Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 2 3 4 5 .. 363 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu Ja das hani mir au gseit, aber gest isch es mir mega ufecho- wo ich gmerkt han das es hüt genau es Jahr isch. Sie sind ebe au zwei mega spezielli Luchsänlichi gsi, ganz schöni und soooo verschmuust.
Die Zwei neue wett ich natürlich ned misse- aber ebe. Es tuet weh, de ersti de Grizzly hani müese vo de Strass ufläsä, bin grad cho ca. 1Min wos passiert isch- er isch na warm gsi und isch aber gottseidank grad tod gsi- sini Knoche hani gspürt durs Fell. Isch sooo schlimm gsi- ha drü Täg dürebrüelet.
De Chili, sinä Brüeder isch denn es halbs Jahr später (ebe hüt vorme Jahr) am morge use und nie me heicho. Ha öpe 3Monät überall gsuecht und Flyer verteilt und umetelefoniert. Es gaht mir ned abe das ich ned weiss was mit ihm passiert isch. Brüele immer wieder wege ihm. Hoffe eifach er isch ned misshandlet worde oder so

@Nikki: So trurig, au eifach so verschwunde? Wie chan das nur passiere? Da chömed mir immer wieder so Tierliquäler oder KAtzeesser in Sinn... schrecklich!

üsi neue heissed Snoopy und Sunny. Sind zwei Buurehof Katerli, Brüedere aber gsehnd völlig anders us
Ha immer Angst das ihne au öpis passiert- hüt isch bsunders schlimm gsi

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



Proeschu  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Jo genau, of die Föteli beni ebe au gspannt! be zwor gar ned so de Pink-Fan, aber ich fend dIdee super!
Ha am Samstig Geburi, mache aber eifach "Tag der offenen Tür" met Open End (machi jedes Johr) aber ohni Motto.... ha mer das gar nie öberleid, es Motto z'mache.... da ich amigs ned weiss, wievell Lüüt das chömed, beni amigs nor scho froh, wenni gnue z'ässe ond z'trinke ha.... mini Kollege / Verwandte düends sich selte amelde ond stöhnt denn amigs eifach vor de Töre....
aber mer send jo spontan, denn chonnd das guet

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@ Proeschu

Ich mache praktisch nie was an meine Geburtstag, aber bei meinem 30 dachte ich sollte ich schon mal was spezielles machen. Aber ich weiss nicht, ob alle freude daran haben an Pink
Egal, hauptsache ICH finde es toll....

Cool, am Samstag gehe ich noch ein paar Tage in die Toscana bevor ich "alt" werde
Dann sind wir ja beide Löwinnen..

....unser Traumtag war am 21.5.2011...



nimbini  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

also ich fiire min geburi jedes jahr! finde das mega cool und freu mich au immer druf! und han übrigens au kei krise gha, wo ich 30i worde bin, im gägeteil, han mich uh druf gfreut! han eifach immer freud, wänn a mim geburi alli mini fründe zäme höckled und mirs luschtig händ und öppis guets mampfed.... finde, geburi sind zum fiire da



Proeschu  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Ach so.... dann muss ich mir das mal merken für meinen 30.... hab noch das eine oder andere Jahr....
Toskana klingt toll, wie sind die Wetteraussichten? Sommerlich?

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Hey Dia!!! 30 ist nicht alt- ich fühl mich immernoch gleich und jetzt sogar knackiger

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



PrinzessinN

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Also ich fiere mini Geburi nöd würklich. Aber de 30 hani gfieret. Han en Brunch gmacht gha und mich mit mine 8 kg weniger präsentiert...isch das cool gsi. Han mich super fit und schlank gfühlt...wie d livipivi seit...richtig knackig

...Today, Tomorrow And Forever...You'll always be my love...8. Oktober 2011



livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Ich fiere ja in Zukunft min Geburi immer a üsem Hochziitstag- da werded mir üs sicher s eint oder s anderi Jahr d Freiheit neh öpis für üs elai z mache Söss hend mirs amel gha wie d Proeschu, Tag der offenen Türe. Das isch bi üsene Familys au so Bruch

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nikki  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi

jo au eifach so verschwonde.. chas au fast ned fasse ond ebe wie du seisch mer chöme au emmer die Tierquäler ond Chatzehasser ond ässer :((( i senn!!! i ha en sibirischi waldchatz (neva masquerade) ond en main coon mischling.. beides totali spennsockene aber i lieb si öber alles!!

stell mer das mega schlemm vor ond vorallem grad beidi hoffe du hesch iz dini 2 neue racker aber au chöne is herz schlüsse! ond wie scho gseit worde esch... velech hets so müesse si damet di 2 "neue" ebe zu der händ chöne cho.. werom au emmer!

soooooo mädels ich mach au mol fürobe wönsch euch ganz en schöne obig!!

verliebt... verlobt und am 2./3. September 2011 verheiratet ...

Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011



Proeschu  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Mer gohts glich (be zwor nonig 30, aber in Bezug of Geburi fiire). Ich fende, mer sell jede Geburi fiire, au wenns ned grad soooo en spezielle esch - för mich esch jede Geburi speziell
Wenn hesch denn du Geburi? Ich fendes super, hani em Sommer Geburi, denn chamer mängisch au öppis verusse mache (ha früehner als Chend sehr sälte so wörkli Geburi gfiiret, well das mini Eltere holt ned so kännt händ... ha aso nie so wörkli en "Chender-Geburtstag" gha, was mich au ned gstört hed) aber jetzt beni emmer froh, wenn ich min Geburi cha organisiere ond mini Liebste om mich ome ha!
Fendes au emmer en gueti Glägeheit, weder mol chli Lüüt izlade

@Livipivi


.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



 1 2 3 4 5 .. 363 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.