Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Redner/Zeremonienleiter gesucht
Redner/Zeremonienleiter gesucht
 1 2
perle84  am 23.07.2013

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

hallo! wir möchten auch eine freie trauung und haben dieses wochende das erste gespräch ubd schauen ob sie uns zusagt. ich weiss nicht ob ich hier den link posten darf?
persoenliche-trauungPUNKTjimdoPUNKTcom



perle84  am 23.07.2013

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

ich hab mich da vertan.... die seite lautet:

wwwPUNKTpersoenliche-zeremoniePUNKTjimdoPUNKTcom



perle84  am 24.07.2013

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

ich zitiere mich usem thread "bräute 2014" für die wo's interessiert

perle84:
hoi mitenand

mi schatz und ich sind hüt ebe bi dem gspröch gsi. sie het ja mega spontan uf die 4i ziit gha und es isch fasch 4stund gange! mier hönd eus z zh am see troffe und hend eifach mitenand gredt. im erste moment bini chi unsicher gsi, sie isch extrem jung - 25gi. aber mer gspürt grad wie sie mit lideschaft dehinder isch und wie guetmüetig sie isch. sie het es chind und en hund und mir sind eus grad vorcho als würdemer eus scho ewigs känne. sisch also würki en schöne augeblick gsi.

sie het eus denn chi usgfrägt und mier händ verzellt und verzellt und sie het sich notize gmacht. und mier händ ihre den eifach verzellt wie mer üs kenne glernt het. und ich han mega angst gha, dss sie uf dere gschpürschmi fühlschmi esotherik schine fahrt - isch sie aber zum glück überhaupt nöd sie hät aber au gmeint, dass da warschinli meh wie schicksal dehinder steckt, dass mier öis wieder troffe händ und jetzt sogar zäme s glich schaffed

sie isch mega herzlich gsi und den het sie ufs wc müse -- den luegt mich min schatz ah und seit nur "haben will" mich häts fasch verchlöpft vur luter lache, well er isch eine wo susch immer wuche bis monatelang alles verglicht und abwägt und sich nie cha entscheide.

den hämmer ihre hüt au grad de uftrag gäh eus z traue!

ich freu mich grad richtig, dass mer sie gfundä händ und mer freued eus ufe tolli zeremonie

.....



mdmgw  am 09.08.2013

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

Hey Chramli,
De Nicolas lindt isch üs au empfohle worde. Mir hürotet nögscht Johr am 16.08. und denn isch er leider scho bsetzt. Er muess glaub sehr guet sie. Denn isch üs au de Daniel STricker (Zeremoniar.ch) empfohle worde. Mir hend mit ihm s Gspröch gha. Er wirkt sehr natürlich und isch glaub sehr offe für Idee. Usserdem chöng i er us wenige Stichwort super Sätz drus mache. Sini Trauig goht ca. 40 - 45 Min. Er macht im Johr ca. 30 Trauige. Hät also sicher au viel Erfahrig. Mir hend ihm jetzt zuegseit und freued üs mega uf nögscht Johr.

LG



Aqua1  am 10.08.2013

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

für mich die allerbeste (und ich hab schon einige gesehen) ist Astrid Steiner aus Wettingen. www.hochzeitszeremonien.ch



sporting29  am 23.04.2016

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

memphiswalker:
Bei Interesse könnte ich auch eine tolle, junge Rednerin empfehlen, die wir damals hatten. Wir konnten die Zeremonie sehr frei gestalten, war super! Bei Interesse bitte melden bei mir


Hallo,

für unsere Hochzeit suchen wir noch einen Redner. Kannst du uns die Kontaktdaten der empfohlenen
Rednerin zusenden?

Besten Dank

Lg
Jürgen



sunneli86  am 02.12.2016

Re: Redner/Zeremonienleiter gesucht

Wir haben heute auch gerade das Okay von der frau bekommen die unsere trauung machen wird. ich bin ganz nervös! wir haben sie letzten sommer auf einer hochzeit kennen gelernt und waren von da an schon meeeega begeistert... jetzt darf es nächsten sommer ruhig katzen regnen, hauptsache wir haben sie



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.