Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   3. Juli 2009
3. Juli 2009
 1 2
aengeli  am 28.10.2008

3. Juli 2009

Hallo zäme

Hets no anderi wo au am 3. Juli 2009 nur Zivil hüratet? Nimmt mi mal wunder, wie Dir so drin syt mit plane, wie dr eues Fescht fiiret, etc....

Grüessli, Aengeli


Mir freue üs uf üses Hochzyt am 3. Juli 2009



Cesy  am 04.05.2009

Re: 3. Juli 2009

hallo aengeli

wie du unten sehen kannst heiraten wir auch am 3. Juli zivil, jedoch die woche darauf noch kirchlich...

______________________________________________________________

Menschen sind wie Engel mit nur einem Flügel, um fliegen zu können müssen sie sich umarmen.

Gemeinsam fliegen wir unserer Zukunft entgegen 03.07.09 & 11.07.09



aengeli  am 08.05.2009

Re: 3. Juli 2009

nur noch 8 Wochen....

langsam kommt das Nerveflattern...


Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



frani  am 08.05.2009

Re: 3. Juli 2009

hallo zämä

mir hürate au am 3. Juli uf em Standesamt mit Familie, und firet denn es Fest mit allne am 4. Juli (mir hüratet nid chirchlich)

wird au langsam nervös...nid mal me 2 Monat!



aengeli  am 10.05.2009

Re: 3. Juli 2009

@frani

mir hürate ou nid chirchlich, hei aber ds Fescht ouno grad am 3. Juli...
irgendwie chanis chum no erwarte und ufene anderi Art findis ou schad, dasses scho gli verbii isch..



Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



Cesy  am 10.05.2009

Re: 3. Juli 2009

Au mir werdet so ganz langsam aber sicher nervös... aber chunnt guet ;)

Wenn (zitlich) hend ihr den s'Standesamt?
Mir hend am 4eri und gönd nocher fein go ässe ;)

______________________________________________________________

Menschen sind wie Engel mit nur einem Flügel, um fliegen zu können müssen sie sich umarmen.

Gemeinsam fliegen wir unserer Zukunft entgegen 03.07.09 & 11.07.09



aengeli  am 11.05.2009

Re: 3. Juli 2009

mir hei Trouig am 3, aschliessend de ds Apéro und de när no Fest am Abig...

uhhh, i freue mi...

Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



frani  am 11.05.2009

Re: 3. Juli 2009

mir hei d trauig au am 15h, mit Trauzüge und Familie, und denn göi mir no ga Kafi trinke und Chueche ässä.

mit fründ und ich göi denn am abe schön ds zwöit ga ässä und übernachte im hotel.

am samstig hei mir denn ab em 14h ds fest - es git no e chline freie zeremonie, wo mir sälbär tüi gstalte, denn apero und znacht, etc.

mängisch fröi i mi mega, und denn han i wieder chli panik, dass nid alles klappt und möcht no viel meh zit, zum vorbereite....



aengeli  am 11.05.2009

Re: 3. Juli 2009

Das mit der Panik kenni äbe ou.. u de chöme mr äbe aube genau so Sache i Sinn, wo eigetlech nid dr Red wert wäre und ganz logisch, aber i mache mr de aube solang Gedanke drüber, bisi ganz usem Hüsli bi...

I cha aube chum me schaffe im Büro.. am liebste würdi nur no fürs Hochzyt Sache mache...



Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



Cesy  am 11.05.2009

Re: 3. Juli 2009

Jo sochli Panik hani amel au... vorallem weni dra denke das mis Kleid nonig cho isch und ich no uf bstellti Baschtelartikel (Für Tischchärtli & GiveAways) warte mues, wo nonig cho sind. Denn fangi amel a allem a umestudiere und scho chriibelets und mir wird richtig schlecht vor Ufregig...


______________________________________________________________

Menschen sind wie Engel mit nur einem Flügel, um fliegen zu können müssen sie sich umarmen.

Gemeinsam fliegen wir unserer Zukunft entgegen 03.07.09 & 11.07.09



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.