Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Location    ›   bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht
bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht
 1 2
sammy-joe  am 08.01.2009

bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo heiratswillige
wir wollen uns diesen sommer das jawort geben. zuerst dachten wir, wir stellen ein festzelt auf einen acker und gut is... die zelte sind aber sehr teuer und das ganze wird sehr aufwändig, weil wir ALLES extra organisieren müssten
jetzt suchen wir nach einem bauernhof in schöner umgebung, welcher anlässe durchführt. der bauernhof auf dem "aareinseli" (gemeinde nennigkofen) wäre wunderschön, aber sie haben zu wenig kapazität für 100 leute... jetzt suchen wir etwas ähnliches, einfach grösser. hat jemand einen tip??? ich wäre wahnsinnig froh!!!!! vielen dank im voraus
sammy-joe



aschera  am 08.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo zäme

ig sueche e burehof oder e waldhütte, schüür für ca 35-40 persone im ruum olten- aarau, wome der partyservice säuber cha mitbringe.

für tipps bini dankbar!!!

es grüessli
aschera



aschera  am 08.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

ups...sorry sammy-joe ha nid welle es under thema schribe...

ha leider ou ke idee für so es grosses banket im ruum solothurn

lg aschera



Piglet  am 08.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Hoi zäme
@sammy-joe: Restaurant Engelberg in Dulliken, esch ofem Engelberg abgschede ond hesch s'Lokal för de exklusiv. Es get för Hochzite äxtra all-inclusive Agebot. Muesch öbere Rütihof en Gräniche Kontakt ufnä. Mer fiire ou dört. Die näme gloub max. 100 Persone.

@aschera: Das Problem chont mer bekannt vor... mer hei ou zerst wöue met Catering. Vöu Gmeinde hei jo so Waldhöttene, Pfadiheim oder Schötzehüser wo me relativ gönstig cha miete. Frog doch mau no i dim Bekanntekreis ome! E weiss grad Schötzehus z'Dullike... esch aber sehr usbuechet. En Olte säuber gets gloub nüt schlaus, mer hei ömu nüt gfonde. Whisky-society en Schönewerd het ou es schöns Lokal, die näme max. 40 Persone, aber denn muesch gloub s'ässe vo ehne nä. Arberschür en Gräniche hani scho ghört. Wär jo ned so wit vo Aarau wäg. Oberentfelden het gloub en Waldhötte. Vöu Glöck no met sueche, velech besch jo erfolgricher aus mer...

Gruess
Piglet

Editiert 08.01.09



surri  am 08.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

Sali zämme

aschera: In Gretzenbach hets e schöni Waldhütte. Mir hei dört dr Geburi vo mim Schatz gfiert! Wär in diner Grössi. Isch aber nit ganz billig 600.- derfür muesch nüt putze und abgwäsche wird au. Mir hei au unses Catering mitbrocht.

Und sunscht dr Rumpel in Trimbach? Isch aber es Restaurant uf dr Höhi. Muesstet sicher ihres Catering näh( Schmiedstube Niedergösgen) di händ glaub e Schüür! bi aber nit sicher. Und glaub 100 Personen söt kei Problem si. Sind aber rächt usbuuchet!

cu Surri

Glücklich verhürotet sit em 19.12.08 mir chönnes chumm erwarte 22.08.09



aschera  am 09.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hoi zäme

@piglet
es isch würkli nid so eifach i üsere gägend öpis schöns zfinde.... hätti nie dänkt!!!
danke dir für e tipp ga mau ga bildli aluege....

@surri
die kenn ig no nid.... merci... bi gspannt wie die so gläge isch.... ou dir danke vielmau für e tipp!

lg aschera





dindla79

nicht registriert

am 12.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo zämä

i kenne do ä schüür in aetigkofen SO. Isch ou bekannt vom bucheggberger weihnachtsmarkt. (www.ischhof.ch)

viellecht hilft euch das witer.

Mir sie wiederum uf dr suechi nachäre schüür ir region oberaargau. Ha afe mou öpis gfunde wo ev. no öpis wär www.farmerrock.ch.

viellecht heit dir ou no tipps!

lg dindla79



aschera  am 12.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo dindla79

vielen dank für deinen tipp!!

ich gehe morgen eine location besichtigen in schönenwerd auf einem bauernhof, wo man den partyservice mitbringen muss.

wenn du magst schreibe ich dir ein feetback.

lg aschera
mir hürate am 15. august 2009



dindla79

nicht registriert

am 19.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hallo aschera

sorry, dass ich erst jetzt antworte, hatte die letzten tage probleme mit dem login.

na, wie wars in schönenwerd?

wir haben inzwischen das waldhaus hochwacht in reisiswil für unser hochzeitsfest vom 22.05.2010 prov. vorreserviert. gut, dass wir früh dran sind mit der planung. denn fürs 2009 haben sie dort nur noch wenige freie daten. wir wurden an der hochzeitsausstellung aarwangen aufmerksam auf dieses lokal. uns spricht vor allem die tatsache an, dass wir dort in geschlossener gesellschaft feiern können, aber das waldhaus trotzdem als restaurant geführt wird. somit ist der service gesichert und es braucht kein catering und es gibt keine zusätzlichen mietkosten fürs lokal.

und die aussicht von dort oben die ist einfach genial. rundumsicht auf die alpen vom hochwacht turm aus.

lg diana
mir hürote am 22. mai 2010



aschera  am 21.01.2009

Re: bauernhof oder ähnliches im raum SOLOTHURN gesucht

hoi dindla79

easy ich hatte bis heute probleme mit dem login...

hmm nicht so toll, ist wie soll ich sagen... "schmudelig" bis schmutzig... und darüberhinaus auch noch teuer!
ich war echt ein bisschen geschockt... ich denke diese zeilen sagen alles....

oh deine location klingt super so was könnte uns auch gefallen.... wir sind am suchen und fragen... ich denke bis ende feb. haben wir unsere wunsch location auch gefunden.... (hoffe ich)

lg aschera

mir hürate am 15. august 2009



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.