Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Wann Einladungen verschicken?
Wann Einladungen verschicken?
 1 2
FringillaVigo  am 25.09.2012

Re: Wann Einladungen verschicken?

Ig würd d Amäldefrischt vil chürzer mache. Bi fascht 2 Monet, chasch när sicher si, as dr helfti vo de Amäldige muesch hinge noche springe, wil alli dänkt hei, es sig jo no lang Zit us de vergässe. Ha irgndwo im Forum emu scho vo paarne gläse, as si das Problem gha hei binere zlange Amäldefrischt. Usserdäm, wär brucht scho 2 Monet um sich z überlege obr wott as Hochzig cho und evtl no um frei izgä oder es Hotel zbueche? De würdi lieber für euchi räschtlichi Planig die eint oder ander Wuche ähänke... Me weiss ja nie.



marsai

nicht registriert

am 25.09.2012

Re: Wann Einladungen verschicken?

FringillaVigo:
Bi fascht 2 Monet, chasch när sicher si, as dr helfti vo de Amäldige muesch hinge noche springe, wil alli dänkt hei, es sig jo no lang Zit us de vergässe.

Das esch es sehr es guets Argument!! Muess mir das dämfall nomol überlegge... Immerhin händ mir uf de Iladingscharte eusi Hompage drufe, wo me sich chan a- oder abmälde. Die meiste Lüt wärde sicher gwundrig si und ehner schnell uf die Homepage goh und de velecht ehner dra dänke sich azmälde... ahh ich wünscht es wär scho Juni 2013!



Sanis

nicht registriert

am 25.09.2012

Re: Wann Einladungen verschicken?

Bebi Vielen Firmen ist es übelich, die Ferien oder zu mindest ein Teil davon bis KW 2 einzugeben...
Gebt das Datum somit früh genug bekannt... nicht dass dann alle Ferien umbuchen müssen...



SaMi  am 25.09.2012

Re: Wann Einladungen verschicken?

wir haben eine anmeldefrist von ca. 1 monat gegeben und das hat vollkommen gereicht.
länger würde ich auch nicht raten und auch die einladunge zeitig losschicken, da es vielleicht doch einige gibt, die dann urlaub einreichen müssen.



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.