| Passwort vergessen?
Sie sind nicht angemeldet.  Anmelden
Was ich im Nachhinein würd anders mache...
 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20
09.10.09 08:46
souris 

Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Euses Fäscht isch scho es paar Woche verbii ond mit chli Distanz gits es paar chlini Sache, wo ich jetzt würd anders mache:

- Föteli: Obwohl ich's mega gfunde han, min Maa erscht i de Chile z'gseh, würd ich jetzt d'Föteli vorher mache. Denn isch mer no "früsch", laht d'Gäst ned warte ond isch villicht weniger gstresst.

- Ziititeilig: Mir händ nach de Chile "nur" 2h Ziit gha für de Apéro, denn händ mer vo det müesse weg. Das würd ich jetzt anders mache. Es het so viil Lüüt gha, wo ich gar ned dezue cho bin, mit dene es Wort z'Rede. Nach de Gratulatione isch es scho glii mal a d'Gruppeföteli gange ond denn sind mer scho wiiter. Han mängisch erscht bi de Durchsicht vo de Föteli realisiert, dass die einte Persone au det gsii sind.

- Gfährt: Da eusi Trauzüüge s'Auto organisiert gha händ, händ mir ned gwüsst, was chont. Es isch es lässigs Oldtimerli gsii, mir händ aber ned würklich schnell chönne fahre (de isch mit max. 30 h/km de Berg doruf cho...). Dur das händ mir, da mir sind go Föteli mache während d'Gäst scho mal wiiter sind, extrem vill Ziit verlore.

Villicht chönd ihr zuekünftige Brüüt öpis devo bruche. De Räscht vom Fäscht isch für mich super gsii ond das würd ich genau gliich weder so mache!

Liebe Gruess
souris

09.10.09 09:23
Schoseli 

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Hi

möchte auch etwas dazu sagen:

Fotos haben wir auch am Nachmittag gemacht, habe meinen Mann erst in der Kirche gesehen!
Ich finde diesen Moment unschlagbar!!!
Aber eben es hat auch seine Nachteile mit den Fotos! aber wir haben die Gäste in dieser Zeit
auf eine Stadtrundfahrt geschickt mit der Locki durch Luzern!

aber das kann man nicht allen Orten machen!

Apero, unser Apero ging auch 2 Stunden, ist wirklich knapp, aber ich denke für die Gäste war die Zeit OK, evt. länger möchten die Gäste auch nicht bleiben! Wir hätten vom Programm her
nicht wirklich mehr Zeit einberechnen können!

also wir fanden es so perfekt. Aber ich muss auch sagen das man auf den Fotos erst richtig
sied wer alles so anwesend war! Viel vergiesst du wieder (war bei mir so) der Tag geht so schnell vorbei.

haben geheiratet am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

09.10.09 10:27
Muggi 

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Salii
Also i ha mi Maa au erst ide Chile gseh und würs wieder so mache nach de Chile hämer au 2h Apero gha wo au länger het chöne go!
Mir sie nachem Apero ane Ort gfahre nur mit gladne Gäst wo mr de gfötelet hei,so hämer gnue zit ka fürd Lüt am Apero das hani super gfunde!

Was i anderst wür mache Amäldig verlange fürs Apero,das han ich nid gmacht soviel Lüt händ gseit sie chöme und de wo sinds gsi niene do bini entüscht gsi! Zum glück händ Lüt so guet gässe

Ansuste isch alles super gsi

lg muggi


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09

09.10.09 10:59
Schoseli 

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

jo aso öber d ameldige beni mega froh gsi.... het aso sehr vell brocht!!

haben geheiratet am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

09.10.09 11:49
Muggi 

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Das glaubi.. Mir möchte mit eusne gäst negst johr euse 1 Hochzitstag fiere und mit gwüssne apero gäst,de verlangi natürli antwort und nid uf gudwill! Mir händ as gschänk vonere fründin inre holzschachtle e chämpis und piccolos gschänkt becho und dört inne sie glückwünsch oder wort a eus vode gäst dine! Das möchtemer de mit allne teile bi wurst und brot


Glücklich Verhürotet sit 12.9.09

09.10.09 12:54
Schoseli 

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

wow esch jo mega cool

haben geheiratet am 20.08.2009 & 22.08.2009 in Liebe

28.10.09 09:12
Lola

nicht registriert

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

dank euch für all die info...grüsschen lola

unser Motto ist ,,Vorfreude,, :-), verheiratet: 18.06.10, kirchlich: 11.06.11

28.10.09 10:34
Inessa

nicht registriert

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Ich habe meinen mann vorher gesehen und vorher die fotos gemacht (obwohl ich es immer anders wollte) und .. ich würde es immer wieder so machen! man hatte den moment für sich, auch das mit den fotos. die frisur sass noch, das makeup war schön und überhaup strahlt man auch diese "frische" aus fand ich .. und am apéro hatten wir dadurch genügend zeit für unsere gäste, das wollten wir keineswegs missen!

was ich anders machen würde: ich würde eine andere trauzeugin wählen, hart aber ist so sonst war eigentlich alles perfekt jedenfalls fällt mir grad nix ein ..

*Wir haben uns am 30. Mai 2009 das Ja-Wort geben dürfen*

*Meine Beiträge beziehen sich jeweils auf meine eigenen Ansichten & sind nicht bösartig gemeint (ausser ich schreibe das direkt ;-) *

28.10.09 17:35
Stern 
Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Gute Frage, was würde ich anders machen?

1. mehr Zeit für unvorgesehenes kalkulieren. Wir haben die Fotos auch vor der Trauung gemacht. Mein Mann und ich sind beide mit 15 min. Verspätung zum Termin erschienen.

2. hätte ich mein Kleid vielleicht in einem anderen Geschäft kaufen sollen, dann wäre es nicht zur Verspätung gekommen.

3. ich hätte mich mit meiner Trauzeugin vor der Hochzeit doch noch besser absprechen sollen.

(4. es gab wenige Momente wo ich etwas traurig und enttäuscht war, aber dies hat persönliche Gründe und hätte ich leider nicht ändern können. Trotzdem war es ein kleiner -Punkt an meiner Hochzeit)

SONST WAR ALLES PERFEKT!!

@Inessa: solche Gedanken betreffend der Trauzeugin hatte ich leider auch schon Vom Herz her würde ich sie wieder wählen aber von meinem jetzigen Wissen her vielleicht nicht mehr.

Lg
Stern

Wir haben am 10. Juli 2009 geheiratet!

Zuletzt bearbeitet am 28.10.2009

28.10.09 19:20
wirbelwind 
Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Hoi zämä!
Hey Stern, ich heirate genau ein Jahr nach dir! :-)

Wir sind uns auch am Überlegen, ob wir die Fotos zu zweit besser vor der Kirche machen sollen. Ich würde mein Schatz lieber erst in der Kirche sehen (Ist irgendwie sehr romantisch...) aber es spricht schon sehr vieles dafür, dass wir vorher Fotos machen... hmmm....

Liebe Grüsse

 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20
hochzeitsvorbereitungen   gemacht   wirklich   Zusammengehörigkeitsgefühl   eigentlich   SCHOGGI-CALVADOS-MOUSSE   vielleicht   Nachhinein   sid=7gR22DdOsnc722cSj1x02Dcx5afjWGRL8ZcVLamSPa4r2H   pref-AKL12868893%40Ackermann-AckermannCh   Shooting   einfach   sommer-kurzhose-go-in-5-stck   noch-nicht-verheirateten   Hochzeit   Trauzeugen   Hochzeitsdiskussionsfreie   irgendwie   perfekt   Trauung