Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche fόr unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Elfenmetalle
Elfenmetalle
 1 2
nicarina1985  am 09.09.2009

Elfenmetalle

Hallo alli zämä..

i weiss nöd obi do richtig bin.
Min schatz und ich händ im Internet diä Elfenmetall ring gseh. Hät diä näber vo eu au scho gseh und was halted ihr vo dene?



silver83  am 09.09.2009

Re: Elfenmetalle

ich han das au agluegt ka für üseri ring. aber sie sind mega tür. es isch "nur" titan, mä chans nümmä enderä lo und den über 2000.- stutz?!? naja, mier hen üs für normali titanring entschiedä, den zmaterial seid üs guet zue und bi üserem priis (beidi zämä öpä 500.-) tuets au nid so weh wens in 10 oder 15 johr nümä gön und mier üs neui uf es jubileum leisten.

Lg



Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



Piglet  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

Hallo
Wir hatten diese Ringe auch angeschaut. Waren auch an einer Hochzeitsmesse an ihrem Stand und haben uns beraten lassen. Die Ringe sind ohne Frage schön. Du kannst selber noch Gravuren wählen und das Einschmelzen von Haaren hat sicher auch eine tolle symbolische Bedeutung.
Schlussendlich haben wir uns aber für handgeschmiedete Palladiumringe entschieden, die übrigens 2000Fr. Kosten. Die Titanringe wären fast so teuer gewesen und wie silver schon sagt, eben "nur" Titan.
Geht doch einfach mal vorbei und macht euch selber einen Eindruck. Ich finde, man kann das nur entscheiden, wenn man das Produkt und den Hersteller selber gesehen hat.



nicarina1985  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

@Piglet: ja, das haben wir auch vor, haben ein Termin vereinbart am nächsten Mittwoch. Bin schon richtig gespannt.

@Silver: So wiä ich das gsehn chostet diä nur CHF 1'870 für bedi Ring zämä.. i wür sägä das lit no im rahme



nicarina1985  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

@Silver: ok, han gad gseh das das diä eifache sind und nöd scho mit stei und so.. jänu mir düends mol aluege, es isch nonünt entschiede.. aber dIdee findi no härzig.



Piglet  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

silver meint, dass die Ringe eher teuer sind, weil Titan ja kein Edelmetall (oder wie das heisst) ist. Wir haben für unsere Palladium-Ringe (das ist ein Edelmetall, wie Silber, Gold und Platin) nur wenig mehr gezahlt. Da müsst ihr euch überlegen, ob euch das wert ist. Aber schlussendlich zählt eh nur, dass die Ringe euch gefallen.



silver83  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

oh, den han ich das falsch gläsä ka. ich han gmeind einä chostet um di 2000.-

aber mier wers für titan au den an der oberärä grenzä. wie gseid, ich han au titan ring und bin extrem zfidä dämit!! aber mä chans hald nid änderä lo. aber wens eu guet gfallen und es sind würkli schöni ring, wiso nid. aber ich wür au wie piglet scho gschirbä hät, an stand bir mäss gad 1 zu 1 go luegä go.

Lg

:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



silver83  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

ja, didee isch eifach schön, mit dä hoor. drum han ich mich au für diä interessiert. aber ebä der priis. do kriegt mä würkli scho "bessers" material derfür über... wie piglet gseid hät.

Lg


•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



nicarina1985  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

ah so i känn mi halt nö us mit so edelmetallzügs.. i han gmeint titan seg au sones metall..
gut zu wissen.. was isch dänn en palladiumring? vo dene hani no nix ghört bis jetzt..




silver83  am 10.09.2009

Re: Elfenmetalle

also titan isch glaub au scho es edelmetal, aber nid so wertvoll wie gold und platin. paladium isch verwand mit platin. wen i öpis mit googlä findä, den chan is dier kopierä.



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 02.10.2010 isch üserä grossi tag



 1 2

άBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhδngiges Portal und beliebter Treffpunkt fόr Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.