Anmelden Anmelden[ x ]          
| Passwort vergessen?
Registrieren  |  Suche Anmelden
Forum    ›   Personenkreise    ›   Braut- & Bräutigamtalk    ›   Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)
 1 2 3 4 5 .. 363 .. 720
livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nikki: üsi zwei erste sind ebe au so ähnlich gsi wie dini- mer hends nur vermuetet, aber usgseh hends au öpis zwüsched Main Coon und Norwegische Waldkatze, ich weiss also wie süess die sind. Hoffe du hesch me Glück als mir gha hend mit üsne Wullefudis
Schöne Fierabig!

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu, ich han am 17. april geburtstag, bin so en richtige widder! han aber als chind au scho immer geburi-parties gha und ich freu mich scho jetzt, wänn ich mal für eusi chind dörf geburi-parties organisiere.... hehe jetzt dank de dia no meh, woni die coole farbige gschirr und bsteck gseh han min maa hät früehner au nie geburi gfiired, sini eltere händ au nie was gamcht, aber sit er mich hät wird er gnötigt zum jede geburi fiire, hihi! ich tuen doch so gern organisiere und plane und drum mach ich doch das eh mega gern..... gange au suscht so gern a geburis vo anderne, findi mega cool!

hett übrigens au uh gern chinder wo im summer uf d'welt chömed, dänn chömer amigs dusse grilliere, wär mega cool! bi mir isch das leider nöd immer möglich, hämer aber glich au scho gmacht.... ok, summerferie wär wieder nöd so toll, aber suscht so im juni oder ändi august wär no lässig... aber ebe, die chömed ja eh, wänn sie wänd



livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini: Jetzt weiss ich wieso du mir so sympathisch bisch! Min Maa isch en Widder, min Dad isch en Widder und mini Schwö au und sogar min Ex isch einä gsi. Mini Schwägerin isch en Widder und na zwei us em GG sinere Familie und mit allne verstah ich Stier mich super

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



nimbini  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@livipivi, hahaaaa voll cool! du bisch ja so richtig umgäh vo widder, mir sind ebe scho die coolste ich hans mit de stiere-manne nöd eso, aber han also au es paar kolleginne, wo ghörnt sind! das mached ebe die hörner us, hehe



Proeschu  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Nimbini

Chasch jo a min Geburi cho am Samschtig, denn müemer ned bes nöchst Woche warte, bes mer ois live kännelehred
Aso ich be - miner Meinig noche - zemli löwisch

@Livipivi
Ui, das send jo grad es paar Widder.... stell der vor, du wörsch dich ned so guet met dene verstoh

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



dia

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu

Jep, sött sehr warm si in der Toskana
Denn vor ca fasteme Joor sind mir au dört gsi (zwar amene andere Ort) und dört het mich mi GG gfrogt! Ohhh mein Gott, das isch au scho wieder e Joor här... Do bin ich no richtig chribblig gsi uf d Hochzyt z vorbereite!! Und jetzt schwärm ich nume no wie toll und schön es gsi isch...



Ich bin Leu und mi Bestpartner (mit dene wo ichs am beste sött ha) Sternzeiche sött Widder si... Aber mi GG ist Skorpion und glich mi best Partner....

....unser Traumtag war am 21.5.2011...

Zuletzt bearbeitet am 09.08.2011



nimbini  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@proeschu du würdsch au no luege, wänni plötzlich vor de türe stahn....

@dia min bestpartner isch schütze und löwe und bi mir stimmts! min maa isch schütz und mini bescht fründin, mini gschwüsterti, mini nichte und einige vo mine beschte kolleginne sind alles leue ich säge ja, bin en typische widder



Proeschu  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Dia

Das tönt doch supppper! Ond wenn du so tolli romantischi ond wonderschöni Gfühl met de Toscana chasch verbinde, werded das jo HAMMERFERIE!!
Was ich mängisch no sGfühl ha met de Sternzeiche: es chonnd au sehr of de Aszendent drofa ond wie stark das de esch.... Esch bi der amgis ned gstande "es wäre gut, wenn der Löwe der Mann wäre".....

@Nimbini

Chasch jo denn es Foti mache, wien ich denn luege, wenn ich dich gsehne....
Da ich au Loi be, wörds jo bi ois demfall no harmoniere

.... wir brauchen nicht.... wir müssen nicht.... wir wollen einfach.....
HEIRATEN! 1. & 4.6.2011



trinidattli  am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

Das isch jo e coole Tread.

nimbini, eg be genau glich wie du ou e Widder. U luschtiger Wis isch ou mi GG e Widder. Zwöi sturri Grinde uf einisch U mängisch wett keine vo beidne no gäh. Hihi...

Ou jo mou es Chind ha wo im Summer geburi het wär no lässig. So die Grillfescht hei haut scho öppis.



livipivi

nicht registriert

am 09.08.2011

Re: Alles, was nichts mit Hochzeit zu tun hat ;-)

@Proeschu & Nimbini: Ja eigentlich isch es für en Dickkopf wie mich Stier ned unbedingt typisch das ichs grad mit em zweite Dickkopf vo de Sternzeiche- sooo guet han. Also ich und mini Widderli sind defür au die Beste wenns ums Strietä gaht. Ha kräftig mit mim Dad und de Schwö güebt und füere das jetzt mit mim Schatz wieter hi hi
Also natürlich ned bös- aber mir sind scho echli chiflis und stolz druf- mir strietet liedeschaftlich und d Versöhnige sind defür Süess
Lustig isch das mir beid das sogar adütet hend i üsem Trauspruch. Er het gseit: Im Strietä sind mir Weltklass, defür weiss ich bi dir immer a was ich bin und schätze das sehr.
Ich ha gseit: Mir sind beidi liedeschaftlich- da gahts mengisch turbulent zue und her.

Hani so lustig gfunde, und die ganz Kapelle het glacht- well all üs so kenned
Ich glaub mir wär langwielig het ich en Ja-Sager als Maa und er het vorher amel so Fründinne gha und isch gar ned guet usecho. Tja- Seeleverwandt ebe

(Sorry jetzt bin ich gliech wieder bim verbotene Thema vo dem Tread glandet- ts ts ts)

Hand in Hand... ein Leben lang, seit dem 07.05.2011



 1 2 3 4 5 .. 363 .. 720

ÜBER UNS

HOCHZEIT.ch ist ein unabhängiges Portal und beliebter Treffpunkt für Brautpaare und Dienstleister aus der Hochzeitsbranche.