Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   verschiedene Gutscheine
verschiedene Gutscheine
 1
Lula  am 03.02.2013

verschiedene Gutscheine

Hoi zämä,

mir si hüet ar MariNatal gsi, u hei afe scho chli ussortiert, u diversi Guetschine zverschänke.

- Baby-Rose-Center Bern-Ittigen; Bon Fr. 50.- ab Fr. 200.- (Nicht kumulierbar mit anderen Rabatten.
Gütigkeit bis November 2013)

- Mery's Couture Geschenk-Gutschein für Ihr Braut- oder Abendkleid Fr. 250.- Midestkaufwert Fr. 500.- (Auf Änderungen, Reinigungen und Accesoiries nicht gültig. Mit anderen Rabatten nicht kumulierbar. Dieser Gutschein ist gültig auf einen Herrenanzug, ein Braut- oder Abendkleid. Muss bei Vertragsabschluss abgegeben werden und ist nach Vertragsabschluss nicht gültig)


- Mery's Couture Geschenk-Gutschein für Ihren Hochzeitsanzig Fr. 250.- Midestkaufwert Fr. 500.-
(Auf Änderungen, Reinigungen und Accesoiries nicht gültig. Mit anderen Rabatten nicht kumulierbar. Dieser Gutschein ist gültig auf einen Herrenanzug, ein Braut- oder Abendkleid. Muss bei Vertragsabschluss abgegeben werden und ist nach Vertragsabschluss nicht gültig)


-Gutschein Fr. 20.- ichwünsche -> Einlösbar beim Kauf einer Hochzeitshomepage.
(Der Gutschein muss direkt beim Kaufvorgang eingelöst werden. Nachträgliche Gutschriften oder Barauszahlungen sind nicht möglich. Nicht kumulierbar mit anderen Vergünstigungen/Gutscheinen.)
Gültig bis 31.12.2013



Lus

nicht registriert

am 03.02.2013

Re: verschiedene Gutscheine

Hei Lula

Mir si hüt ou ar Mari Natal gsi und i bi ou grad chli am ussortiere
Dr einzig Guetschiin woni cha bruche isch e 10% Guetschiin vo kartenkaiser.ch.
I hoffe natürlech, dasi bim Gwünnspili bim Hostettler Brautmode no e tolle Guetschiin gwinne
Bi bim Stand vom Appenberg no ga güxle, isch würklech u schön dete!!
Liebs Grüessli



morelia  am 03.02.2013

Re: verschiedene Gutscheine

het öber no ä guetschiin vom brutparadies thun abdsgä??



sarasina031  am 03.02.2013

Re: verschiedene Gutscheine

@morelia
In bi ou ar marinatal gsi u hät ä Gutschein vo 100.- für es brutchleid.
Da ig scho es Chleid ha bruche ig dä nid.



Lula  am 04.02.2013

Re: verschiedene Gutscheine

Hoi Lus

Wo hesch de Du e Guetschiin vo Kartenkaiser ergateret? Oder isch dä im Guetschiinheftli? Hei no ne Guetschiin vo karten4you, oder so brcho. U iwenn müesse mir üs de mit am ganze usenander setze... U gugge was mir chöi bruche.
Jep, ufe Guetschiin vo Hostettler hoffi aso ou! Wäri super.
Gäu, derte si mir drfür nit gsi.

Hesch Du bi Felicitas ou so ne Täsche gno us Bruutset bstellt?



snet  am 05.02.2013

Re: verschiedene Gutscheine

Ich habe noch folgenden Gutschein zu vergeben:

- CHF 100 bei Rhomberg auf Einkauf ab CHF 500, gültig bis 30.06.13.



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.