Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Archiv    ›   Hochzeitsmessen 2010    ›   Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse
Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse
 1 .. 3 4 5 6 7
chiccalina  am 03.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

ich hett etz au gsait direkt im rhomberg verbi ga odr mal alüüte evl. kammer no öppis mache

miar gönd etz doch uf sg ad mess und nöd uf züri,abr isch jo aigetlich sgliche :-)

***03.06.2011***



Nicole2013

nicht registriert

am 03.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

hallo trobadora
Ich habe noch zwei die ich nicht brauche.
Schreib mir doch eine PN wenn du sie noch brauchst, dann geb ich dir die Gutscheinnummern.



trobadora  am 04.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Hallo zusammen!

Besten Dank für Dein Angebot Nicole! Ich habe Dir eine PN geschrieben...

Auch an die Anderen besten Dank für die Tipps. Falls es mit Nicole nicht klappt, versuche ich es eventuell wirklich direkt bei Rhomberg und frage nochmal nach, mehr als nein können sie nicht sagen ;-)

Wegen einer anderen Hochzeitsmesse haben wir uns auch überlegt, Luzern wäre noch das nächste. Aber wie ich gesehen habe, sind die Aussteller teilweise eben schon regional und wenn was gefällt oder man da was abmacht oder wie auch immer, wirds dann schwieriger als wenns in der Region Zürich wäre. Beispielsweise der Beck wo wir ev. unser Apero bestellen würden, ist nur in Zürich dabei...



cosa87  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Hallo Mitenand :)

wer vo eu goht alles am Sunntig uf Zürri? ich glaub es wird würkli so sie dasme viellicht nebetenand stoht eim aber nid kennt

Bi mir hets mit de tickets leider au nümme klappet... januu git schlimmers :)

lg und wer weiss viellicht bis am sunntig

am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Mir gönd au am Suntig

Das isch scho irgendwie schad, dass meh sich denn nid kennt... Obwohl as einte oder andere Schaffhuuser Gsicht chani mi denn scho no erinnere
Ich schaffs jo immer wieder, dass ich in Zürich immer mind. eim Schaffhuuser begegne woni vom gseh her kenn. Zürich isch ebe doch nid so gross wie alli meinet



cosa87  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

aber grösser wie Schaffhuse :)
chume ebe nid direkt vo Schaffhuse...

gönder scho am morge?

also mir fahret ca. am 10 ab


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Das scho jo

Min Zuäkünftige au nid und mini Family isch au im Kanton verstreut Und viel kenni au vo früähner, Dunstig-Obed im Usgang, döt het meh au jensti Lüt troffe. Oder sinder kei Dunstig-Usgänger gsi? Janu, isch au egal...

Ich denke scho, meh muess die Zyt usnutze! Werdet aber sicher nid dä Wecker stelle



cosa87  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

schick dir suscht de link vo üsere Homepage

den gsehsch üs zumindest und de name weisch den au...

denn gits nur no 2 möglichkeite positiv/ negativ

lg cosa


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



trobadora  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Ich werde Dich sicher nid dezue zwinge, wenn nid willsch. Aber ich muess zuegeh, echli neugierig bin ich jo scho



Braut11  am 07.01.2011

Re: Zürich, Fest- und Hochzeitsmesse

Ich gange au am Sonntig ad Messe. Ben scho gspannt und freu mi druf.



 1 .. 3 4 5 6 7

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.