Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Schleifen für die Autos
Schleifen für die Autos
 1 2 3 4
soraya1  am 08.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

Hallo cosa
Was Brotlosekunst isch verstan i nid. Aber normalerwis sie ja die Antenneschleife mit Bändeli versehe (2 Stk) u de bindet mer sie eifach a dr Antenne or am Rückspiegel, Schibewüscher hinte oder wo mer wot, fest. Gug mal uf Dawanda. Det hets verschideni Abüter wo die Unter 1 Euro pro Stück (aber mega schöni mit verschidene Bänder überenand u du chasch farblich sege wis möchtisch). I ha da mal usgrechnet u bi zum Schluss cho das es türer isch die selberzmache mit Material us em Bastelshop ir Schwiz. Han aber letschti gad die Fahne gse wos ja au zur WM i jeder Autotür iklemmt ge het, im Hochzitslook gse. Find i au no cool. Jetzt weis i nüm würkli was i wet. Jenu, ha ja no Zit.



livipivi

nicht registriert

am 08.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

Also mir hend es wiesses breiters Satinband mit eme grüene i de Mitte anenand klebt und denn hends d lüt eifach um d Antenne bunde. eifach en Knopf gmacht- het super usgseh und isch bubieifach gsi

am 21.3.04 sind wir 7 Jahre ein Paar, am 11.4.11 werden wir zivil heiraten und am 07.5.11 werden wir uns vor Gott das Ja-Wort geben.



Margritli  am 08.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

ehm.... cha mir öppert was erkläre.... :)

Antenneschleife isch ned das glichige wie die Deko ganz vorne am Auto... oder? wie heisst dä das? oder isch es doch s'glichige?



cosa87  am 08.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

Antenneschleife isch da wome ad Antenne anemacht oder an Spielgel und da hend miestens nu Gäst und aus Hochzietsauto het meistens Blueme


am 27.08.2011 isch üsen grosse Tag
*****Du bist ein Teil von mir*****



Margritli  am 09.06.2011

Re: Schleifen für die Autos

oki!!! danke dir! :)



lululuana  am 12.06.2012

Re: Schleifen für die Autos

grabe widr eis es alts Thema us...

Leidr isch d Aleitig vom Link uf dr erschte Site nüme online. Isch vermerkt, dass d Aleitig am Bastelset biligt... *sniff*

ha am Wucheänd chlei probiert abr isch no grad nid so usecho wini ha welle...

wär vo dä aktuelle Brütlis macht d Schleifene o sälbr?



lolo  am 12.06.2012

Re: Schleifen für die Autos

liebi lululuana

ich han letschti im manor ide näh&baschtelabteilig usem augewinkel glaub so chiffonbändel gseh. bin nüd ganz sicher obs eine gsi isch ...villicht chasch ja go luege und eine chaufe und dänn nabaschtle?



jasi86  am 12.06.2012

Re: Schleifen für die Autos

Ich....

mer hend es ca 40 cm langs cremefarbigd satinband gnoh ca 5 cm breit. dä länhi noh zämegneit und d endi zäme gnei den zweimol gfaltet es dünners bordeauxrotes satinband gnoh ir miti drim bund und fertig. wenn i hüt zobig dihei bi mach i ed foti....

Ajo es gseht us wiä ä flüge für d männer... kompliziert erklärt sry


...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



jasi86  am 12.06.2012

Re: Schleifen für die Autos

Do ez ha is fertig brocht au wend d qualität ned so guät isch




...oooOOO 25. Mai 2013 OOOooo...



cutebride1  am 12.06.2012

Re: Schleifen für die Autos

@jasi, mega schöni schleife! mir gfallt diä farbkombination mega hesch lang gha?

.:wedding date:. 29. September 2012



 1 2 3 4

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.