Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hilfe und Ideen    ›   Vintage/Rustic/DIY Hochzeit
Vintage/Rustic/DIY Hochzeit
 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22
nala05  am 08.04.2014

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

pfingstrose: ich könnt en dir susch im vorus uslehne dänki, kas aber grad noni zu 100% vrspräche
vorusgsetzt du wotschen natürli

Zuletzt bearbeitet am 08.04.14 16:21



_janedoe  am 15.04.2014

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

De Getränkespender isch ja voll MINI!!! Für 90.- würdi ez aso es riiiiiiiiiese Teil erwarte?!



nala05  am 15.04.2014

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

jane: 6L hän drin platz.. i find das jetzt nid sooo mini oder?
är isch de 80.- nid 90.-

i ha mol no uf honeyhome gluegt.. i mues eifach sage i find die hän völlig übrtürrti prise zum miete.. 50.- für mieti findi persönlig übrrisse



_janedoe  am 15.04.2014

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

Ui okay denn han ich en andere agluegt. dett drin hend 3 lt Platz gha und ebe, 90.-! Und de Verschluss isch so billige Plastik gsi. Hmm de gross hani gar ned gseh. Heschen du jetzt kauft?

Ich finde miete ebe, wennmers genau aluegt, au gspunne. D Priise sind horrend. Ich gsehs ja jetzt bi de Deko. Wennmer alles würded chaufe chämtemer bestimmt um einiges günstiger, aber ebe...



nala05  am 15.04.2014

Re: Vintage/Rustic/DIY Hochzeit

morn isch mi trip ind stadt plant für dä! hm de muessi nomol genau luege, vrzells dr den!



 1 .. 10 .. 18 19 20 21 22

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.