Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   wieder mal was schönes entdeckt :-)
wieder mal was schönes entdeckt :-)
 1 2
Blumenfee  am 28.04.2011

wieder mal was schönes entdeckt :-)

Als Erinnerung an die Hochzeit













17. September 2011



tumi8  am 28.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

ja genau sone Boum wärde mir ha!!!



Blumenfee  am 28.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Cool mir ou mir hätte ja eigentlech welle ä Boum pflanze hie bi üs dahei, damr jetz aber ja nid hie fiire chöi mr das nid ganz umsetze wimr hei welle.

Findes so ä schöne ´´Ersatz´´

Wi Gross wirsch du dä Boum zeichne? (A3 / A4 ?? ) bimr äbe no nid ganz sicher....... möchtis ja när bi üs dahei irahme u ufhänke. Wasmr ouno nid sicher si obmrs ´´nur´´ für di gladene Gescht mache oder ou scho am Apero was aber fasch sicher scho z´fiil wird si

Wi machet ihrs?

17. September 2011



trinidattli  am 28.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

DAs isch jo e ganz cooli Idee. Muess mou mit mim Schatz oder mine Trouzüge drüber rede, ob me das ächt ou chönnti mache.



tumi8  am 28.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Auso mir pflanze ja ebe ou e ächte Boum, e Nektarineboum, wil dä so schöni Blüete het und so feini Frücht treit. Der Fingerabdruck Boum passt eso wunderbar is Ganze ine. üsem Trouzüge sini Frou molet ne, wiener usxeht und wie gross er isch, isch e Überraschig für üs, si het mi grad hüt gfragt, öbi s Datum und üsi Näme ou druff wetti und i has de ihre überloh z entscheide wies am Beschte usxeht.... cha der i däm Sinn leider nid witerhälfe!
Aber A3 würdine scho mindischtens mache!!! Süsch si die Fingerabdrück de gar riisig...
ui, i mues de no go Stämpuchüssi bsorge.



steyne  am 28.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Mega schön die Idee, danke für dr Bitrag!

********** üsi Grosse Täg si am 19. u 20. 8. 2011 **********



Blumenfee  am 30.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Für alli Schläckmüler

Lollis zum Sälbermache für´s Candy Buffet! Egal i welere Farb u Form




Hie e aleitig drzue

http://www.livingathome.de/kueche/lollis...chen-27468.html


I has sälber nonie gmacht aber äs tönt super eifach u wirdes sicher versueche (Zumal das Isomalt no relativ günschtig isch )

Grüessli Bluemefee





17. September 2011



planlos  am 30.04.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

kooole idee mit den lollis - werd ich mir merken (auch ohne candy bar...) - danke!



proud_bride  am 05.05.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Hallo ihr Liebe

Ich han mich hüt kreativ ustobet. Gester hani ide Drogerie es Kilo Isomalt bstellt (choschtet 21 Franke) und hüt hani mich a die Lollies gwooget. Sie sind mega fein worde, aber es isch no e rechti Büez. D Masse chüelt halt sehr schnell us und do mues mor flink sii mit de Förmli. Was bi mir nonig so richtig klappet isch, de Stängel in Lolli inezbringe. Ide Beschriibig isch jo gstande, dass mor de Stängel aifach mit emene Tupf Isomalt cha uf einere Siite amache. Es hebet au, aber i glaub nöd, dass es de Schleckmüler Stand haltet und ehrlich xsait hani kei Luscht noch em Apéro zig abeghaiti Lollis go ufneh und wegschmeisse. Also wenns süscht öpper au no usprobiert bini gspannt uf euri Erfahrige und Tipps.



PrinzessinN

nicht registriert

am 05.05.2011

Re: wieder mal was schönes entdeckt :-)

Das ist ja eine coole Idee!

@proud_bride: Wie viel Isomalt hast du denn in der Pfanne erwärmt? Einfach so ohne Wasser usw? Bin aus der Anleitung nicht so schlau geworden.

Das mit dem Stengel weiss ich auch nicht...denke ebenfalls, dass es nicht so Stand hält...hmmm

Hast du ein Bild deiner Lollies?

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.