Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Hochzeitsbonbons
Hochzeitsbonbons
 1 2 3
sunshine83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons


Hoi Sheila

Dr Schläckzüg Shop hani geschter o scho gfunge bi google dä schient o nid schlächt z'si wär uf jedä fau o no ä auternative u für 35.- chasch würklech nüt sägä




sunshine83  am 17.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Jupi, ha d'füürstei Bonbons gfunge im TOP CC und ha no grad angeri "Schläckereie" kouft für z'gaschtgschänk. Bi itze grad dranne ause i schöni seckli z'packe, gseht auso super us



Schani

nicht registriert

am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

he cool, fendi mega en tolli idee.. das möched mer glaubs au. vorallem chasch es namenstäfeli drom bende, fertig esch de platzawieser!



verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10



sunshine83  am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Hey Schani

Üses Wohnzimmertischli gseht zurzyt us wie nä Kiosk
das mit dä nämeli hani mr äbä o scho überleit diä evt. ad seckli zmache aber mir wärdä a dä stühäu Herzballön härä mache u de tüä mr de grad die mit dä Nämä beschrifte





Schani

nicht registriert

am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Hi sunshine83

oh wow.. nor scho dorom wär's wärt die z'bstelle. die ganz wohnig voll schläckzügs... so toll!

muess mim frönd das wörklech grad verzelle: är esch nämlech sone suure bzw. süesse

ond do mer üs bis jetzt emmer gedanke gmacht händ wäge dene blöde namenschärtli ond üs partout nüd igfalle esch, wär das jo wörklech no en wetzigi sach. aber üchi idee fendi au ned schlächt...

verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10



sunshine83  am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Ja schläckzüg isch eifach scho öppis tolls
Mini Trouzügin het aber zersch gmeint gha mä chönnt de meine äs sig ä "chindergeburtstag" aber so chli süässes züg ghört haut eifach zur hochzyt derzue oder nid ?
Mir hei zersch die beschriftete m&m's wöuä aber i ha eifach chli angscht gah das das züg de schmiuzt bis äs be üs isch oder äbä zämä chläbt u darum hei mr üs itze um entschied Mir hei sowieso uuu lang hin u här überleit was mr für näs Gaschtgschänk wöi uf tische tue, das isch über fläschä öffner, einwegkameras, hochzytsmandle gange.... u itze hei mr üs haut für di seckli entschiede, isch o chli ä günschtegri variante aus aues angere



Schani

nicht registriert

am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

ond wenn au: chendergebortstäg send amu emmer loschtig!

mer händ üs eigentlech gäge gastgschänk entscholsse, well halt eifach alles eso tüür esch. oder halt eifach das was mer üs öberleid händ. aber esch wörklech wetzig, ond so wie ech üsi lüüt kenne, fended die das secher super! ond wenn ned... machts nüd, nehmes gärn sälber weder hei!




verliebt 23.04.06/verlobt 14.02.09/verheiratet 10.07.10



sunshine83  am 18.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

ja vo minä kolleginne het o keni gwüsst das äs überhoupt gaschtgschänk git a rä hochzyt. Üsi hochzyt wird äbä o mega tüür wärdä u darum hei mr o u lang überleit was mr wöi mache... aber so hei mr das itz guet glöst




Rosenherz  am 19.08.2009

Re: Hochzeitsbonbons

Allen zusammen besten Dank für die Tips.
Ich habe Feuerstein in der Migros (MMM) gefunden und gekauft.

Die gehören doch einach dazu

LG
Rosenherz



soraya1  am 31.05.2011

Re: Hochzeitsbonbons

Wenn no öper Fürstei suecht, bi Dein Deal gits gad en Guetschi zu dem Schleackzueg-shop.



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.