Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   09.05.09
09.05.09
 1 .. 3 4 5 6 7 8
Cindy  am 02.04.2009

Re: 09.05.09

jo han ebä äs iphone und det hätts sone applikation und ich luege ja nid immr druff, abr finds amel na spannend zum nahluege

i han uhh gern so chlini chind, und mi händ ebä nu diä 3 i dä verwandtschaft drum müämr scho was mit ihne mache

was häsch dänn du fü problem mit dä xundheit, wänni döf fröge?

du, das mitem verwurzlet sii chunt sichr glii wiedr, es isch halt es uf und ab inre beziehig und ich dänke das wird sich au i dä ehe nid ändere.. maa und frau sind halt verschiede und das isch jo au guät eso, suscht wärs jo na langwiilig

mir sind 20 und 24i und ihr?


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 03.04.2009

Re: 09.05.09

Guete Tag Cindy

Han der es mail gschrebe... wäg minere Gsundheit... Froge chamer emmer!! Vellecht chunt mer kei Antwort öber...

Du besch en Glatti met dim I Phone!! Demmfall fot din Gottesdiest frühner a wie mine Muen nochli länger warte...

Ja das met Maa und Frau esch scho so... esch scho guet!! Passt emel!!

Jööö... er send jo no Bluetjung Mer send 30gi und 36gi... Scho alti Knaker

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 03.04.2009

Re: 09.05.09

messi, hans s'mail becho und au g'antwortet!

jo oise gottesdienscht fangt am halbi 2 a und oie? min verlobte und ich sind halt ebä bedi iphone fans, aso er hätt mich aagsteckt, abr etz würis nüm wellä hergäh =)

gäll, maa und frau müänd verschiede sii, suscht klappez jo au nid

ja aso soo alti knackr sindr jo au nid, ihr sind däfür schochli längr zämme as mir nimmi a.. und ebä ich meinti du bisch det bim forumgspröch däbii xi, wieso das ich etz "scho" hürate.. wänn nid döfsch gern go naaläse http://www.heiraten.ch/forum/thema.php?b...5&page=5#49 =)

abr i froi mi wüki di mal live z'xeh!

Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 04.04.2009

Re: 09.05.09

Euse Gottesdienst foht am halbi 3 a... Wenns dä so esch!! Dä Pfarrer hets nömme gwösst!! ohoh!! Klappt scho

Ich ben bidäm vorum gspröch ned derbi gsi... han chli driigläse, aber ned alles. Send jo öppe 6 Siite Mer send 5 Jahr zäme, er?
Han nor usegläse, dass er nonig zäme wohnend und du dich uf dHochziitgnacht freusch... Chline Ratschlag vo minere Schwö... (dä hetsi mer gä) Nachem Kirchliche heiged si au kei Hochziignacht meh gha (ganz Tag underwägs, Tanzet und gfästet und spoot is Bett), sie händ si nachem Zivile gha... Wär en Idee för euch?? Danach eschmer jo scho Maa und Frau!!

Ich fends schön, dass er met 20gi scho dä Rechtig gfonde häsch!! Super cool, Gottseidank hani nonig ghürate met 20gi (ha mol dröber nachdänkt, esch aber dä Falsch gsi ). Sender us Religiöse gründ nonig zämezoge oder us anderne grönd? Ich ben eigentlich erstuunt, es het doch no einigi im Forum wo nonig zämewohned.. Wär ächt nüüt för mich!! aber esch jo guet, stemmts för euch beidi!!

Ja säg nüüt!! Mol alli zgseh, mer macht jo sich so es beld... und cool esch halt, du Hüratisch au am 9. Mai

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Cindy  am 04.04.2009

Re: 09.05.09


ui er hätts äfach vergässe? abr ebä, das klappet scho.. hihi

aso mir sind etz chli meh as 3.5 jahr zämme, a dä hochziit hämmr genau 3 jahr und 8 mönet. mir sind am 9.9.05 zämmecho und hürated am 9.5.09 hihi =)

du nei das mit dä hochziitsnacht nach dä zivile isch au nix fü ois. ich ziehne erscht nach dä kirchliche zu ihm.. und mir sind eich erscht richtig ghürate nach dä kirchliche. das isch das wo für ois zellt.. abr trotzdem messi füd idee

ja hetts aso scho au nie dänkt dasi dänn mit 20i scho dä richtig maa han und wird hürate. abr ebä mer weisses ja amel nid scho im vorus.. uii du bisch dämfall schomal a däm punkt xi obs söllsch hürate?

mir sind eich us religiöse und persönliche gründ nanig zämmezoge. aso isch nid so das mer nid zämmewohned wil mr nid döfted, sondrn wil mr au nid händ wellä.
abr ebä das muäss jo au jedä sälbr wüsse..

stimmt, mer macht sich wüki scho äs bild und ja.. hihi.. abr wänn mir ois da scho alles verzelled, dänn hämmr jo am 22. nüüt meh zum verzellä =) hehe

ich han au na 2 kollegäpäärli wo au na am 9. mai hürated


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



Kaz  am 04.04.2009

Re: 09.05.09

Das esch jo en wezigi Spellerei met dä Zahle... cool! Mer send am 17. 8. 5 Jahr zäme, also grad gar nüüt met dä Zahle gmein... aber schösch hani die kombi 09.05.09 cool gfonde und ebe dä 05.05.09 no derzue...

Ok, ja demfall stemmts för euch! Und ich hoffe du setztisch euch ned under drock met dä Hochziignacht... händ jo no sganze läbe derziit und am morge fendi en gueti idee

glaube ned das am 22. dä gspröchstoff usgoht!! Han bereits mol eini Troffe vom Forum und mer händ dä ganzi Abig gwösst was zverzelle, obwohl mer scho vell gmailt händ Get ganz ganz velli Themene

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Muggi  am 04.04.2009

Re: 09.05.09

Hihi genau Kaz eus isch nid langwilig worde

liebs grüessli Muggi



Kaz  am 04.04.2009

Re: 09.05.09

muggi was machsch dä du do i däm Forum?? Spioniere... ?? hihihi Mache mer hoffes wedermol!!

Grüessli Kaz
9. Mai 2009... Ja ich will!



Muggi  am 04.04.2009

Re: 09.05.09

Hihi jä Kaz due spioniere mi nimmt alles chli wunder
Joooo das wer toll wür mi freue

Pfuset guuuuet!



Cindy  am 05.04.2009

Re: 09.05.09

soso d'muggi oisi heiraten.ch spionin =) hihi
nei isch doch schön wänn di alles chli intressiet.. vo wo chunsch dänn du muggi? suscht chöntsch ja au a oises bruutträffe cho in züri!?

@kaz

jo aso mir fraue händs halt ebä schochli mit dä zahle, mim schatz wär das etz eich glich xi, abr ich has jo au für ihn gmacht, damit ers nie vergisst =)

du, ich mach mr dänn scho kän stress.. ich nimme das wo chunt, und wänns nix git, dänn es andrs mal, wiä du scho xeit häsch, mi händ na s'ganze läbe derziit..

oki stimmt au wiedr, es git sichr 1000 sache na zum verzellä, und live isches ja au viel eifachr, wil mr i chürzere ziit meh cha verzellä as da im forum..

wiä xeht bi oi eich mit chinde us? wänndr dänn glii nach dä hochziit scho?

schönä sunntig abig na.

grüässli
Cindy


Dä 09.05.09 isch oisä grossi Tag!



 1 .. 3 4 5 6 7 8

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.