Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   09.05.09
09.05.09
 1 2 3 4 5 6 .. 8
Cindy  am 31.03.2009

Re: 09.05.09

jo du weisch bi halt en bürogummi und han gnuäg ziit zum schriebä

hmmm das verstahni na, bi ois isches eso xi das mr sin brüädr und sini schwöschtr als brutfüährer und trauzüge iigsetzt händ.. und dänn isch ebä mini beschti fründin mega enttüscht xi, wil sie gern brutfüährerin xi wär und ois uuuh gern ghulfe hätt.. dänn hämmr umdisponiert und min brüädr und ebä sie as trauzüge gnoh und sie hälfed etz au zimmli viel bi dä hochziit, sie isch dänn so ä art mini personal assistant und ja, etz isch sie happy, au wil sie unbedingt vor mir hätt wellä id chile laufe =) und das chan sie etz ja..

mir gönd nu mit dä brutfüährer und trauzüge go ässe und dänn isch na dä ganzi namittag und abig, mi händ die zivili ebä am 11.15 scho =) jo halt au nix grosses..

lg
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 31.03.2009

Re: 09.05.09

Ich ben momentan nömme so vell am PC wie au scho... Und werd sich dä nomeh ändere... aber gäll, easy.

Mer händ grad hüt euses gspröch gha met em Zivilstandsbeamte. Esch voll easy gsi und chunt guet! Freu mi druf, känned en ebe Persöndlich und vo dämm her freut er sich und das esch schomol tip top!! cool Mer händ jo eigentlich au nüüt grosses, aber mini Eltere wäred entüscht wenns ned derbi währed, und mini Schwgerältere chömed jetzt halt Typisch die Family... (chönd jo aber ned die einte derbiha und desi ned ) Und dSchwö macht halt jetzt was, well sie sich au het wälle ibrenge, esch aber au ok so! Freu mi druf!

Ach ich merke, so nach däm gschpröch höt, chunt freud langsahm weder!! Händ grad dEhereng a zom iiträge

Morn dä no sgspröch met em Pfarrer... mol luege was er so meint!!

Schöne Abig

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 01.04.2009

Re: 09.05.09

ou das isch ja wüki lässig, wänn ihr dä zivilstandsbeamti persönlich känned, fändi au na lässig..
mir känned oisi nid persönlich, abr isch ganz e netti und s'erschtä gspröch isch au supr xi!

ja mini eltäre händ eich xeit sie müässtet nid umbedingt cho a diä zivili, wo sie dozumal ghürate händ isch das nid so modern xi, das diä ganz family iiglade xi isch, und ois gaz ja au nid um diä zivili. abr da sini eltäre gärn cho würed, chömed mini halt au, abr ebä nachhr zum ässe nüm..

isch doch schön, wänn d'froid wiedr chunt, isch jo au wichtig! aso i ha mini eich nanig verlore, lauft wüki eich alles guät, abxeh das min verlobte und ich ois amel striitet wil mer ois nid so einig sind

mir händ s'gspröch mitem pastor next mittwuch, aso mal en teil dävoo und dänn luegemr wiitr =) dä isch en guete kolleg vo ois, und drum wird er eich au nid viel z'säge ha.. er luegt äfach das er dänn übr alles informiert isch wo i dä chile lauft =)

hüt gahn i schomal zum coiffeur namal noi go mèche mache und chli schniide, dänn muässi spötr nid au na gah.. und morn gahni schomal go d'negel mache und dänn namal uffülle vor dä hochziit =) juuuppiii froi mi so...

schöns tägli wünschi..

greez
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 01.04.2009

Re: 09.05.09

Ja das werd secher toll. Eifach ned so "troche"! Aber wenn dSympatie ome esch... werds secher au guet! Sie händ jo höt efang velli Idee und mettel aus Zivile chli persöndlicher chönne gstalte!!

Öppe wie bi eus... Mini Elter händ freud und i mim Verlobt sini Elter chömed halt (Typisch Family vo em !!) Und sÄsse, tja das esch för eus au ok met allne (armi Trauzüg, er esch singel )

Mer känned euse Pfarrer au. Wär händ er? Het Würenlos ein eignige? Oder ebe, näbed er ein eigne met?
Mer känned euse au, respektive nor min Verlobt. Aber esch esasy, er schwätzt gern und ben gspannt was höt so usechont derbi!

Friusur!! Cool, hani scho hedermer und esch super gsi!! Nägel... die wotti eigentlich dä au mache, han aber jetzt no keini, und chan nacher au keini ha (ungeeignete Bruef derzue) aber gäll, kaputt mache möchti si ebe au ned. Mol alüüte und froge!

Es esch schön, gszgseh, dass er euch freued!! Bi mer chonts langsahm au weder zrogg, aber gäll das striite well eus anderi sache wechtiger esch sch... chli a und bruucht energie wo noni zom öberfloss do esch! Zudem no verchältet und hochnäblig... bää!!
Aber chont... be emel jetzt au gspannt uf sGspröch!!

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 01.04.2009

Re: 09.05.09

ja das stimmt, ich lah mi überrasche was am zivile alles so ablauft, ha null ahnig, bi nanie a einere xi

jo so sind verwandti halt verschiede.. abr isch jo au guät eso.. hihi, ich han bedi gern, mini und sini eltäre und sie händ mi au voll akpetiert!

aso würelos hett scho en eignigä abr mir händ oise eignigä wellä, wie xeit mir känned ihn bedi sehr guet, er isch ghürate und sini frau isch ä gaaanz ä liäbi und mir händs sehr guät mitenand.. isch ebä au na schön wänn er ois kännt, dänn isch au d'predigt chli uf ois abgstumme und chan chli sache vo ois verzelle, nix intims, abr sache wonr nid wüsst, wännr ois nid wür känne.. weisch wasi mein?

jo negel isch scho doof, wänns nachhr nüm chasch bruche, ich tuäs äfach verstärche, dases nid abbräched, das wür mich dänn agurke...

diä striitereie sind eich wüki unnötig, abr nachhr wänn mr wiedr friedä händ gaz mr irgendwie immr uuh guät und i fühl mi supr, und au d'beziehig blüäht dänn wiedr chli uf!
aso nid, dass sie nur ufblüüäht wänn mir gstritte händ, abr ebä au dänn =)

hoffe ich bin etz nid allzu verwirrend xi!

wünsch dr na än guätä!


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 01.04.2009

Re: 09.05.09

Dä Standesbeamte werd en chlini Red schwenge und dän "die Frage aller aller Fargen" stellen dänn vellecht no Rengtüüschle und Dokument underschriibe... Meh eigentlich ned. Ich ben drom scho Trauzüügin gsi

Ah ja cool. Euse Pfarrer het weder gschwätzt und gschwätzt und gschwätzt und gschw... zom Glöck hän min Frönd en Termin gha und so hämmer nch 2h chönne go... Er esch en leibe, aber schwätzt gern So die grobe Details hämmer planed, jetzt verteile mer dä no dFürbitte und verschueche mis Gottechend bim iizug voruszlaufe Mal luege!!

Ja bi eus send die Striitereie au unnötig! Eifach well ich halt uf anders wärt sätzte wie er... mängisch hani sgfühl er nemmt dHochziit gar ned wechtig, aber das het er mer lätschti wederleit! Aber gäll... wie wotis wösse, wenn er ned verzellt! Hani kei Ahnig, dass und was er met em Brutführer gschwätzt het...?? Manne
Nei ich striite ebe ned gern und mach mer emmer es riise gwösse nacher... und beflöglet fühl mi au ned!! Zom Glöck esch das bi eu anderst!

Kei Angst, be bidim ganze wirrwarr scho druus cho

Schöne Tag dä

Ach öbrigens... nur no 37 Täg

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 02.04.2009

Re: 09.05.09

guäts mörgeli

ah oke, so lauft das ab. aso ha scho nid aagnoh das das stundewiis gaht, abr ebä.. isch ja easy.. =) tüänd ihr d'ring tusche am zivile? aso vo mir us hettemr eich nid müässä, abr bim vorbereitigsgspröch hätt min schatz gad ja xeit wo sie gfrögt hätt und dänn hämmrs halt eso gla

abr isch scho en liebe? au wännr eso viel schwätzt? oisi redt au gern und dänn ebä uuh schnäll, müänd luäge dasr i dä chile nid allzu schnäll redt und dänn z'früäh fertig isch =) abr das klappet supr..

wie lauft eich din maa ine? aso allei odr mit dä muättr? bi ois isches so, dasr au versuecht mit sim gottemeitli inelaufe, sie isch 4i und froit sich waaaahnsinnig uf die hochziit.. hätt xtra es meeega herzigs chleidli poschtet =) und dänn bringt sie au nachhr na d'ring. ich glaub so machemr sie uh glücklich, und ich finds uh herzig

jojo abr striite tuäni scho au nid gern.. abr ebä, chunt halt leidr scho ab und zue vor! abr im momänt hämmrs suuuuupr zämme!!

es sind na genau 37 täg, 6 stund, 1 minute und 45 sekunde.. ämel bis oisi trauig aafangt =)

schöns tägli..

lg
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 02.04.2009

Re: 09.05.09

Hallo Cindy

Ja ich hätt dRing gern Tuschlet bim Zivile, aber min Verlobt het grad abblockt wonem dä Vorschlag gmacht han... so tüschle mers ned. Ev. hämmer no es Musigstöck bim inelaufe/uselaufe? Het eus dä Standesbeamte vorgschlage... Mol no studiere

Ja dä Pfarrer esch en guete und dänke er werds au guet uns schön mache... Mer muen eifach bi sine Träffe entweder gnueg und dass heiss vell gnueg ziit iplane oder dänn no öppis abgmacht ha, dass mer chan abblocke... Er schwätzt dä ebe ned öber s Hochziit, aber met eme Gläsli Wii oder zwei esches halt scho cheibe gmüetlich!!

Ich häts no schön gfunde wenn min Maa met sim Mami inelauft, aber min Maa hets gfühl das wöll sis Mami ned und so... ja er glaub au ned. Es werd also so si (vermuetlich) dass alli (Trauzüüge und min Maa) werded devore warte und ich werd met mim Papi inelaufe. Dä Vorschlag met Chend vorus, het eus dä Pfarrer au gmacht und ich fend dä Gedanke total süess!! Han au es 4J. Gottemeitli wo eus dReng werd Brenge und ich versuch si no zöberrede, dass si voruus lauft, met dä Reng. Oder ev. laufed alli eusi Götti/Gotti Chend vorus (3Stk/ 4j 8j 14j). Mol no öberlegge, aber mis Gottechend fänti natürlich no Herzig

Ja leider chani das im Momänt grad ned vo eus behaupte... Ich han wedermol sgfühl er verzellt mer zwenig und er wot mich met sine Sorge ned belaste... aber gäll, au nüüt verzelle cha belaste! Däke aber es esch halt au nochli so, well ich noni guet zwäg ben und halt schononi ganz gsond!!

36 Täg 17h und 15min Sekunde weiss i ned ha grad kei Sekundezeiger ome

Schöns Tägli
Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 02.04.2009

Re: 09.05.09


salü kaz

jo mi tüüschlets etz abr ziehnds dänn am abig wiedr ab, damits dänn am kirchliche hochziit na schön sind =) hihi

glaubi, isch sichr na gmüätlich eso.. abr isch scho au schön, wänn dä pfarrer chli redt, wär ja dümmr wännr dänn am hochziit nu wenig seit

jo han mim schatz zerscht au vorgschlage mitem mami inezlaufe, abr hätt au nid wellä, und ebä mitem gottemeitli isches uh süäss.. und d'ring bringet villicht ihri gschwüschterti 7j, und 2j, sind alles d'chind vo sinre schwöschtr =)

ohje das tuät mr ja leid fü dich! häsch dänn scho mal mit ihm drübr gredt? aso das du s'gfühl häsch er sägi dr nid alles, odr z'wenig?

na 36 täg 15 stund 41 minute, ich han ebä sone sanduhr ufem handy wos mr immr aazeigt =)

grüässli und schönä abig na.
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 02.04.2009

Re: 09.05.09

hi... en sanduur!! Das esch jo cool!! Nei da beni froh zelli ned no dSekunde und Stunde... schösch wörs mi glaub no Nerfös mache!! hihi

Das esch emmer süess met Chend!! Han mol en Hochziit erläbt, da het seinte Meitli dReng brocht und dä Brüeder het dä gfunde, ich wot au go und do druf abe send dä nomol zwei chend före... uuu süess gsi und het natürlich zschmonzle gä!!

Säb met minere Gsunheit esch es anders Thema... und ja doch... es esch es alts bekannts Thema, weisch ich han ned sgfühl er verschweigt mer öppis, er esch eifach ned dä wo vo sich us verzellt... und so hani momentan sGfühl ich nemmi ned a sim Läbe teil, aber das Thema hämmer scho mehr mols gha Dä get er sich weder müeh und ergendwänn muen em s dä amigs weder säge... aber gäll, momentan hanget alls chli zäem, fühl mi au ned so verworzlet momentan... aber ebe, das esch es anders Thema. Chunt scho guet!!

Wie alt send er?

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



 1 2 3 4 5 6 .. 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.