Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Einwegkameras
Einwegkameras
 1 2 3 4 5 .. 12
krindli  am 01.06.2007

Re: Einwegkameras

Hoi Ela

Genau äso hei mirs am Hochzyt vo mirä zuäkünftigä Schwägerin gmacht. Mi Schatz het ä Holzrahmä gmacht und am Apéro hei mir vo aunä mit däm Rahmä äs Fötäli gschossä, das grad sofort usdruckt (D'Fotoqualität isch supär gsi) u dä Lüt id Händ drück. Dzuä hei mir no äs A4 Blatt gä und das hei sie de müässä gstautä. So hei mir das grad chönnä inäs Aubum chläbä. Diä Idee isch bim Brutpaar u dä Gescht supär acho und siä hei mega fröid gha!!

Grüässli


Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Ela81  am 01.06.2007

Re: Einwegkameras

@teenspirit,
was ich no ha welle säge, denkst du nicht vielleicht das es welche "aschisst" sich mit einem fremden ins gästebuch einzutragen und euch zu beglückwünschen? Ich persönlich würde mich lieber mit meinem schatz fotografieren lassen und mit ihm zusammen euch alles gute zu wünschen als mit einem fremden.
Eifach so, en chline input....

Ela & Alen heiraten am 27.07.2007



Teenspirit  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

@Ela, D Idee mit de Löösli isch unterschiedlich acho, aber di meischte händ das eigentlich guet gfunde. Ich han eifach dänkt, denn lernt mer d lüüt e chli kenne, well mer muess umefrooge und es esch e chli spezieller und organisierter. Wenn du eifach allne Seisch, sie selled sech iträge, weissi ned wie das klapped und velli send au ohni Partner.

Aber das mit dem fotodrucker fendi en super idee. Wie tüür send die denn inzwüsche so? Chunnt jo scho rächt tüür, wemer e so vell Polaroidfilme müend chaufe.


PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



sani  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Teenspirit das isch aber e mega gueti Idee!!!

uen ich ga mal minere Trauzügin mitteile!

SANI S`TRAUMHOCHZEIT 07.07.07



krindli  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Hoi Teenspirit

Ja, äbä, Polaroidfilmä sind extrem tür. Mit äm Fotodruckär choschtät äs Fötäli öpä gliech viu, wiä wenn sä würdsch entwicklä. Ig schetzä jetzt mou so 50 Rp. pro Fötäli, weiss äs abär nid so genau.



Wedding: 23.06.07
www.karinundstefan.ch



Bluemoon  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Hallo Ihr Brüt!

Mir sind mitlerwile vo dä Einwegkameras weg cho, will vill zu tüür!
Und will ja hüt eh fascht jede ä Digicam hät, isch äs chli
Geld verschwedig!
Drum hani mich derzue entschide, ä Camcorder a z schaffe!
Dä chönd mir am Abend umegah la (wie im Forum vorgschlage),
und jede wo will chan damit filme.
Später chönd mir sie dänn au für eusi Familie bruche.
(sie chunt jetzt scho zum isatz bi eusem 6 Monat alte Sohnemann ;-))
und da händ mir au langfristig meh davon!

Zum Gästebuch;
mir händ au eis wo söll umegah, aber ohni Föteli.
Es chan eifach jede öppis für eus Iträge.
Uf eusere Hochzitshompage händ mir d Info übers Gästebuch,
dänn chan sich wer will vo de Gäst schon mal vorab gedanke mache.

lg Bluemoon



krindli  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Hoi Bluemoon

Wiä isch öiri Homepage, würd gärn mou go driluägä!!

Grüässli
Krindli


Wedding: 23.06.07



Teenspirit  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Also ich han das mitem Fotidrucker grad e mol miim Schatz vorgschlage.

Met de Polaroidkamera choschtet eis Fötel 2.- Fr. und mer bruuched öppe 50.- S Fotipapier esch nömme e so tüür, mer hette sogar no gnueg diheime und de Fotidrucker chasch jo weder bruuche... :) Es müessti denn eifach öpper id Hand neh mitem Föteli mache, well ich wett ned, dass mini Digicam plötzli weg chunnt.

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



Bluemoon  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Hallo Krindl!

Eusi Hompage isch: www.nussbaumerana.cabanova.de

lg Bluemoon

Währ schön, wänn mir äs Feedback würsch gäh :-)



Teenspirit  am 15.06.2007

Re: Einwegkameras

Hey ehr...

Mer händ jetzt grad die Idee mitem Fotidrucker umgsetzt und vorher eine bstellt... fended das beid guet. :) Es ged scho drucker ab 79.- Fr. Mer händ jetzt aber chli de besser gnoh för 140.-

PEACH & ANI heiraten am 28.07.2007



 1 2 3 4 5 .. 12

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.