Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Hochzeitshomepage
Hochzeitshomepage
 1 2 3
chliini22  am 28.06.2013

Hochzeitshomepage

Halli Ihr Lieben

Wer hat mit swisswedding..ch die Hochzeitshomepage gestaltet? Wart Ihr zufrieden? Hattet Ihr unerwünschte Werbung auf Euer Homepage?

Vielen Dank für Euer Feedback!



dandi78  am 29.06.2013

Re: Hochzeitshomepage

Hallo Chliini

Die Homepage von swisswedding.ch kenne ich leider nicht. Ich habe meine aber mit ichwuensche.com gestaltet und das ging prima. Das Gestalten ist relativ einfach und es hat verschiedene Designs zur Auswahl. Da erscheint auch keine ungewollte Werbung auf der Homepage. Sie kam bei unserer Familie und Freunden sehr gut an. Hat auch eine tolle Wunschliste.



Snow_Floks  am 29.06.2013

Re: Hochzeitshomepage

hei,
wir haben unsere Homepage auch bei ichwuensche.com gemacht und sind supper zufrieden!
Dafür hätte ich noch einen 20.- Gutschein welcher bis ende 2013 gültig ist

greez Snow_Floks



Piranja  am 01.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

Hallo chliini22

mier hend üsi HP uf swisswedding.ch gmacht. Mier hend überhaupt kei unerwünschti Werbig dinnä, gar kei Werbig sogar. Es klapped alles riibigslos.
Ich glaube zwar d HP wird nümmä gross gwartet, denn ufnes E-Mail vo mier wägärä Afrag zum s Passwort chönnä ändärä, hani niä en Antwort becho! Defür isch das ja eini vode wenige HP wo no gratis isch!

Aber d HP lauft scho sidem Januar und alles isch tiptop. Chani aso nur wiiterempfählä!
Falls nu frage hesch dezue, mäld dich doch bi mier.



lela85  am 18.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

Snow-Floks,
Ich han die Site au aglueget, ich find das eifach mit de laufziit sehr schad... well ich die homepage gern länger würd online lah. Ev. de mit chinderföteli und blog vo eusere Hochzigsreis e.c.t.
ich han das scho richtig verstande, das sie höchstens 12 monet nach de hochzig abgschalte wird, das find ich so schad...

het öpert erfahrig mit dem da:
http://www.databecker.de/shop/software/e...-8-elements.php
oder au mit de türere version vo dem?

Grüässli



Snow_Floks  am 18.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

hi Lela85,

ja diä isch nur 12 Mönät nach em Hochzit aktiv.
Häsch der scho mal überleit ganz sälber eini zmache?? Wäner nochli länger wänd blogge. Wär natürli genial! Müästisch eifach öpert kenne woder bim Programiere hilft

greez



lela85  am 18.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

das find ich schad, das mer das nid chan verlängere, well ich find d site mega toll.

das andere programm isch sozege zums selber mache, ich weiss aber nid ob d designs toll sind, mun mer am abed mal d testversion abelade.
ganz selber trau mer nid so zue... vorallem welli so funktione wie gschenkli und amelde druf wett, und au en foti bstell service :)



Canoa  am 18.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

Lela jep ha mou met Databecker (web2date) gschaffet vor paar Johr, sowit ech mech mag erinnere esch es sehr eifach gange zum erstelle etc. (Has för de Blauring gmacht gha)
Letscht Johr hani en Kors uf Dreamweaver gmacht...esch eher schweriger ond brucht vöööööu Ziiit.

Aber eusi HZ Website hemer uf ichwuensche.ch fends super dete vorallem zack zack gsehts scho super us! =)



dandi78  am 18.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

eg cha der canoa nur zuestimme: mir hei eusi homepage au be ichwuensche.com gmacht und es esch würklech easy und gseht guet us. :-)



kangoroo

nicht registriert

am 19.07.2013

Re: Hochzeitshomepage

@Snow_Floks: Du chansch kei PN empfoh... Dini Parfüm-Fläschli send cho



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.