Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Wo finde ich schöne Brautschuhe?
Wo finde ich schöne Brautschuhe?
 1 2 3
Dominique  am 18.02.2010

Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Hallo zusammen!

Ich bin ganz neu und hoffe, ein paar gute Tipps zu bekommen. Habe ein paar Einträge durchgelesen und musste schmunzeln..

Könntet ihr mir bitte sagen, wo ich schöne Brautschuhe und Unterwäsche im Raum Limmattal (Nähe Baden und Zürich) finden könnte?

übirgens... wir heiraten zivil am 13.8.2010 und kirchlich am 4.9.2010

Freue mich auf ein paar Antworten und wünsche allen einen schönen Tag!



speedy  am 18.02.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Hey Dominique
Herzlich willkommen im Forum!
Es kommt halt auf deinen Geschmack an. Viele von uns schwören ja auf Gabor oder Rainbow. Rainbows bekommst du in praktisch jedem Brautgeschäft, ich hab meine von Liluca in Zürich.
Liebs Grüessli
Speedy



Zorrolino

nicht registriert

am 18.02.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Hallo Dominique
Herzlich willkommen! kann mich Speedy nur anschliessen, habe meine Brautschuhe auch direkt im Brautladen gekauft. Sind dort allerdings etwas teurer, dafür kannst man sie im Nachhinein einfäben..
Komme übrigens auch aus dem Limmattal und heirate auch kirchlich am 04. September
Grüessli Zorrolino



Carmile  am 18.02.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

hey dominique

han di au scho uf dim profil begrüässt:-) i schlüss mi mine vorschribnerinne a..rainbow (do e homepage mit ere grosse uswahl. aber achtung, ide brutgschäfter hends meistens um di 15 stuck zur uswahl..i han dsanti dävo gnoh http://www.tinarainbow.de/collectie/12-r...uture-elegance/)
oder ebe wenn lederschueh willsch, wo au chli günstiger (150chf würdi schätze, statt für rainbow ab 200chf) sind, denn würdi gabor neh. ufde homepage vo dene findsch di versch. niederlassige. in zh findsch sowieso alles. samyra fashion in zh chöntsch mol no google, die hend es bitz günstigeri brutschueh.

finde tuesch brutschueh scho, bi mir isch me dfrog gsi ob i will soviel geld däfür usgseh. findsch glaub au sus no einigi threads zu dem thema, eifach mol unter de suchfunktion igeh.

viel spass bim sueche und ilaufe.:-)




Amiga  am 03.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?


Hallo Ihr lieben Bräute

Ich habe meine Brautschuhe im "Botty" gekauft der Marke Garbor Haben schöne Auswahl.

Grüsse Amiga


**Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010**



peja  am 03.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

das chunt grad zum richtige ziitpunkt.. danke viel mal.. bin grad hüt unterwegs gsi zum schueh chaufe.. aber i han bis jetzt keini gfunde, si händ no kei wiisi.. das chunt anschiinend no ine, für dä früehlig/summer..

i wett ebe nid die vom bruutgschäft, will mer sie eifach ztüür si, nume für einisch azlege.. aber dem fall gangi au mal in botty!



Amiga  am 03.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?


Hallo Peja

Doch Sie händ wirklich ganz schöni und zahlbar also ich ha für mini 129.90 zahlt isch OK, will ich ha au nit wellä 250.-- ussgeh, eso Tüüür wäre Sie im Brutlade gsi

Griessli Amiga


**Verliebt seit Juli 05/verlobt seit 25.06.09/verheiratet 25.06.2010**



peja  am 03.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

ja da chan mer ebe vorstelle, das die im bruutlade so tüür si.. (sie möchte halt amigs scho eifach sgeld mache, nume wills HZ-schueh si.. ) das wett i nid usgäh für äs paar schueh.. aber dä priis vom schuehlade isch ja okay..



dorina  am 05.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?

Ladies,

Auch ich habe noch keine passende Schuhe, diese werde ich aber noch gegen Mai in Italien kaufen, dort fine ich immer was schönes. Ich finde, es müssen nicht explizit "Brautschuhe" sein, wenn sie farblich und vom Still her passen (und bequem sind) - meine wird man dann vermutlich nicht mal gross sehen ahahah.

Grüess
dorina




tinkerbell

nicht registriert

am 20.03.2010

Re: Wo finde ich schöne Brautschuhe?


hallo zäme

för die wo no of de suechi send noch högl schueh: be grad im surseepark gseh in (logischerwiis) sursee ond dete hets en schuehlade wo högl schueh hett. sie hend 3 - 4 paar so wiisi/cremefarbige schueh wo ideal send förs hochzig. han denn ou grad chli probiert ond eine reserviert.. dberotig esch ou super gseh.

gruss tink

***3. Juli 2010***



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.