Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Anbieter für Hochzeitsapero
Anbieter für Hochzeitsapero
 1 2
sunds  am 06.02.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

-> Bluerose: mir zahle 10.50 CHF pro Person ohni Getränk, d Getränk chönemer sälber organisiere und si schänke se denn ohni Zapfgeld us oder si duet se organisiere aber denn kostets chli meh.



crazy-in-love  am 06.02.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Hey vielen Dank für eure Tips.

Monneypenny, deine Idee tönt gut, aber Bern ist dann doch etwas weit.

Bluerose, dein Tip werde ich noch unter die Lupe nehmen. Danke dir villmal.

mafege, Hitzkirch tönt schon vernünftiger ;-) Das werde ich auf jeden Fall mal anschauen.
Weisst du, was es mit der PN auf sich hat. Gibt es etwas, was ich tun kann, dass ich auch PN empfangen kann?

Liebe Grüsse



crazy-in-love  am 06.02.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Ahaaaaa, Problem mit dä PN au glöst.
Ich bin ebä ganz neu da und chumä nonig soooooo guet drus.

Aber dankä für dä Hiwies ;-)



priscilla  am 28.10.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Hallo Zämme


So ich und min schatz händ jetz au endlich beschlosse das mir wänd hürote
Juppppppiiiiiiii

So jetze bin ich uf de sueche nach emen partyservice fürs apero da mir do in de schwiz standesamtlich wärde hürote und in italie kirchlich und standesamtlich in 6 mönet und kirchlich in 10 mönet bin ioch jetz absulut im stress mit organisiere hahah und da es in italie e mega hochzit wird ge miend mirs buget für do kli halte
mir händ fürs apero öpe 80 persone
und den zum go znachtässe 40
jetz han ich do grad gläse das de friedrich sehr guet sell sie isch de pries 15.- ink. getränk ?
und kan mir öper e guets rest. im umkreis vo basel nenne wo au nit alzu tüür isch wer mega toll vo euch
danke
Lg die glücklichi gstressti zuekünftigi brut



Kira75  am 28.10.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Hallo zäme ich Chum vo Bülach. Züri Unterland u wür Au gern fröge ob öbbert e chline Apero Catering weiss wo klein aber fein isch;-) mi si ca 40 Persone u gö nachher Wiiters mit de Family Go ässe... Merciii für alli Infos



crazy-in-love  am 29.10.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Also falls öpper im Ruhm Freiamt öpper suächt, chani d Freiämter Apérochuchi wärmstens empfehlä.
Mir händ diä a oisem Hochzitsapéro gha. Händ super Feadbacks vo oisnä Gäscht übercho. Sind priislich sehr fair und büted wahnsinnig vill und guets.



Juheee86  am 30.10.2014

Re: Anbieter für Hochzeitsapero

Mir hüratet ide Region luzern nächscht jahr. Könnt öbber für det es guets catering? bruchtet öbber wo au gschirr etc. alles mitnimmt und chli vielsitigi buffets abütet



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.