Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Ich suche für unsere Hochzeit...    ›   Location    ›   Location für Fotoshooting
Location für Fotoshooting
 1
Fenta  am 23.07.2014

Location für Fotoshooting

Hallo meine Lieben! =)

Ich heirate am 27.9.2014. Es ist soweit alles vorbereitet. Aber uns fehlt noch einen schönen Ort fürs Fotoshooting. Es sollte in der Nähe von Richterswil/samstagern, oder Wollerau Schindellegi sein. Oder höchstens 15 Minuten von dort entfernt. Wie suchen einen schönen Ort, einsam, evt. mit Bäumen, vielleicht einen Park oder so. Wisst ihr was ich meine?
Und was sollen wir tun wenns regnet? Fotoshooting in der Kirche?

Danke für eure Hilfe.

Es grüsst euch ganz lieb
Fenta



Pfingstrose  am 24.07.2014

Re: Location für Fotoshooting

Hallo Fenta

Falls rägnet würdi definitiv e gueti Alternative parat ha, das machts für eu viel entspannter den sinder nöd so uf Nadle falls den hald würklich so isch.

Ich bin in Richterswil ufgwachse... Zum dusse fotografiere gits glaub gnueg Möglichkeite - Seeweg, Horn, Sternensee und natürlich de Hüttnersee isch au ganz schön! Mit Schilf und höchem Gras usw.

Für dine wirds viellicht chli schwieriger... Ich fotografiere selber und würd drum nöd unbedingt d Chile wähle eifach nur scho will das ja bereits Kullisee bi de Trauuig isch. Den hetteder chli abwechslig... I wellere Chile hürated ihr? Kath. oder Ref.? In Richterswil?!

Viel Liechtifall isch natürilch sehr wichtig. Wie wers imene alte Huus oder Villa? Villa Zinggeler... Mer chan ja sicher Gmeind afröge ob mer dörf det ine go fotografiere gah.

Grüässli Pfingstrose



Fenta  am 24.07.2014

Re: Location für Fotoshooting

Hallo Pfingstrose

Danke viel mal für die guete Tipps. Ich han au dänkt Horn oder Sternesee. Ich möcht eifach nöd im Gras müesse stah, will ich Angst han, s Chleid und d schuh werded Grüen oder sust dräkig. =(

Hm, Villa Zinggeler.... die isch doch 2010 total abbebrännt!?!? Aber d Idee isch guet. Genau so öpis suech i. Hesch no meh so geniali Idee uf Lager?

Mir hürated i de Kath Chille in Richti.

Liebi grüessli
Fenta



Pfingstrose  am 24.07.2014

Re: Location für Fotoshooting

Hoi Fenta,

Sie isch jetzt wieder ufgrichtet und renoviert worde aber i dem alte Stil mega schön. Muschs mal google...

Wegem Chleid und Fläcke musch der nöd so Sorge mache. Une wirds eh dräckig vorallem wenns Chis hät wies ja scho bi de Chile de Fall isch. Im Gras hebsches zum laufe eifach ufe und dusches fürs Foti eifach ablege. Da passiert garnix...

Wiiteri Vorschläg! Hm... Hani gad kei! Mistlibüähl obe wer au cool! Aber isch den scho chli wiit.

LG Pfingstrose



Fenta  am 24.07.2014

Re: Location für Fotoshooting

Hoi Pfingstrose

Danke viiiiiiel mal für dini Hilf. Ich duen mi mal erkundige wäge Zinggeler Villa.

Liebi Grüessli Fenta



 1

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.