Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Ringe mit Holz
Ringe mit Holz
 1
Gloeggli  am 13.09.2009

Ringe mit Holz

Hoi zäme

Mim Schatz sin Chef het en Traureng met Holz drenne. Gseht sehr speziell us.
Het öbber vo euch au so en Ring mache loh?

Grüässli Doris



speedy  am 28.09.2009

Re: Ringe mit Holz

Hoi Gloeggli
Ich ha uf ere Homepage en Ring mit Läder gseh und agfrogt, was dä würdi choschte. Ha zur Antwort griegt, dass är mir dä Ring als Ehering nid empfiehlt, will Läder und Holz nid würklich alltagtauglich sind... Din Schatz söll doch süscht eifach mol sin Chef froge, wär am eifachschte oder?
Liebe Gruess
Speedy



Frettina  am 28.09.2009

Re: Ringe mit Holz

Ich hab sowas auf folgender HP gesehen: www.zeitzone35.ch, gleich bei den Eheringen.



Gloeggli  am 28.09.2009

Re: Ringe mit Holz

Danke werde mol luäge



seeletaenzli  am 20.11.2009

Re: Ringe mit Holz

hallo...
de itrag esch zwor scho chli älter...

aber min schatz ond ech hend au en reng us holz bstellt bi üsere goldschmedin... (www.glanzvoll.ch).
sie macht wörklech wonderschöni sache.. ond die reng met holz denne send eifach de hammer... (fend ech...)... speziell, mer gsehds ned öberall..

wäg em holz hend mer üs au gedanke gmacht ka, ob das ächt wüescht werd met de ziit. esch aber kes problem. falls noch 5 johr oder so s'holz nöm so schön wär, cha mers ohni wiiters dör es neus ersetzte loh, was au ned alli wält choschtet (om die 50.-)... bi reng wo im gsamte ca. 4000.- fend ech das dorchus okay.




-- ~ 21.05.2010 ~ --



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.