Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Nach der Hochzeit    ›   Lob und Kritik    ›   Was ich im Nachhinein würd anders mache...
Was ich im Nachhinein würd anders mache...
 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20
tonie  am 29.10.2009

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

ihr könnt doch auch zum fototermin getrennt erscheinen und dann daufeinander zulaufen. fast wie in der kirche, nur dass ihr auch wirklich zeit habt den anderen in ruhe anzuschauen.



wirbelwind  am 29.10.2009

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

ja das stimmt! das isch glaub die beschti Alternativä, mit dem chani glaub läbä!
Dankä! :-)



cadina

nicht registriert

am 29.10.2009

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

das finde ich auch Tonie!
so hat man viel mehr zeit, sich richtig zu begutachten. und mir hat es sehr gefallen, die zwei stunden fotoshooting so ganz für sich alleine und ohne stress zu haben... es waren sehr schöne momente, die wir da am morgen miteinander verbringen durften. ich würde es auf jeden fall wieder so machen.

* Tu deviens responsable pour toujours de ce que tu as apprivoisé * - das durften wir am 04.09.09 zivil und am 10.10.09 kirchlich in Liebe besiegeln.



Piglet  am 09.11.2009

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Im grossen und ganzen ist bei uns eigentlich fast alles perfekt gelaufen. Es gibt zwei, drei Sachen, die ich aber anders machen würde:
- Ich bereue zutiefst, dass wir nur einen Walzer getanzt haben und ich dann entnervt aufgegeben habe. Bin mir die ganze Zeit hintens aufs Kleid gstanden. Im Nachhinein denke ich, dass dieser Moment mit meinem Ehemann im Brautkleid über die Tanzfläche zu schweben nie wieder kommt und denke, dass das mit dem Kleid eigentlich schon machbar gewesen wäre... das macht mich traurig. Dabei haben wir extra noch Tanzstunden genommen.
- ich habe am Hochzeitsfest die Schleppe nur für die Paarfotos runtergelassen. Schade, für etwas hat man das Ding ja schliesslich....
- obwohl ich mir vorgenommen habe, ab und zu fünf Minuten mit meinem Mann allein zu geniessen, haben wir das den ganzen Abend nie gemacht.
- was die Vorbereitungen betrifft wäre ich jetzt viel frecher was das feilschen um Angebote und Preise angeht. Besondes bei den Kleidern würde ich niemals mehr so viel bezahlen.



seeletaenzli  am 09.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

danke för all die wätvolle tipps!!!

-- ~ mer verTRAUED üs ~ -- ~ 21.05.2010 ~ --



cosa87  am 09.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

danke für die tolle tipps, chame echt bruche. au wenn ich erst nöchst johr hürot, mach ich mir scho mega viel gedanke.. danke



Joene  am 12.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Also ich wür uf jede Fall früener afange Plane. Ich han nämlich jetzt en riese Stress ka. Nur scho well ich d Iladige selber bastelt han usw. Offerte ihole und vergliche brucht au enorm viel Ziit..

Am 14.08.2010 isches sowiet!!



speedy  am 13.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Ich weiss nid, Joene, ich ha fascht es Johr vor de Hochzit agfange plane und bi denn glich au no in Stress cho mit de Iladige, und Ändi März bini ines rächts Loch gheit will ich s Gfühl gha ha es sig no so vil z tue. Aber am Samschtig wird ghürotet, und mir händ vorgescht mit de Tischordnig die letschti Pendänz uf de Checklischte abghöcklet. Jetz mues nur no das, wo mir alles so plant händ, au würklich klappe. Das chasch nämmlich am Tag sälber denn nid würklich beiflusse. Wenns lauft, laufts.



Soefeli82

nicht registriert

am 13.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

ig ha vorem ne jahr agfange plane u ha ds gfüähl mini liste wärd u wärd eifach nid chlinner. im gägäteil, jedesmal weni öbis abhäcklä, chunnt mir wider öbis i sinn woni mues machä ja nu maches ja gärn...

ja ja speedy scho gli geits los. wünschenech emel itz scho äs unvergässlechs fescht.

**Zivil: 20. August 2010 * Kirchlich: 28. August 2010**



speedy  am 13.04.2010

Re: Was ich im Nachhinein würd anders mache...

Ich tendier immer meh ganz klar zu öppisem, woni nöchscht Mol andersch mache würd: Nid beidi Trauzüge us de gliche Familie wähle. Ich mein, ich ha mim Liebschte sini Schwöschter würklich wahnsinnig fescht gärn. Aber unseri Familiene sind jetz halt mol zimmlich unterschiedlich. Und jetz gits eifach es riesigs Familie-Fescht vo sinere Familie und ich mues mine Lüt einigi Sache erkläre. Scho mol dr Humor: Do han ich mim Mami gseit, ich heig jetz zweiehalb Johr Zit gha zum mich dra gwöhne, und sie söll eifach probiere drüber z stoh. De Humor vo sinere Familie empfind ich und au mini Familie sehr oft als unter de Gürtellinie...
Und jetz chunnt als neuschts Thema no d Tombola. Mini Schwögerin het mir freudestrahlend en Sack Lösli zeigt, wo si sälber baschtlet het. Und Prise händs au sälber organisiert, verroted aber natürlich nonig, was fürtigi. Debi hämmer gseit, mir wänd NÜT a de Hochzit. Eis, maximal zwei Spieli, vilicht e Hochzitszitig (wo dänkt gsi wär zum Zit überbrücke für die wartende 250 Gratulande nach de Trauig) und süscht NÜT! Und jetz macheds genau das, won ich öppis vom blödschte und egoistischte find: mini Gäscht wärded zwunge, die Lösli z chaufe. Ich find das sone Schweinerei, die Lüt händ würklich scho gnueg gschänkt, halt so vil wie si sälber wänd, und jetz söleds am Fescht nomol Gäld usgäh?
Hejo, und die Hochzitszitig: Die griege mer zwor. Aber au dört drin isch ihren Humor so piinlich und unter de Gürtellinie, dass si sogar sälber säged "das goht nid alli öppis a" und si verteileds erscht Zobe de gladene Gäscht. Folglich wird ich a däre Zitig au nid würklich Freud ha, will ich denn eifach die Witz, piinliche Föteli etc. eh nie me es zweits Mol alueg...
Sini Familie findet das alles ebe mega luschtig, und im Nachhinein dänk ich, es wär guet gsi, wenn bi de ganze Planig ebe doch öpper debi gsi wär, wo mini Familie, unsere Humor, unseri Wältaschauig vertritt.



 1 2 3 4 5 .. 13 .. 20

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.