Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Schleifen für die Autos
Schleifen für die Autos
 1 2 3 4
silver83  am 20.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

also bir letschtä hz wo mier igladä gsi sind isch es so gmacht wordä und das hät au guet passt. ich denkä am schluss han i eh no gnueg zmache, den langets wen i si zueschnidä und em tätschmeister in dhand druckä, er chan si den verteilä

für üsers auto wer aber so ä ufwendigi au no schön... mit üsernä farbä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



sternschnuppe  am 20.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

hallo franziska, ich habe letzte woche auch antennenschleifen gebastelt. sie bestehen aus einem mittelbreiten satinband, einem doppelt so breiten tüllband und einem ganz schmalen weissen satinband. für 13 antennenschleifen brauchte ich je 8 meter band. ich habe das mittelbreite satinband und das tüllband genommen und eine schleife geformt. dann mit dem ganz schmalen satinband das ganze zusammengebunden. sieht meiner meinung nach echt toll aus und ging relativ schnell zum machen! wenn du mir per mail deine natelnummer schickst, kann ich dir sonst ein bild schicken. habe es leider nur auf dem natel. liebe grüsse, sternschnuppe



Franziska

nicht registriert

am 21.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

@sternschnuppe, hab dir eine mail gesendet. Danke



silver83  am 21.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

ihr chönten euri fertig basteltä maschä, mit basteldroht umwicklä und den chönt mä der den an der antennä a machä.

www.weddingmoments.de/html/details_40_-_...on_wedding.html

vilicht passt das eu jo zum montierä

.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 21.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

hey silver

gueti idee, danke für de link (abgseh dävo sind au dfotos hammer :-)). und das chunt v.a. no günstiger wäg me nöd soviel band brucht und gseht hübsch us, scho bevors denn ade autos sind.

hans scho mol erwähnt, dass solchi bänder in dütschland ufde rolle viel günstiger sind wie ide schwiz. für 20meter hend mer fürs wisse band gad mol 2 euro zahlt in konstanz, die wo i ide schwiz gfunde han sind meistens pro 1.5m gsi zum kaufe.

mer hend üsi bastelwar (papie isch glich tür wie ir schwiz) im kreativ point ar kanzleistr. 11 in konstanz kauft. findet er au im internet. es lohnt sich aber gad bi bändeli vorher alüte und froge wieviel dass sie no hend, wenn me grösseri mengene brucht.


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich



silver83  am 21.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

haha, gäll du kennsch dä link scho

ich han nur wöllä foti gwunderä und den han i das bild gsie, und denkt das es au no für antennä söt go. für mich lohnt sich das nid mit em auto so wiit zfahrä. wenn mier ä rollä und nid meterware bstellen, chömen mier au günstiger in der papeterie. aber natürli nid so fest...



.•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•..•:*¨¨*:•.
Sid am 13.02.2009 verhürotet und am 25.09.2010 isch üserä grossi tag



Carmile  am 21.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

hey silver

jo chunt natürli druff a wie viel dass bruchsch. mer verbindet so ikäuf eifach immer mit usflüg und gönd sus no züg go aluege, durs hochzit bini jetzt scho a orte gsi ir schwiz, wo i sus nie here wär:-)

yep, de link seit mer würkli öppis. er isch aber bsetzt. hend jetzt aber zwo anderi wo üs sehr passet, jetzt isch no budget check notwendig ;-)


Juhuu, am 8. Juli 2010 heiraten wir standesamtlich, am 10. Juli 2010 kirchlich



peja  am 22.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

danke carmile! mer händ au vor mal nach konstanz zgah u det ä deko-gross-ichauf zmache.. mer vebinde das amigs grad miteme tagesusflügli.. (therme det si übrigens au super! bisch scho mal gsi?)



Franziska

nicht registriert

am 25.01.2010

Re: Schleifen für die Autos

Hallo Zäme,
ganz lieben Dank für eure Hilfe, die E- mails und SMS, mit euren Vorlagen.
Hab jetzt beiges breites band und schmales Rosafarbenes.
Jetzt bin ich am üben, mal sehen, es gibt ja verschiedene Techniken, hab ich gelernt.
Es liebs Grüessli Franziska

26. Juni 2010



cosa87  am 08.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

Hallo Zämmä

Mir sind üs au am überlegge zum so schleife zmache..
ich würs au gem. Brotlosekunst mache.. aber wie befestigtme denn die ade Antenne?
irgendwie blich ich do nid so dure... cha mir ev. öbber helfe?

danke.. :)


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.