Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Archiv    ›   Hochzeitsmessen 2012/2013    ›   Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch
Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch
 1 2 3
LucyLu  am 09.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

drusilla:
Ich hab die Tickets heute gekriegt. Es ärgert mich einbisschen, dass man sämtliche Kontaktangaben machen soll und der Messe plus Rhomberg quasi eine Totalerlaubnis für Werbung ausstellen muss. Kriegt man da dann von sämtlichen Ausstellern Werbung oder ärgere ich mich gerade für nichts?

Also ich habe schon letztes Jahr bei Rhomberg Tickets bestellt und dieses Jahr auch wieder und habe nur einmal Werbung per Post vom Rhomberg selber erhalten. Ansonsten nichts. Musst dich also nich ärgern, ist definitiv umsonst. Als einziges: Vorsicht beim mitmachen an den Wettbewerben an der Messe, von diesen Anbietern bekommt man jeweils Werbung (Reisebüro etc.).



Bow  am 10.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Hmmm, zu dem hani mir no gar keini Gedanke gmacht Wobi wenns Hochzitswerbig isch würds mi jo no freue, tue nämlich gern umeschneugge Und Mail Newsletter chasch jo denn au wieder abbstelle.



Lula  am 10.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Ha ou scho letscht Jahr Tickets bstellt, u s"Päckli" mit de Tickets u am Infomaterial vo Rohmberg. zEinzige wo chunnt isch dr Katalog (da bini aber nit mau sicher obs isch wäg de Tickets oder wüu mir ou üser Fründschaftsringe u mi Verlobigsring vo derte hei. Fröie mi aber aube übere Katalog, chli Schmuck-schnöigge...



drusilla  am 10.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Ok, dann muss ich mir keine Sorgen machen Ja, Mailaddy geb ich auch jeweils an, aber komplette Postadresse plus Telefon wird mir dann doch etwas zu viel. Naja, vielleicht verschreibe ich mich ja beir Nummer...



Lula  am 10.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

@drusilla: Genau für das hani es Nummeo mit am ne Prepayd Kärtli, wo ni für so Wettbewerbe, etc bruche, u für ne Teil vor Familie...



sarasina031  am 11.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Danke für den tip
hab mir tickets für die marinatal in bern bestellt.



kischta  am 15.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

schade, ich wollte mir grad welche für St. Gallen bestellen und bekomm leider keine mehr. Bin wohl zu knapp dran :/



drusilla  am 16.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Wie fandet ihr die Messe in Zürich? Ich hab Cupcake Kuchen probiert und mich bei Eheringen beraten lassen bzw. nach all den gewälzten Katalogen mal die Materie am Finger gespürt und war sehr überrascht, dass teilweise Ringe doch sehr anders wirken, wenn man sie anhat. Beispielsweise gefielen mir die Karbon-Ringe immer sehr, aber in echt sind die total klobig, weil ja das Karbon noch auf ein anderes Material gepresst wird. Sonst kam die Messe für mich eher zu spät, da ich vieles schon organisiert habe (Kleid, Fotograf, etc.).



Bow  am 16.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Ich ha de glich Idruck gha vo de Karbon Ring. Ha unbedingt söttigi welle,aber wo dVerchäuferin dRing brocht het,bini echt enttüscht gsi
Naja mir hei jetzt euseri trotzdem no dört gfunde,eifach öpis ganz anders
Ha dMess eifach no toll gfunde wil me mit sim Schatz würklich mol entspannt het chöne dure laufe und alles uf ein iwürke loh. Isch e schöns Erlebnis gsi,au wenn mir smeiste scho vorher organisiert gha hei



mausi_90  am 17.01.2013

Re: Gratis-Messe-Eintritte über www.schmuck.ch

Mir sind au s Züri ade Mess gsie.
Isch üs öpe gliich gange, s meischte hend mir scho organisiert gha ussert Fotograf hemer bis ez nanig gfunde :S :(
Isch schön gsie chli umezluege und mit de Ring isches üs au genau gliich gange wegem Karbon
mir müänd denn nomel in Rhomberg go ussueche mal luege was mer schlussendlich für Ring händ



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.