeptiere... ond los loh.. ond los loh... ond los loh... han eifach mängmol so röckfäll, wos mer ned eso ganz glengt...
oder besser gseid... han amig s'gfühl es glengt mer toll... bes mer mis chopfweh ergendwie zeigt, dass es äbe ned eso esch

6 woche... esch wörkli wahnsenn... das tönt jo no noch weniger als 1 monet ond 2 woche... aber je nöcher s'chond... destoh stärcher wärded d'schmätterling im buch... ond ech freu mi au wahnsennig... ond ändi juni esch au scho bald do! jeh nöcher dases chond, desto schneller gots... bi mer zomendest...

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 20:54
Kia28 
Re: zivil in weiss...?

Ich heirate auch nur zivil und trotzdem in weiss. Siehst du, du bist da bei weitem nicht die einzige. Ich freue mich extrem, MEIN Kleid anzuziehen, mich da wohl zu fühlen und einfach nur glücklich zu sein.
Das mit dem im Mittelpunkt stehen ist auch ein bisschen mein Problem, aber denk dran, du hast noch deinen Ehemann neben dir, zusammen werdet ihr den Tag einfach nur geniessen. Und halte ihn fest, wenn es dir zwischendurch mal zu viel werden sollte.

07.04.10 20:57
seeletaenzli 

Re: zivil in weiss...?

@kia

das hesch schön gschrebe... hoffe nor ehm werds ned z'vell.. ech mag en den ned au no fescht hebe

nei du hesch vollkomme rächt... ech dänke au, das a dem tag sälber alles rondome vergässe god... ond s'wechtigschte esch min zuekönftig näb mer ond bi mer z'ha... ond gmeinsam wiiter z'goh...


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --

07.04.10 20:57
Ellie 
Re: zivil in weiss...?

also ein bisschen cool bin ich schon haha, kommt vom englischen, bin ja zweisprachig und "cool" ist eben eher "locker" als in der CH strenggenommen "in". egal. es geht mit der zeit noch schneller? dann bin ich ja auch schon so gut wie verheiratet. und weiss immer noch nicht, wie ich heissen will... hast du alles fertig geplant?
dein kopfweh kann übrigens auch von der momentanen wetterlage kommen. bin in der letzten zeit auch so total müde.

07.04.10 21:22
sommerbrise 

Re: zivil in weiss...?

Ich werde nur zivil heiraten und dazu noch "heimlich" nur unsere Trauzeugen sind eingeweiht. Zuerst dachte ich ich möchte ein hellblaues Kleid. Doch plötzlich wurde mir klar ich heirate nur einmal. Und so entschied ich mich für ein traumhaftes Kleid in ivory. Ich werde dieses Kleid auch an unserem Fest anziehen obwohl diese in einer Waldhütte stattfinden wird. Aber weshalb soll ein weisses Kleid nur in die Kirche und ein Ballsaal gehören. Nein ein Hochzeitskleid passt auch in ein Standesamt und in eine Waldhütte sofern dort Hochzeit gefeiert wird.

Grüsse

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***

08.04.10 06:38
haexli75 

Re: zivil in weiss...?

hoi seeletaenzli

mir hürate au nur zivil und meh oder weniger heimlech. sprich es wüsses nur trauzüge, dere iri partner und d'eltere. mir wärde auso nume 10 Lüt si a üsem fescht.

ig ha es richtigs brutchleid in silber, en brutstruss, passendi schue, etc. mir wärde s'fescht wi nes klassisches hochzyt gstalte. mit apero und feinem ässe, unterhaltig, hochzytstorte. sogar e fotograf wird üs dr ganz tag begleite. trauig und s'aschliessende fescht wärde jewils uf emene schloss stattfinde. und ig gseh nid i, warum ig uf die sache söll verzichte nur wüll mer nid id chile gö oder nur im chlinschte rahme hürate. schliessli hürate mer au nur einisch.

insofern cha ig all mine vorrednerinne nur bipflichte. es muess einzig und allei für di stimme. es isch din tag, dini hochzyt und es muess für die passe. auso la di nid la verunsichere.

liebe gruess
haexli75

** verliebt 7.7.1992 * verlobt 16.6.2007 * verheiratet 7.5.2010 **


08.04.10 07:34
Soefeli82

nicht registriert

Re: zivil in weiss...?

Hallo Seeletaenzli

Also ig finde o, dass alli froue ds rächt hei, äs athemberoubends, wiises Chleid am eigete Hochzyt a ds legä! Öb im Standesamt oder ir Chlichä o no, isch Wurscht! d'Brut wirsch sowiso si ud Brut darf äs Brutchleid alege sofern si wot natürlech

Ig hürate "bünzlischwiizermässig" mit Chilche u so Aber o ig würd sicher äs Brutchleid alege o we mir "nume" Standesamtech würde hürate. Will das würd ig mir nid la näh u du dir sicher o nid oder

liäbä gruess


**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**

08.04.10 08:31
speedy 

Re: zivil in weiss...?

@Ellie: Ja, es geht definitiv immer schneller! So sehr, dass ich nun das Gefühl habe, ich muss mit Händen und Füssen den Sand aufhalten, der unaufhörlich aus der Sanduhr rinnt. Ok, die Hochzeit selbst kann kommen, uns fehlt nur noch die Sitzordnung. Aber jetzt habe ich festgestellt, dass ja im Geschäft auch noch einiges vorgeholt werden muss...

Henu, noch zum eigentlichen Thema: Für mich käme eine zivile Hochzeit im klassischen Brautkleid nicht in Frage, ich finde das fürs Amt absolut overdressed. Wobei, diejenigen, die nur zivil heiraten, machen ja nach dem Standesamt genau so ein Fest wie ich nach der Kirche. (Nehm ich mal an). Vielleicht liegt es auch einfach an meiner Abneigung gegen Ämter. Genau betrachtet finde ich nämlich mein violettes Abendkleid von Vögele bereits overdressed für das Standesamt. Aber danach gehts schliesslich schick ins Restaurant, und ich hatte die Gelegenheit, mal wieder ein neues Kleid zu kaufen.

 1 2 3 4
absolut   hochschulabschluss   athemberoubends   standesamt   standesamtlich   gedanke   hochzeitskleides   standesamtslokal   standesamtlech   sooooooooooooooooooooooooooooooooo   läbensabschnett   bünzlischwiizermässig   verTRAUED   prinzässinne-chläid   anschliessendem   anschliessenden   seeletaenzli   heiraten   anführungszeichen   Kapitänstrauung