Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Hochzeitsartikel    ›   Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?
Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?
 1 2 3
Sanis

nicht registriert

am 12.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

ich persönlich finde es halt einfach total unverhältniss mässig 200.- für einen Haarreif raus zu hauen.. aber günstigere habe ich noch keine gesehen...

Zuletzt bearbeitet am 12.11.12 16:17



Daninici10

nicht registriert

am 12.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

@Sanis: bi etsy häsch scho mal gluegt?



Sanis

nicht registriert

am 12.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

nei für das hani itz dert no nid gluägt... wetts drum haut shco probiärä...



Daninici10

nicht registriert

am 12.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

ja okay wär sicher besser. etz isch ja bald mal wiehnachte und silvester i wür eifach überall umeluege. git ja denn immer viel schmuck und so mit viel blingbling



himbeer  am 12.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

ich ha s chleid nonig, drum weissi au nonig wägem schmuck... aber ich wird wahrschinli es schöns haarschmuckdings denn au neh wills sehr wahrschinli kein schleier git.



LadyWolverine  am 14.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

Merci für euri Rückmäldige :)

Ich find i de Brutgeschäfte immr alles so mega tüür.. Mir sind am Wucheend bi mine Eltere gsi und in soneme Lade. Ich ha numä so e schöni Haarspange aglegt (so e länglichi für e Hochsteckfrisur).
55 €

Ich lueg mol bi etsys :)



Sanis

nicht registriert

am 14.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

Mis problem isch äbä einersits.. .dsis gärn würdi probiärä... und das wo mir gfaut isch uf etsy o knapp 100.-

las de öppä la si



LadyWolverine  am 14.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

Ich ha grad bim Claire's öppis gfundä, woni für mis zivile wird bruche.
So öppis hani mir vorgstellt, abr halt nit in so "billig".
Die Perle sind leidr wiss und nit creme, abr bim zivile isches ok, wil mis Kleid dunkelviolett isch.

Wenn öpper vo euch so es Set mit cremefarbige Perle irgendwo gseht, seit mir bitte Bescheid :)



Zuletzt bearbeitet am 14.11.12 12:31



maslergirl  am 14.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

Ich hab für unsere Hochzeit ewigs nach einer Perlenkette mit "Abstand" gesucht. Ich hab einfach nichts gefunden, und wurde dann im Claire's fündig.



Sanis

nicht registriert

am 14.11.2012

Re: Wo kauft ihr euren Hochzeitsschmuck?

gehe morgen abend auch in clairs.. hab gestern zur Bürokollegin gesagt... jetzt schaue ich noch im clairs und dann gebe ich auf ;-)



 1 2 3

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.