Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis
Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis
 1
laprincipessa  am 25.07.2014

Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis

Halli hallo allerseits!

Falls jemand noch auf der Suche nach Hochzeitsartikel ist, schaut doch mal bei mir rein:

http://www.heiraten.ch/forum/board/versc...3-15_253_3.html

Preise verhandelbar

Liebe Grüsse
la principessa



fairytale

nicht registriert

am 06.08.2014

Re: Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis

hallo laprincipessa, isch strumpfband und de cake topper scho vergeh? falls nöd, wie viel hesch dir dadefür vorgstellt?



laprincipessa  am 06.08.2014

Re: Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis

hoi fairytale! jo isch beides no z'ha! de cake topper wär 40.- (han 70.- zahlt) & s strumpfband 15.- - wennd beides nimmsch gebis dir för 50.-? (plus versand) oder wo wohnsch du? chöntschs au in aarau abhole oder jenachdem vo wo du bisch chöntis dir bringe.. was meinsch?



fairytale

nicht registriert

am 09.08.2014

Re: Ausverkauf Hochzeitssachen Farben coral und mint / türkis

laprincipessa:
hoi fairytale! jo isch beides no z'ha! de cake topper wär 40.- (han 70.- zahlt) & s strumpfband 15.- - wennd beides nimmsch gebis dir för 50.-? (plus versand) oder wo wohnsch du? chöntschs au in aarau abhole oder jenachdem vo wo du bisch chöntis dir bringe.. was meinsch?


beides für 50.- isch perfekt, dankeschön :))
mir isches glich obs schicksch oder obis hole. ich wohne in Niederlenz, chans aber au mal in Aarau abhole, isch ja nöd wiit weg. schrib mir doch gschwind inere Privatnachricht, wies für dich am beschte weri...
liebi Grüess



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.