Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Anlässe    ›   Zivilhochzeit    ›   Zivilhochzeit um welche Zeit?
Zivilhochzeit um welche Zeit?
 1 2 3 4 5 6 .. 8
Emma13  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

Mir machet nüd speziells am zivile, da mir ja denn ä grosses Fescht im August machet. Aber ide Altstadt grad ide nöchi vom Standesamt gitts s Incanto, isch hübsch igrichtet und det machemer en chline Apéro. Wo mär denn gönd go esse weissi ehrlichgseit au nonig, aber dur das dases nüd speziells muess si und mir nur im chline Chreis gönd go esse, wirdi das vermuetli au spöter chöne organisiere



himbeer  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

ja s incanto känni sogar, det no schnell eis go neh ha mer au überleit. mir gönd amel gern in goldige winkel i de altstadt go esse, det isch sehr fein und schön aber nöd zu stiif. wahrschinli landet mer det. denn weiss mer wenigstens dass s esse guet isch :-)

häsch du de apero im incanto scho reserviert? ich frög mi halt öb mer das au scho sölled mache. wahrschinli sind mer ja nöd die einzige wo a dem tag uf d idee chömed det de apero z mache...



Emma13  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

Oh ja de Goldigi Kopf isch super, bin det sogar au scho mal anere Hochzit gsi, hend au ganz schöni Sääl...

Nei, ich han jetz nüd reserviert im Incanto, han denkt ich frög denn mal afangs Jahr a, oder würsch du jetzt scho? Hürateter au kirchlich? Wenn ja, au z'Bülach?



himbeer  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

nei nöd de kopf, de winkel :-)

nei mir hürated nöd kirchlich, mir mached am 14.9 denn e freii trauig mit fest und esse und allem gedöns in züri. und ihr?



Emma13  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

Ahh de Winkel kenni nöd bins aber grad go google und das isch ja grad ide Altstadt, wär ideal wenns chasch verbinde.. ebe vilicht au mitem Incanto.. ich persönlich find halt d Bülacher Altstadt wunderschön...

mir hüratet kirchlich in Bülach am 31.8.



himbeer  am 16.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

ja ich finds au mega schön i de altstadt. bi aber leider nöd allzu oft det susch.
ah denn bisch grad 2 wuche vor mir dra :-)



SummerLove  am 19.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

Ich werde im Januar anrufen dürfen und dann hoffentlich den Termin für Ende Mai ausmachen dürfen... Bin wirklich gespannt, ob ich einen Termin bekomme, der mir auch gefällt!
Hattet Ihr es einfach damit, oder gabs Probleme?



elea  am 19.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

gar kei problem! i ha erst letscht woche gseh dass me of dem standesamt cha scho 1 johr im vorus de termin abmache. und well die nome 1mol em monet amene samschtig trauuige machet hani denkt, die samschtige siget doch alli scho usbuechet! aber nix da! ha glöck gha, a dem tag hets erst 2 trauuige gha! be mega froh hanis scho chöne reserviere, i hasse da wenn me so wechtigi sache erst so spoht cha abmache... zom glöck hemmer es standesamt usgsuecht womae das cha...



himbeer  am 20.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

mir händ extra s standesamt no gwechsled. wäred susch eigentlich uf züri aber es isch mer en z heisse gsi zum solang warte (guet zerst hetted mer au am gliche tag no standesamtlich welle hürate und denn hetts eifach müesse klappe mitem termin). die plän händ sich no gändered aber ich bi jetz glich froh händ mer de termin scho chöne reserviere.



LenaZurich  am 28.11.2012

Re: Zivilhochzeit um welche Zeit?

15:00 - 16:00 - Standesamt
16:00 - 18:00 - Apero + Fotoshooting
19:00 - Restaurant

oder 14:00 - 16:00 - Fotoshooting
16:00 - 17:00 - Standesamt
17:00-18:30 - Gruppenfotos+Apero
19:30 - Restaurant

oder 11:00 -12:00 - Standesamt
12:00 - 14:00 - Fotoshooting
14:00 - 18:00 - Mittagessen mit engen Gästen
21:00 - Party in einem Disco-club mit Freunden

Man kann alles... wir haben Variante 3 gehabt



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.