Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Archiv    ›   Archivierte Beiträge    ›   Wer heiratet am 28. Juni 2008???
Wer heiratet am 28. Juni 2008???
 1
Mnoemi  am 19.06.2008

Wer heiratet am 28. Juni 2008???

Hallo Mädels

Wer heiratet wie ich am 28. Juni 2008. Seit ihr schon nervös?

Liebe Grüsse



Anouk  am 19.06.2008

Re: Wer heiratet am 28. Juni 2008???

miär hiratid ai am 28. juni 08. ä chley chribälä tuäds scho... hoffid etz uf schens wätter!



Mnoemi  am 19.06.2008

Re: Wer heiratet am 28. Juni 2008???

Ja wir sind auch nervös, ich vorallem wegem dem Wetter.

Aber es kommt schon gut, ich drück uns ganz ganz fest die Daumen. :-).

Lieber Gruss



Lela  am 19.06.2008

Re: Wer heiratet am 28. Juni 2008???

hallo ihr lieben

wir heiraten am 30.6 zivil und am 05.7.08 kirchlich.....und langsam wird es uns bewusst wie schnell die zeit jetzt vergehen wird.

ich bin schon etwas nervös, hoffe es klappt alles gut!das gute wetter ist bei petrus bereits bestellt!

freue mich schon wahnsinnig auf unseren grossen tag! juppii!!!

liebe grüsse



jovia

nicht registriert

am 19.06.2008

Re: Wer heiratet am 28. Juni 2008???

@anouk

hey, bisch ai mal wieder hie - hesch dänk nu vill ztue gha die letscht zeyt mit vorbereitige und so - gahd ja ai ächt nimme lang bi eych . mier hend nu biz zeyt, aber es nöchet ai langsam... und da ich (immer) nu nid fertig bastlet han muess ich mich biz ranhalte , chund scho guet. hütt abe han ich meyni schwester igspannt zum hälfe und de hoff ich dass mier fertig wärdid...



29.02.08 & 19.07.08



Anouk  am 19.06.2008

Re: Wer heiratet am 28. Juni 2008???

@ jovia

ja, bi scho lang nimmä go inäluägä. bi abär ai vom gschäft uis nu wäg gsi und suscht vill um d ohrä gha.
bi etz aber froh bini widär däheimä und cha nu diä letschtä sachä erledigä. hit abig gahts nu as serviettä faltä und nu äs paar telefon. de hemärs de glaib binänand...
abär das chund scho guät, fräyid eys riesig uf de tag!
diär guät bastlä hit am abig mit deynärä schwestär, isch immär guät wemä so guäti und flotti hälfer um sich umä hed!!

ganz liäbi griäss, anouk



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.