Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitsbonbons
Hochzeitsbonbons
 1 2 3
Rosenherz  am 16.08.2009

Hochzeitsbonbons

Kann mir jemand sagen wo man die originalen Hochzeitsbonbons kaufen kann?



Krispy  am 16.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Meinsch du Füürstei? die viereggige, farbige?



silver83  am 16.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

hoi Rosenherz

wen fürstei meinsch, die hät früener immer bi üs an dä hochzitä ge ka, die gits eigentli überall, ich hans sogar scho im migros gseh ka. die sind wei krispy scho gschribä hät, viereckig in verschidäne farbä ipackt und ich glaub es stön sprüchli uf em papierli.



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



sunshine83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

I ha grad hüt am morge gluegt gha ob's Füürstei Bonbons im Migros het aber äs het sä nüme gha die würdi nämlech o super finge, itz gö mr hüt no i TOP CC go luege u schüsch chömä haut de angeri Bonbons auf ä Tisch



mera  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Wir nehmen anstelle füürsteine sugus, und zwar aus dem grund, dass sie die kinder und älteren leute besser essen können.. nur so als hintergedanke...



silver83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

bin hüt no schnell bi üs im migros gsi und sie hen sie bi dä gummibärli zunderst im gstell ka. sugus find i au fein, aber diä verlaufen den in der sunnä...wenn also heiss isch, den muess mä ufpassä



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



sunshine83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

hm, de muess i uf jedä fau no i näs angers Migros no go luege i finge d'füürstei drum haut scho super o wägem sprüchli wo no dinne steit...



silver83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

mier hen halt en 3m migros, ich weiss nid vilicht gits sie in dä chlinärä nid. ich wür mol inänä grossä luegä

ich denkä zum wörfä gits den bi üs au füürstei, mier als chind hen üs immer mega über diä zückerli gfreut, wenn us der kutschä oder em auto gworfä wordä sind



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



sunshine83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons


Hani mr äbä o scho dänkt das äs nume i dä grosse Migros git... schüsch gits haut de Riis zum wärfä



sheila  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Hoi zämä

Ha grad gläsä, dass iehrs vo hochziitszältli hend - ich ha mini bstellt bim Schläckzüg Shop (eifach iigä im Google) Ha 500 St. bstellt und glaub öppe 35 Fr. zahlt.. gaht no.

Sheila

..... Es ist wie es ist, sagt die Liebe......



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.