Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   weisser Schirm
weisser Schirm
 1 2
ces  am 24.09.2010

Re: weisser Schirm

@dee: wirsch en zwar nöd bruche - bi eui wird au sunne schiine - aber ich het no zwei schirm in ivory (zwar au knirps, sind aber doch recht gross!). händs nur am zivile brucht gha (hans ebe det scho poschtet wini panik gha ha, ich fändi suscht nachher keine meh.... ). aber brucht hämer en ja dänn nöd am hochziitstag

******* Zivil: 27.08.10 & Kirchlich: 4.09.10 *******



Carmile  am 24.09.2010

Re: weisser Schirm

hey zeme

in anbetracht vode fotos würdi jetzt au nöd unbedingt en wisse schirm wähle, sondern zb. en passende ide gliche farbe vom brutstruss. gseht doch cool us. denn hebt de maa de schirm, hät so gad no e farbliche tupfer. oder was i au no lässig find sontig durchsichtigi, aber die sind wohl wieder schwieriger zum uftribe. oder wenn wiss, denn so grüschlet. i glaub nämlich de ufwand en grosse, wisse schirm zfinde isch rel. hoch, däfür dass er denn ufde fotos nöd so de burner isch.
möcht me eher was witzigs, chönt me de schirm au no verziere, zb. kunstoffblueme himache oder sus was glatts abehänge lo wo zum motto passt.

mini eltre hend bi ihrem hochzitstanz do müässe unter me grüschte farbige schirm tanze und all hend luftschlange druff gworfe und es hät so glatt usgseh, dass mer die idee cho isch.

grüesslis



fly1000  am 24.09.2010

Re: weisser Schirm

Werde morgen also auf Schirmsuche gehen :-)
Danke für die Inputs. Ohne euch hätte ich einfach weiter einen weissen Schirm gesucht...

Laut den Wetterprognosen wird es bei uns ja leider regnen. Muss mir noch was originelles für die Fotos überlegen.

Der 01.10.2010 ist unser grosser Tag



dorina  am 07.10.2010

Re: weisser Schirm

Soefeli82; ja ging uns bei der zivilen HZ auch so;-)





Soefeli82

nicht registriert

am 07.10.2010

Re: weisser Schirm

Hallo Dorina

Genau so einen hätten wir auch dabei gehabt. Doch gebraucht haben wir ihn zum Glück nicht.

Muss sagen - so ein farbtupfer im Regen sieht doch ganz schigg aus Schönes Foto Dorina!

LG Soefeli

** Es war einfach traumhaft - 20. & 28. August 2010!!**



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.