Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   3. Juli 2009
3. Juli 2009
 1 2
aengeli  am 12.05.2009

Re: 3. Juli 2009

@cesy
duesch du das alles sälber baschtle? Was machsch denn für give-aways... mir isch bis jetz immer no nüt bruchbars i sinn cho, weder zum kaufe no zum bastle...

Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



Cesy  am 13.05.2009

Re: 3. Juli 2009

@ aengeli

Jo mir baschtlet d'Tischchärtli selber, han aber diversi Kolleginne woni chan alüüte wo mir helfet. Wird wohrschlinlich sochli en Wiiberobig mache und denn wird e Rundi baschtlet... Autoschleifli machi au no, aber die gönd u ring zum mache, so währet em TV gügsle ;)
Bi dä GiveAways hani au uuuuu lang überleit und han gfunde möcht nöd so mandle aber au nöd öppis grosses, eifach was chlises wo jede was chan mithai neh...
Spontan isch mir denn folgendes in Sinn cho... Jede Gascht chunnt es chlises Herzschächteli über, drin isch es Glücksklee-Zwibeli, dezue wird ich mir irgend no en Spruch usdenke so im Stil vo "Chli Glück zum haineh" oder "Mir möchtet dir chli Glück mithai geh" .
Üs het das mega gfalle und i han grad die Zwibeli im Gartegschäft bsorget ;) d'Schächteli tüend mir denn nochli verziere...

______________________________________________________________

Menschen sind wie Engel mit nur einem Flügel, um fliegen zu können müssen sie sich umarmen.

Gemeinsam fliegen wir unserer Zukunft entgegen 03.07.09 & 11.07.09



aengeli  am 13.05.2009

Re: 3. Juli 2009

@cesy - jo das isch würkli no e härzigi Idee. I ha ou a öppis wienes Schachteli oder viellecht ou es Gläsli und han so chlini Härz-Seîfene, wome ou chönnt sälber mache, wöue ine due.. aber mir si üs no nid so ganz sicher. Autoschleifene machi de ou sälber..



Es rückt immer nöcher --- mir freue üs wahnsinnig ufe 3. Juli 2009!



Amiga  am 02.07.2009

Re: 3. Juli 2009

Hallo Aengeli

Ich wünsch Euch für dr morgig Daaag, eifach nur viel Sunneschien dusse und im Härzä

Liebi Griessli Amiga vo no fascht 1 Jooor warte mues



 1 2

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.