Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   tanzen
tanzen
 1 2 3
sommer76  am 06.04.2009

tanzen

hets öper do ^wo am hochziit kein tanz mache wird?
isch das so pflicht oder chame dass eifach wegloh wenn situation nit grad chunt zum tanze?



Cindy  am 07.04.2009

Re: tanzen

sali

aso mir tanzed au nid.. mi chönds bedi nid so guät und lönds deshalb au weg. wänn ihr das nid wännd, müändr das sichr nid mache. isch jo jedem frei überlah.


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Inessa

nicht registriert

am 07.04.2009

Re: tanzen

wir "schunkeln" d.h. wir werden engumschlungen dastehen bzw. ab und zu ein schritt zur seite machen und schunkeln .. so voll auf schmusekurs.. ein tanzkurs wäre wegen der schichtarbeite meines zukünftigen nicht drin gewesen und wir sind sicherlich nicht der typ paar der einen walzer tanzt

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Frangipani  am 07.04.2009

Re: tanzen

Wir sind eigentlich auch nicht die Tänzer.. überhaupt nicht!
Aber wir finden beide, dass ein "klassischer" hochzeitstanz einfach dazugehört an eine hochzeit! deshalb gehen wir sogar extra auch in einen hochzeitstanzkurs.



Cindy  am 07.04.2009

Re: tanzen

@frangipani

ja ich find scho au dases eich däzue ghört, abr min zuekünftige will etz nid na inen tanzkurs (langet au nüm wüki) und ja, villicht machemrs na so wied inessa, das mr ois äfach chli beweged abr nid sonen walzer odr so.. das muäss jo au jedä sälbr wüsse.. min zuekünftige schwager und sini frau händ salsa tanzed, wils mal en salsakurs gmacht händ, isch au cool xi, abr ebä muäsches chöne suscht xehts dänn chli doof us


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Frangipani  am 07.04.2009

Re: tanzen

Hoi Cindy
Ja du, das chunt sicher au guet! Ich mein, jedem das seine, gäll ja also mit salsa wäred mir au ziemli überforderet.
dä walzer isch ebe nöd wahnsinnig schwer zum tanze, vo dem her gsehn ich det no hoffnig für eus dass mir das no lerned bis zum hochzit!



Cindy  am 07.04.2009

Re: tanzen


ja aso mit salsa wäred mir au überfordered.. Hehe
wänn händ ihr oies hochziit?

ebä wänn mir etz na würed afange wärs eng, händ nuna 1 monet ziit.. und ja es isch nanig alles organisiert, vo dem her isch ziit au eher begrenzt..

ussrdem hämmr a dä hochziit teppich im essruum und kä tanzflächi, aso würs au nid gah =) hehehe


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Inessa

nicht registriert

am 07.04.2009

Re: tanzen

.. ich finds auch wichtig dass es zum pärchen passt und nicht gestelzt und gefaket aussieht.

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Inessa

nicht registriert

am 07.04.2009

Re: tanzen

p.s. wieso steht der thread eigentlich bei hochzeitsartikel drin?

*Das Deutsch-Schweizer Bündnis startet am 29. Mai 2009 mit der zivilen Trauung
& erreicht seinen Höhepunkt am 30. Mai 2009 mit dem kirchlichen Segen

"Ich ergebe mich der Liebe weil Liebe dich ergeben hat" H.-C. Neuert*



Frangipani  am 07.04.2009

Re: tanzen

@ inessa... das ist wieder so ne heikle frage...



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.