Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Nach der Hochzeit    ›   Die grössten Patzer    ›   Braut mit Lachanfall... :-)
Braut mit Lachanfall... :-)
 1 2
Prisi9  am 07.04.2010

Braut mit Lachanfall... :-)

Kenned Ihr die au?
Für alli wo "die Braut mit Lachanfall" nöd kenned, wet Sie Eu nöd vorenthalte.

Find Sie nämlich echt köschtlich.


http://www.youtube.com/watch?v=DveBjLb4nec




<3 Unsere Grossen Tage: zivil 10.09.2010 und kirchlich 11.09.2010 <3



seeletaenzli  am 07.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

de esch jo wörklech köschtlech...


-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



sommerbrise  am 07.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Ich glaube in diesem Moment ist die ganze Anspannung von der Braut heruntergefallen. Köstlich!

*** *** ** Wir heiraten am 25.06.2010** *** ***



dorina  am 10.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Ja, das war echt köstlich, mach mir aber ein wenig Respekt...
Imme wenn ich nervös werde oder etwas passiert dann lache aus Angst fürchterlich;-)

Tja, wovon ich habe, ist der Weg zum Altar, stölpern oder so was...Dabei habe ich genau 39 Schritte von der Tür bis zum Altar...;-)

Grüssli dorina



Carmile  am 10.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

hey dorina

loool, bisch go üebe laufe :-)??? dass genau weisch wieviel schritt es sind? ach i glaub das machi gar nöd, sus wirdi no nervös. machsch du au immer ein schritt mit links, beid füess zeme, denn sgliche rechts? han das mol ghört me mach das, han mer gar nie so gedanke gmacht :-)

grüessli




dorina  am 10.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Hi Carmile,

Ja, bin wirklich in die Kirche um abzumessen wieviele Schritte bzw. Möglichkeiten zum stölpern etc es gibt;-) Wollte auch sehen wie der Einzug aussehen soll undwollte ihn mit der Länge des Einzugsliedes koordinieren.

übrigens, was ist jetzt mit deinem Brautkleid??

Heute waren wir in SG und konnten unsere Tortensondernanfertigung in Auftrag geben - However, musst dann beim Shoppen danach an dich denken, da ich in einer Papeterie einige Schen in Tiffany-Muster bzw. Farben gesehen habe;-)

Gruess
dorina



speedy  am 13.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Hey Carmile
Also d Schrittfolg mached mir genau so wie dus beschribsch. Mis Imarsch-Lied het de Gospelchor zum Glück uf sinere Homepage als Hörbispil, so dass ichs mim Papi scho mol ha chöne zeige und mir sind zämme durch d Wohnig stolziert. Es isch ebe es sehr langsams Lied, drum isch das mit em Füess zäme vor em nöchschte Schritt schlicht nötig. Min Papi hets zerscht probiert mit eim Fuess nach em andere, ebe ohni zäme näh, aber do isch er so us em Glichgwicht gheit, dass mer beidi fascht gfloge wäred.
Ich wird sicher dehei, grad bevor mer zur Chile übere laufed, au nomol chli durch d Wohnig mit em Papi. Mir händ jo zum Glück z Fuess zur Chile übere nur zwei Minute.
Gross go aluege bini die Chile nid extra, bi jo eh regelmässig dört.



cuenca  am 13.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

@speedy: ich han das mal müesse mache mit musig spiele (Prozessionsmarsch) und bin schier umgheit. Ich wirde au schön beidi Füess denn zäme tue und denn de ander nach füre... muen aber no luege weles stuck mir nähmend, vilicht muen ich ja gar nid so langsam laufe ;-)

_____________________________________
Wir heiraten kirchlich am 4. September 2010



speedy  am 13.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Jo ich dänk es chunnt sehr ufs Tempo a. Eigentlich wär ich no gärn eifach nur "gschritte", also ebe glich ein Schritt nach em andere. D Zwüscheschritt (falls me däm zämme näh so seit) mached die ganzi Sach eifach no chli theatralischer, find ich. Aber es isch jo schliesslich au de grossi Uftritt, und wenn ich mich scho nid cha degege wehre, dass ich de Räscht vom Tag die wiblichi Hauptrolle ha, denn grieg ich au min Uftritt!!



dorina  am 15.04.2010

Re: Braut mit Lachanfall... :-)

Hallo

und hier nochmals was lustiges (oder eben nicht lustiges:-)

lustich.de/bilder/menschen/der-brautstrauss/

Grüessli
dorina




 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.