Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Idee Wunschliste
Idee Wunschliste
 1
tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Idee Wunschliste


Hallo zusammen

Falls jemand noch eine idee sucht für eine wunschliste, die nicht auf dem internet ist – hier mein tipp:
Da unser haushalt komplett ist haben wir uns entschieden unsere flitterwochen als geschenk zu wünschen (oder zumindest ein teil daran). Ich habe übers internet fotos von unserer insel auf den malediven gesucht und damit bei ifolor ein kleines fotobuch, format a5 quer, spiralbindung gemacht. Auf der ersten seite habe ich erklärt dass eben unser haushalt komplett ist, wir uns aber über einen beitrag an unsere flitterwochen sehr freuen würden. Auf den folgenden seiten habe ich jeweils einen titel geschrieben wie: flugmeilen, wasserflugzeugtransfer, übernachtung, candlelight-dinner, schnuppertauchgang etc. pro wunsch habe ich so jeweils eine doppelseite mit fotos von dem betreffenden geschenk gestaltet (bilder vom bungalow, wasserflugzeug etc.). dies habe ich so entwickeln lassen. Dann habe ich visitenkarten bedruckt mit den jeweiligen wünschen darauf. Diese habe ich in so selbstklebende, transparente visitenkartenetuis gesteckt (mehrere pro wunsch) und auf die jeweilige seite geklebt. Auf der letzten seite habe ich noch grösse etuis geklebt und einzahlungsscheine rein getan. Und voilà, fertig ist unser wunschbuch... hab bis jetzt dafür nur komplimente erhalten. das geschenk kann man je nach art abändern (zb. Anstatt flitterwochen geld für hausbau oder so). geht ganz eifach und kostet nicht viel.

Gruss tink


***3. Juli 2010***



Blumenfee  am 24.02.2010

Re: Idee Wunschliste

Chöntsch äs Föteli mache us hie zeige? s'dönt nämli super spannend dini idee!!

I wirde üses ou fasch sicher als ''Fotobuech'' gstalte aber mini kreativität lat mi no chli im stich :-)

Machsch du ''nume'' eis oder mehreri sehrigi Büecher?


lg Bluemefee



M



tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: Idee Wunschliste


hallo blumenfee

klar, werde schauen das ich heute abend 1-2 fotos einstellen kann...

ich habe gleich 2 exemplare bestellt, damit es kein "ghetz" gibt mit dem herumreichen...

gruss tink

***3. Juli 2010***



tinkerbell

nicht registriert

am 24.02.2010

Re: Idee Wunschliste

so, hab hier die fotos.

die privaten dinge habe ich abgedeckt.

***3. Juli 2010***



Blumenfee  am 24.02.2010

Re: Idee Wunschliste

Hey das hesch würkli super gmacht!! Gseht absolut genial us, weni darf chlaui dir di idee grad Mir gö z'zwar nid ga Flittere aber mir wei üs ev. ä nöii Chuchi la schänke, u dises u jenes chöi mr ou no bruche.

Vilech wirdi glich no äs paar säche dri tue wo d'gescht sälber chöi ga choufe. Söll ja Gescht gä wo nid gärn Gäld schenke

z'einzige Problem wo i ha isch z'kontonummero azgä, da das filech grad bi de eltere Lüt nid so achunt??! (mi Muetter het sech grad letsch wuche furchbar drüber ufgregt das öper uf dr Iladig z'Kontonr. het agä. Si heig z'gfüehl di Iladig chöm gar nid fo härze sondern äs göng me drum dasme öpis söll schänke)

Aber Gescht sölle ja ou nid Bargäld mit as Fescht nä.......... hmmm mir wärde scho ä lösig finde

Merci für dini Müeh!!



tinkerbell

nicht registriert

am 25.02.2010

Re: Idee Wunschliste


jo klar dörfsch du die idee "chlaue" ;-) för das hani si jo ou do ine gstellt...

grüessli tink

***3. Juli 2010***



Yasi  am 25.02.2010

Re: Idee Wunschliste

Hey tinkerbell

würkli e super Idee. gseht sehr schön us!

Mir bruchets aber nüme. Sind jo scho verhürotet.



Schani81  am 25.03.2010

Re: Idee Wunschliste

Hey Tink

gsehd super us üches Wonschbuech. Vorallem das es extra loh drocke hesch fendi sehr schön!


Grüessli

verliebt 23.04.2006/verlobt 14.02.2009/verheiratet 10.07.2010



Krispy  am 25.03.2010

Re: Idee Wunschliste

geeeeilo, wet ou grad id Flitties! Hoffe Griecheland werd ou onvergässlech, obwohls ned Maledive send Esch deför ou chli nöcher ond das esch mer ou rächt



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.